låter najs! ankan var fetare:D /MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt att ni äntligen gör lite nytt, tyckte det lät bra! Inte det bästa ni lagt rent rap-mässigt, men helt klart bra. Diggar beatet och temat. Ankan: Framförallt har du fått en skönt slipad attityd, du har verkligen hittat ditt signum. Ditt flow och din teknik är som vanligt mycket nice, kan däremot tycka att många av dina texter låter likadant. Inget att haka upp sig på, men variera dina uttryck lite mer kompis. Du har potential. DalleDabb: Som vanligt sköna texter, kan dock tycka att rimmen sviktade lite ibland. Annars bra flow på dig, du utvecklas i rätt riktning! Bra attityd på dig! Lite kefft mixat på "99 Problems"-grejen, och "reffen" var väl sådär.. men på det hela taget ett bra släpp. Ser dock fram emot att ni gör något seriöst av det här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ankan soft röst som fan.. diggades
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
låter fett tungt asså!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tacksomfanalla!
hets, stress, fest!
nice! Skönt med nytt från er båda. anks: samma vanliga rim som vanligt, men du lägger det phett. Försök byta tempo på rappen så det inte bara går i ett hela tiden. annars vare tajt
ankan va skön, dock kändes rappen för platt, satt hela tiden och vänta på att du skulle snurra upp ett nytt flow och skifta. Dock var röstläget skönt och laidback. dalledabb behöver mer mikrofontid hör man, du låter lite för stressad och du var verkligen inte lika säker som ankan. Dock tyckte jag du hade skön röst. Kärlek gubbar!
ankan du är galen bräääääääää, flyter äckligt nice. Tycker Cesse drog upp det mesta så får väll hålla med han.
- OKAAAAJ
meedi, aight! fattar hur du menar och håller med dig. tack för kommentaren! bigvigs, tack baby :)
hets, stress, fest!
upp eey
hets, stress, fest!
ankan: Skön röst som vanligt du har skön stil diggar den som fan på något sätt, Mycket nice röstläge osså laidback o nice. Bra text med rimmen e ganska softa fan jodå tycker du lägger det bra mannen. Men beatet är lite njaaah Dalledabb: Du har blivit mycket bättre sen senast jag hörde dig ganska soft flow och en skön röst. Bra rim o rader. Jorå du la väll det bra inte lika bra som anka dock
Geni
thaanks pada! uppskattas
hets, stress, fest!
Denna var rock 'n' roll alltså, skönt flow å bra teknik på båda!
Beatet har en tendens att bli lite enformigt, men utöver det är det faktiskt riktigt bra. Gillar Ankans flyt, passar din röst och ditt delivery som fan. Ett par riktigt härliga rader där cokså! Dalle, håller med tidigare, du utvecklas som fan, och i rätt riktning. Kan det där med punchlines måste jag säga. Skön låt dogs!
Jay-19 make it click like hackers...
Låter allt bättre, låt för låt! Båda ni har hittat varsin skön stil och jag tror båda kan bli riktigt tunga!
fet som fan, gillar din röst anky
Somethings never change
je big up för big anks, kicka oftare ffs!
Ankan mannen , Du fick min uppmärksamhet i Tag Team och har inte hört något dålig från dig sen dess. Tungt!!Dalledabb , Diggas inte lika mycket. Men du lägger det bra ändå. Härligt flow !
www.myspace.com/Sagoztyle
thaanks som fan :) kul att de diggas!
hets, stress, fest!
uppar en sista gång:)
hets, stress, fest!
fetaste låten i audio på ett tag frågan är när kommer nästa? :p
haha, har lite bollar i luften så de kommer nått fäätt snart igen man :)
hets, stress, fest!
Diggas verkligen. Ankan, riktigt skönt dock lite tempoökning ibland vore nice! Bra av dig också dalledabb låter lite stressad ibland dock.
thanks bruu!
hets, stress, fest!