Gurkish P20 En sak som jag är rätt säker på är att jag kan ta väldigt ljusa toner, sen ifall du gillar eller inte det får du avgöra själv :) tack ni andra!
albin got it!
http://www.youtube.com/meeyeer/
det har var riktigt soft!frida - later skit bra, falsetten sitter nice! men uttalet e inte det basta om jag far saga det sjalv, haha annars e det topppen! u know it!albin - din rost, damn! fastna direkt for den, laten e toppen! som folk sagt langre upp borde ni gora mer grejer tillsammans! kanske denna kan bli en hit, who knows! sowwy for stavningen men e utomlands! fred!
Tack så mycket alla! We love you people! ;) Frajdagirl: Det fick mig att smågarva lite att han tog upp detta med ljusa toner av alla saker. :) Snart har låten nått 18.000 unika nedladdningar från min hemsida. Jävla skoj. Its kind of a bomb you know. Globen i Sthlm rymmer 15.000. Hehe, inte riktigt samma sak i know. ;) :D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt sjysst! Tycker ni borde börja göra låtar tillsammans, alltså riktigt seriöst skit då kommer ni komma nån vart ! :) Gillar verkligen din röst och ditt röstläge Albin, riktigt sjukt skönt att lyssna på! bigup!
http://www.myspace.com/mrkumlin
Riktigt fett!
One in a milli-on.
tuuuuuuuuungt :D:D:D:D:D
383 mannen vi slaktar bijaces !
Denna låten e mysig , Albin N´doja la de super! frida chocka mig men jag tror faktiskt du kan ännu bättre fortsätt fortsätt!! man blir glad inombords av låten ochså vill jag säga tack för en dunder låt Pz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de vore synd att klaga på denna låten asså! Frida darling, du sjunger som alltid vackert som en ängel! Albin, otroligt överraskad! ska ja va ärlig så har jag sett ditt namn i ett par trådar men aldrig orkat klicka in, men nu när frida va med så gjorde jag det och daaaaaamn boy, din röst e superfet, fick lite r.kelly-vibbar på nåt ställe i din vers, och det min vän är ingen dålig jämförelse! =) fortsätt såhär u 2, me like.
Detta är min forumsignatur
Det låter fint. Ni sjunger bra bägge två. Men... ni måste jobba mer på texten. Både med själva språket (meningsbyggnad, syftningsfel etc) och att hålla ihop ämnet. Historien ni berättar håller inte ihop riktigt. Man kan ju invända att vem bryr sig. Men samtidigt så tycker jag att om man har en så bra låt, sjunger så bra och producerar så bra som ni så är det värt att lägga det lilla extra på texten. Ni har ju en historia att berätta! Det blir solitt. Och då funkar det kanske inte bara här utan även i engelsktalande länder. All lycka till er. You got it going on. D
Tack så mycket alla!DMS : Thanks man. ;)P-Lex : Tack vännen! Skoj att du diggar, fortsätt så. ;)Nedjmo : Tack för kritiken. :) ! :D !
riktigt soft ! frida lika härlig som vanligt och Albin vad ska man säga , riktigt fett bara !
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=410872716
Fick rysningar i hela kroppen när jag lyssnade på denna låten . suveränt . skivbolag nästa ?
Damn, Albin, helt ärligt, tror detta e de första som jag hör med dig "konstigt nog" men du bokstavligen slog dig in i huvudet på mig. Big Up Frida. Första på engelska, Bra ändå måste ja säga. Finns betydligt sämre ! Ni borde köra mer tillsammans. ni har fångat whoa... De säger nog en helt del !?! Keep It up Peace /W
fett ! säger som många över mej, skivbolag nästa ? :)
Helt okej! Men jag måste säga that i got a thing for fridas röst! här snackar vi gåshud. Big up!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
riktigt fin låt, det uppskattas verkligen! frida är jätte underbar. albin är riktigt grym också diggar ditt flow i början av låten mest!
Tack så mycket alla!mentol : Bra och tack! :D:D
vilken talang asså albin är sjukligt tung i denna, aldrig hört ngt såhär tungt med di, detta är din stil!
doonplume@hot...
wohooo albin är bästaste!
ruggit bra låt. diggar det till 100% !!!
No comment
neejee frida, Du e Tyyyng du med :)
Dewdens intro-whail var ju heeeeeeeeeelt sjuk!!!!!!!!!!!!!!!! Frida, riktigt bra text, sjukt snygg tonval/slinga +flow i din vers! Uttalet vet du redan om.. Albin, sjuukt intro, sjuk röst! Jag fick någon nelly/usher flashar i din vers! Fan vad duktiga ni är, riktigt kul och höra!
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
tack så mycket alex, verkligen kul att du diggar :)
frida otroligt vacker röst :) bra gjort på låten :) albin , sjukt najs :)
AlbinNdoja, bästa manliga sångaren på whoa. Och Frida Fröjd, den bästa kvinnliga sångerskan på whoa. Bättre sammarbete får man leta efter! Riktigt soft låt.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
låter skitnice :D
Tynga grejjer snyggingar! nu vart jag kåt.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tack så mycket alla! Roligt att ni verkligen gillar. ;)Plume : Thanks mate! Stay tuned!Alhino : Hehe, thank man, really nice!Rapdude : Thanks bro! Digga!
AlbinNdoja P24 Menade mest att det lät som en kopia av känd rnb. keep it up
El_Capitan: Fast nu skriver du mot dig själv. :)Du skrev DEL 1: """"Båda sjunger bra, men tyvärr. Det här kändes ganska lamt, inte professionellt och inte heller någon egen grej. Men kör på, nästa låt kanske sitter för det finns kapacitet.""""Du skriver nu DEL 2: """"AlbinNdoja P24 Menade mest att det lät som en kopia av känd rnb. keep it up""""1. Båda sjunger bra enligt dig = Det gör även de i en känd RnB låt2. Det känns lamt = Okej, eftersom det låter som en kopia av en känd RnB låt.3. Ingen egen grej enligt dig = okej, säg en RnB idag som är "egen" som inte låter som någonting annat av det kommersiella du hör, MTV, ZTV för att ta två exempel. :)4. Inte professionellt skriver du = Men det låter som en känd RnB? Interesting. :)5. Det innebär ju egentligen att vi sjunger bra och gjorde låten så pass bra enligt dig att det för dig låter som en känd RnB låt, bara att vi "kopierade" enligt dig. :) Det blir ju professionellt helt enkelt om man läser mellan raderna, bara att du tyckte att vår låt som uppenbarligen har blivit en hit med över 40.000 nedladdningar sedan release, låter för likt det som redan finns right? Nej, nu var jag jobbig. :P Well, thanks for you comment brosh. :D
riktigt bra låt. Albin var bättre. Men frida var inte dålig =). skulle vilja höra mer material av er =) keep it up!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
haha fan va sant albin :)
Yeah Fridis. :) UPP!
hmm , Bra låt men blir tokig när jag hör denna ;) smale v) äzm
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Vf har den inte vart på mtv?
En vacker dag ska jag gifta mej med Frida Fröjd.
Smale förstod inte din kommentar?limp det undrar jag med :( hahaAmpull kom så gifter vi oss och skaffar barn och hus!
Thats it?
Redan över?
Uttalet är något ni båda kan jobba på imo, mest frida. annars, finfin!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
textera var inte bra och uttalet kan ni förbättra, men ni har fina röster...
Rock the beat Ent
båda har sköna röster men inte sån musik ja lyssnar på så ofta haha,men de låter proffsigt å bra gjort,brister lite grann i fridas engelska men de bara träna på så blir de soft...peace