Frida Fröjd & Albin N'doja - You and me
Hey Folks! Idag släpper Frida Fröjd och jag ett samarbete som vi blev nöjda över. Hoppas ni också diggar!Frida Fröjd & Albin N'doja - You and me Vi har gjort text. Frida sin vers och jag min vers och frida vår refräng. Mixning står ja för.Vers 1: Frida I've been thinking a lot of the times that we got you were one of a kind, the perfect man in my life but something went wrong, tho our feelings was strong I was longing to much, for having someone real close but now, I'm on my own again but it's my own fault I guess I try to call u and say that I'm sorry but u never call me back because ur always in a hurry honey, don't do this to me what I did was wrong, but we were meant to be you know our time was great, and u were my soulmate but somewhere on the way, our feelings dissipate maybe in another time, another place our destiny could be replaced but right now, our friendship is enough can't ask for something more, cause I've fucked it all upRefräng: Frida You and me, could never be (I suppose we weren't meant for eachother) I believed in us, you showed me fate and trust (I think we did the right disicion)Vers 2: Albin Oh baby listen its something i want to say everytime im thinking about you i remember all these days..without you, Everything i say its all true, really i miss you But the fact still remain, we both living in a pane, You miss me, i miss you, all this love to waste would be ashame. Why did you hurt me? When you know i love you? I know you It doenst matter any more, and everybody know its true And i know when youre looking in me eyes, you know that i love you Close your eyes.....and remember the time.... I know you messed up... but i rest my case... come back to me, i want to see your pretty face, Oh! You and me... will always be...together inlove Yes like a family.Refräng: Albin & Frida A: You and me, will always be F: I suppose that we are meant for eachother A: I believe in you, you show me faith and trust F: I think we did the right desicion Enjoy! Mvh Albin & Frida!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni 2 passade mkt bra tillsammans skulle verkligen vilja höra er 2 mera i framtiden! ni har unika röster och kommer gå jävligt långt kan jag lova! mkt bra låt även fast only song inte är min grej att lyssna på va det här en nice track! upp för denna!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
riktigt bra, säger som simon bara sång är inget jag brukar lyssna på men detta va riktigt bra faktiskt :) hoppas ni spelar in mer tillsammans, och frida sök till melodifestivalen sök till idol gör allt du kommer att vinna allt! och albin riktigt bra utav dig, önskar jag kunde sjunga så :P
Albin låter sjukt proffsig grymt bruden va bra inget mer
Geni
Riktigt bra Albin, du vet vad jag tycker om dig, grymt jävla bra. Låter riktigt proffsigt. Frida gjorde också väldigt bra ifrån sig, fortsätt såhär så kommer ni gå långt båda två. Stay blessed! / Wizdom
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Oh my... Säkert det skönaste jag hört på länge, trodde inte att Fridademan kunde köra på engelska, men hon skötte det väldigt bra, och vad det gäller Dojjan, du är riktigt skicklig du med! Diggade detta stort, keep it up. =)
Dra åt helvete!
Bra jobbat mina vänner, låter bra detta! Dock så skiner inte din Engelska allt för mycket Frida, men det duger. Tyckte Albin lyfte upp detta till en grym nivå!
herregud, det här va brabrabrabraaaaa :) mer sånna här låtar , mer på engelska frida :) PZ
Riktigt bra gjort Mer sånt här gillar dig på engelska Frida Albin riktigt sköön röst mannen respekterar detta Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
bägge två är gryma och göra detta på en hög nivå:)
Ni är bra tillsammans!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Älskar denna låten och detta samarbetet redan:D Frida: Du är fruktansvärt duktig på engelska, utal och textmässigt, och detta är vad? Din första låt på engelska? Du är ung, och du är redan superproffsig på det du gör! Det kan inte mer än gå åt ett håll för dig gumman, mot stjärnorna!!! Albin: Som vanligt! Du har en alldeles underbar känsla när du sjunger som jag älskar!!! Och tillsammans, som sagt ovan, med två unika röster som ni har, kan det fan inte bli annat än bra! Helheten i denna låt är bara så jävla underbar!!!
melly mel
Big up för detta! Va faktiskt lite skeptisk på hur detta skulle låta. Men ni slog mig med häpnad asså. Riktigt skönt! Tycker ni två ska spela in mer tillsammans, slänga ner allt på en demo å skicka in de till alla skivbolag som ni hittar!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
säkert jättebra, ni sjunger fint. diggar dock inte this rnb bullshit.
Skitsköna röster båda två ! Fortsätt ! Jonis
www.myspace.com/jonis016
va kul att ni gillar låten, tack så jättemycket för all kritik :)
Soft.. Snubben e ju sjuk, tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt soft ! Shit har nte hört ngt bättre med dig frida ! & Albin var ju den skönaste snubben på whoa hittils .. Ni måste göra mera låtar tillsammans , kanske starta ett crew .. Ni gjorde mkt bra ifrån er , riktigt underbar att höra !!!
Hojjta för Collab ...
Tack alla! Skoj som fan att ni diggar! :D:D /Albin
galet tungt asså. frida babe du är riktigt grym på denna:) bland det bästa me dig tror jag:) fortsätt såhär:) albin du har alltid varit gud för mig haha. älskar dig asså, grymt! Riktigt skön rnb känsla. fett fett. hela låten låter inte som whoa precis. sånt här ska ju spelas på radion! puss på er
http://www.myspace.com/quizze
Älskar ställena där frida går upp i falsett, skitbra falsett röst, inte många som har det! Ta vara på det.
Ja, jag är en vitlök.
tack så mycket för fin kritik :)
Albin är väldigt bra älskar rösten,Frida är väldigt bra också och älskar din röst också:)!
Djävulens Sal......
Im tellin uuu, gå till ett skivbolag, låt dem ordna lite, du kommer bli faaouumoozz baby Albin!
Peace out, get laid !<br><br>
Mycket fin låt! väldigt bra sång av er båda :) big up!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
mycket välgjord! Mer av er vill ja gärna se!
fett bruden och albin.. mer av er till folket (och då inte bara på whoa)
www.myspace.com/danielbylund
fan denna låt riktigt bra! som ngn sa, så borde detta va en radio hit! :D enda jag kan klaga på är väl fridas engelska, men läste att detta va din första på engelska så de är väl normalt bara :) man hör att de behövs lite träning på den bara :) och sen när du gick i falsett frida! WOW, rysningar (A) och sen albin, du lät riktigt bra, grym engelska, grymt delivery och ni 2 klocka ihop perfa! keep it up!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack så mycket alla! Uppskattas, sprid!
grymt arbetat
sjukt bra gjort!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Frida: Shitt blev helt paff när jag hörde på den här låten här strålar din talang ut verkligen. Tonerna du tar låtr helt galna och tycker verkligen du borde fortsätta göra musik på engelska. Fortsätt göra din grej girll för du har det verkligen i dig.Albin N´doja: Kan bara säge en sak galet tung,Du utveklas mer o mer och rnb är verkligen din grej. Hoppas att du kan komma långt med det du gör .... PZ// J
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
oj tack så mycket :) jag hoppas och tror att jag kan utveckla min engelska rätt mycket! det är alltid kul att testa på nya saker!
Moderator
2009-01-07 22:11
Helt jävla underbar låt, trodde inte sånn här sång kunde komma från internet. Blir helt jävla ordlös.. Sjukt vacker, ni båda har potential till något riktigt stort!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Producent
2009-01-07 22:50
Frida skulle kunna slipa lite på sitt uttal men det var ändå helt okej, sångmässigt var det väl också okej men behövs lite slipning där också. Albin skötte sig riktigt bra sångmässigt men även här finns det lite att slipa på gällande uttalet tycker jag, gillar de ljusa tonerna! Sen kan man ju också resonera såhär, att för att finnas för nedladdning i whoas audioforum så var det galet bra!
tack så mycket båda två.. jag ska slipa på mitt uttal, det är trots allt min första låt på engelska och då är det lite svårt att göra det felfritt :) thankz anyways!
like both
www.myspace.com/naturmusic
Riktigt go låt såhär vid halv två slaget, Man får en sån go känsla av såna här låtar på natten :) Och ni gjorde den jävligt tight tillsammans, ablin är tung som vaaanligt och frida va riktigt bra, bästa ja hört med dig frida. Full frid ut!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
fett shit, keep it up! peysh
http://www.myspace.com/daaddict
skönt. tyckte albin var bäst! men även frida är dundertung. hoppas du albin, är sugen på att sjunga en refräng till min mixtape ? :) UPP!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
Tack alla!TheRealMagic : Thanks man! Uppskattas.sleezy_ : Skall se om jag hinner det. Kommer försöka skruva på så mycket egna låtar som möjligt nu. Tack så mycket!Applause till Frida verkligen, tycker hon är super duktig. Hon är idag 17 år gammal, snart 18 och har allt potential i världen att bli riktigt riktigt duktig! :) :)
fler ögon och öron på detta nu peeps!
låter superbra, typ proffsigt fan ! vill höra mer från er två :)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Båda sjunger bra, men tyvärr. Det här kändes ganska lamt, inte professionellt och inte heller någon egen grej. Men kör på, nästa låt kanske sitter för det finns kapacitet. bless
Båda var redigt jävla tunga, sjukt nice faktiskt!
No you!
tack så mycket gott folk :) och tack albin, det värmer!
Tyvärr begriper jag inte på mig dom som säger att Frida sjunger bra. Tror inte rösten håller för riktigt höga toner. Albin är grym!
Thansk all!El_Capitan: Nu är jag inte med. Det är ju inte en cover vi sjunger, so yes its our sound. :) Eller vad tänkte du på? Att vi inte skapade RnB'n? Nej, inte Usher heller i så fall. :D
frääsh! lövely shit! båda har tok sköna röster. fridafrajda - borde träna lite på uttalet inte dåligt men det kan bli bättre om du fattar. albin dojo- cool. fastade för din röst fan helt galet. mjuk och avslappnad precis som det ska vara om jag får säga det själv. mixningen var bra men det distade i fridas vers ibland, precis så det störde mig lite. ljud bilden var bra men det skulle vara mysigare om ni mixat rösterna lite närmare och varmare. men är sjukt kass på att mixa själv så ska väl inte säga något *damn. bra jobbat! ni passar djävulskt bra ihop!
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement