Rain - Regntungt väntrum i centrum.mp3
Hey Whoa! Ny låt från min sida.
Rapp/Text: Rainmaker Mixx: Mr-Treat Länk 1: Myspace Länk 2: Högerklicka (Imber.se)
Vers 1 Jag sitter ner och väntar på att tåget ska gå från vintern till vår - långt bort härifrån så under tunga åskmoln brevid vagnarnas spår passerar långa år för att klockorna står
helt still, envist, håller mig tillbaka låter inte mig få fara dit jag alltid ville vara så jag lider inombords å det kväver mig själv jag sträcker ut min hand men ingen ger mig nån hjälp
Tankarna passerar in i cirklar av ångest alla timmar på perrongen bryter ner mig som de sånger som ni skriver för att riva i det hjärta som är mitt jag drömmer om ditt liv mer än du älskar ditt
Så ja lutar mig tillbak andas tunga andetag försöker hålla kvar hoppas allting blir bra men jag känner mig så svag när ja tar nya tag bara drömmer om den dag då tåget kommer hit
HOOK: Sample
Vers 2 Hah jag driver omkring finns ingenting som påminner om de stunder då lugnet träder in Alltid stressat maxad till max finns ingenstans jag kan vila mina axlar från den börda som ja bär
jag lär och jag ser jag klär mig som er men det är på något sätt som min värld har blivit fel alla ord jag skriver ner blir fler å ja ser inte mycket mer än då vagnarna passerar
med folk som skrattar å briljerar indikerar sitt övertag - men om de satt brevid mig så skulle det vara översnart - för brevid mig sitter bara döden kvar (döden kvar)
tankarna försvinner in i dimman innan timman tagit slut var minut passerar ut genom fönstret där regnet vinner i längden och poängen istället bara ökar på mitt elände
HOOK: Sample
Vers 3 Att jag lider skriver rubriker ingen läser för tiden glider i livet och jag märker att saker och ting faller galet omkring mig och som jag lever nu fan jag känner mig instängd
låst i mig själv ögon tåras ikväll ni lovar mig än att det ordnar sig sen bortom tårar jag fält och broar jag bränt känns inget igen för ingen väntar väll än
Jag står här och tål ej att leva som jag gör för till dagen då jag dör är fasaden orörd vinden piskar mot fönstret och regnet trummar på taket och när jag sitter på perrongen då är ångesten vaken
Det sista tåget har gått å jag tonar nu bort fastän ingen talar sanning så förstår jag ändå jag sitter här och väntar å fördriver min tid vill inte leva de dagar som har bildat mitt liv
HOOK: Sample x2
facebook.com/idiomatisk - fan page
|