Dags att höja sig.. kanske? Vill ju inte att tävlingen ska läggas ner pga att det är låg nivå? Huh..
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Vi som arrangerar Crewbattle 2008 är mycket besvikna på den generellt låga nivån i bidragen så här långt. Om vi inte upplever att nivån höjs (textmässigt) ett par snäpp till nästa rond så tvingas vi överväga att avbryta tävlingen Jag vill inte var den som klagar tycker det är bra att det arrangeras tävlingar här, men känns som ni gått in med fel attityd till detta nu. Jag menar det känns lite onödigt att överväga avbryta en tävling(om det inte bättras) då bara en final kommer återstå efter den här ronden. Känns även tråkigt att ni som håller i tävlingen har den åsikten om tävlingen och inte håller det för er själva när ni ska föregå med gott exempel för att tävlingen ska vara rolig och bli bra (oavsett nivån). Känns även nu i efterhand som att den attityden ni har till tävlingen speglas in på varför det går segt mellan ronderna.
Jag tycker även att en tävling som den här inte ska finnas för att ni som arrangerar den ska uppleva att tävlingen har en bra nivå, utan den ska väll snarare finnas till för oss som deltar och följer den?
Jag kan haft fel i allt jag sagt nu, det kanske inte alls är så det är så ta det med en nypa salt. Men att skriva en sån grej speglar i alla fall en attityd som för mig känns som ni skulle kunna skippa även om ni tycker det.
/D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att domarna klagar på att deras lust att fortsätta bedöma tävlingen sänkts tack vare undermåliga battlelåtar när det är deras oengagemang som får de bättre rapparna att avstå från att tävla. sen kanske det inte är så sjysst mot de som faktiskt försöker göra bra ifrån sig, det är ju som sagt inte Rapp-VM ni bedömer, så vad begär ni egentligen? okej för att det börjar bli lite tråkigt när man lyssnat igenom hälften av bidragen och hittils alla rimmat crewbattle/horjävel/oväder otaliga gånger, men det är väl sånt man får ta när man volunterar som domare i en internettävling
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Men som duvan sa, så ja det blir väll till att höja sig då så ni inte lägger ner tävlingen.... sorry för dubbelpost..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ainac och durlind: ni står med fast raden under ;)
www.myspace.com/friphmusic
asså, jag håller med domarna faktiskt. förra årets crewbattle hade mycket högre nivå än såhär. det finns bra lag, men tycker inte något av lagen är bättre än något i förra året! det är min åsikt, men hade bara varit onödigt att stänga tävlingen för låg nivå! låt dom "sämre" få träda fram, och kör klart hela tävlingen istället.
haha, vi bor på landet!
Skulle vara väldigt onödigt att lägga ner tävlingen efter rond2 vilket är semi när det bara återstår en sista rond. och ni kan väl inte bara snöa in er på dom gamla rävarna? Det kommer nytt folk. nästan alla som var/är med i denna tävling är mellan 16/18 år. ge dom en chans. om några år kanske dom är dom gamla rävarna. Livet går vidare så lev inte kvar i det gamla!
men ni måste medge, att det var inte långt ifrån att vi gick vidare (a) . grattis anyway. ni var bra!
haha, vi bor på landet!
Vi är verkligen inte insöade på "gamla rävar", jag sa själv i förra tråden att alla borde sluta klaga och ge alla nykomlingar en chans. Fast det finns en gräns. Hela vägen hit har vart typ:
Rimmen i introt var inget som ja la tid på och inte versen heller för en delen om alla har fattat de fel så tror vissa att ja nött sönder för ett intro till rond1 ? :) - Det har vi hört i era bidrag, vi säger bara att ni borde gå ut till 100%. Om ni inte bryr er om att engagera er i era bidrag så känns det lite dunt att vi ska engagera oss i att arrangera allt detta och ge er underhållning.
Slut disskuterat, det var bara en varningsskylt.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
T-M-K /// Där håller jag med dig! Det har varit väldigt mycket snack om att man inte lagt ner tid, inte varit seriös med mera. Skippa era bortförklaringar. Gör sakerna ordentligen så slipper vi allt krångel.
sleez: vet inte vad du snackar om , jag var inte med i spdsl . haha , håller bra på dom för är nära vän till lazy . Haha lite kul :P
www.myspace.com/Sagoztyle
håller bara på dom för är nära vän till lazy roligt med kompispropps ?
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Främsta anledningen till att det dröjer så länge med mina motiveringar är att många av låtarna håller samma nivå och jag vill förklara valet så förståeligt som möjligt. Med lite tur så har jag fått ihop texten på ett sätt som alla kan acceptera i morgon. En sak ni dock kan ta med er i rond två är att det är battle , inte beef. Ett battle vinns genom bättre rader, inte "elakare". Så skippa gärna skitsnack som i Vice Versas outro. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Problem P77 - din mamma och min mamma slåss, vem håller du på ? :)
Ni klagar på rimmen och raderna..... Men gammla rävar som Mfs borde ju veta vilka slags rader man ska skriva när man är med i Crewbattle =) Grattis till alla som gick till Rond 2
Rappare är olyckliga sångare
Om Spikespitters och High Coast går in för det ordentligt så blir det dom i final.
highcoast - vice versa D: hahah ska bli kul att höra! lets fight
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Vi som arrangerar Crewbattle 2008 är mycket besvikna på den generellt låga nivån i bidragen så här långt. Om vi inte upplever att nivån höjs (textmässigt) ett par snäpp till nästa rond så tvingas vi överväga att avbryta tävlingen. Synd att inte "dom gamla" lagen inte var med!
enda som varit bra enligt mej är High coast och S.p.d.s.l..Men som sagt är det bara vad jag tycker!
Oracles och Dansk_BBs bedömmningar vafeta ...... för övrigt så vinner spikespitters
Problem: Kanske var fel att säga "håller på dom bara för att" så är det inte , jag tycker det är ett bra lag. Men det är klart om man känner någon som är med i crew här så lyssnar man ju extra noga på det. Men jag tycker de andra lagen har varigt bra med om inte tala om spikespitters som är klockrena. Kanske visst det kanske kan kallas kompispropps , men jag vill ju att de ska gå bra för dom. Förstår inte problemet.
De är inte förbjudet att KompisProppsa så vitt jag vet (:
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Zyndrome P77 : Nej det är det säkert inte , men jag hejar ju på s.p.d.s.l. Men det behöver inte vara för jag känner lazy men visst jag tycker lazy är bra . Så jag får ju säga som jag tycker , det är ju det som är meningen :) (Y)
Sagostyle: helt allvar är lazy din idol allvar nu? du e inne i varje tråd o hypa han bara undra för isf vet jag no hard feelings.
Geni
Padawon: Asså såhär ligger det till. Lazy är inte min "idol" eller vad du undrar. Saken är att jag tycker han är en bra rappare och lyssnar på han väldigt ofta. Om jag inte hade varigt vän med han så hade jag ändå lyssnat på han, om jag nu skulle kunna få tag på hans musik. Så låt oss säga att han är inte min idol men han är en väldigt bra rappare.
Jag är din idol.
VV ge järnet tror ni plockar hem rond 2
Var de bara jag som märkte att mfs sa "Lyrical logics" iställe för "Logical lyrics" i introt på rond 1?.. Miss?
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
wizdom jag märkte osså det, sjuk miss.. sånt får itne hända
ah, eller så sa han det för att vi skulle verka ''okända''. eller så har han dyslexi. genomskinligt vill jag säga.
sagoztyle: han är inte bra, han är en baitare :)
Problem : Det är mycket möjligt, men inget jag har märkt av:)
Heja Mfs! Spikespitters, muthafuckas!
Deadline till rond 2 ? :P
Usch vilken äckligt låg nivå de är alltså. Blev mest arg när ja hörde logical lyrics, när dom kör på who got gunz beatet, jag trodde inte nåt kunde låta tråkigt på de beatet, men shit alltså, så äckligt hårt beat, men sjukt tråkig rap på de. Jag tyckte det var kul med whoatävlingar förrut, men nu blir de så extremt mycket sämre för varje år som går alltså.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
ni som klagar så oehört mycket att man nästan får skavsår... snälla skit i och lyssna då? tydligen fanns det en gräns på hur kass text/rim osv man fick ha! men att man ska trycka ner grupper som gått vidare och inte vidare är bara jävligt patetiskt! kanske inte låter som vissa andra men låt dom göra sin grejj utan att andra ska stå där som småbarn och klaga! det jag ville komma till va: sluta lyssna om de e så dåligt!
ROUSU
rousu - nice try! men de har alltid varit såhär igenom whoatävlingar! alltid finns de några som aldrig kvalar in, eller ens försöker.. sen ska dom sitta och gnälla! get used of it!
Producent
2008-08-23 13:02
1 point too rousu
Flyger fritt, landar platt
Galet tråkig tävling i år. Jobbigast är nog att samerna och danskar är med i alla låtar. Sjukt dålig svenska, dåliga rim, infantil humor å oootroligt dålig fantasi. Finns dock några få undantag, vilket kommer göra finalen ännu tråkigare. Och nej jag har inte ställt upp i kvalet och åkt ut.
Snäppet bättre än s. s.
skälet till att du inte är med är ju bara för att du inte vill förlora titeln ni vann på WO
skulle va bra om mabandes motiveringar kom upp innan nästa deadline ? om det e så att de inte kommer att komma så skriv det i tråden...
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Mikey88 P19 det är ingen vandringspokal om du tror det, titeln har dem fortfarande vunnit även fast dem hade åkt ut i år. smart du är
sbäss, hade gärna sett dig i tävlingen. Om det hade varit mkt roligare?
-Say hello to my little friend! Tony Montana
När kommer Mabandes motivering upp?
Galet tråkig tävling i år. Jobbigast är nog att samerna och danskar är med i alla låtar. Sjukt dålig svenska, dåliga rim, infantil humor å oootroligt dålig fantasi. Finns dock några få undantag, vilket kommer göra finalen ännu tråkigare. Samer och danskar ?
vad är det för fel på whoa nu för tiden. spelar det nån roll vars man bor för helvete ?
alltså jag vet jag bor i norrland. men stockholm har inte det "perfekta" språket kan jag lova eller vars det nu är du kommer ifrån. Fattar bara inte varför alla ska klaga ? Låt folk köra sitt. kommer dom vidare är dom väll bättre än dom andra ? och det är väll meningen att dom två lagen ska möta varandra i finalen ? eller har jag fel ?
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Du är dansk.
instämmer på samer och danskar!! hahaahaha, aja hoppas ni gör det bätrtre i rond2 annars blir ni whoa-historia för gottt..
Nynge p0 Jag håller med dig. Men på din visningsbild ser du ut att komma på South central
seriöst skaffa en ny domare istället för Mabande han sköter ju inte sitt domarjobb?:S
Word på schib!
Nynge p0 Jag håller med dig. Men på din visningsbild ser du ut att komma på South central haha.. jag är så jätte seriös med bilden btw.. och jag är inte dansk.
Jag är svensk:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S