Spikespitters - Logical lyricsS.P.D.S.L - OverkillVice Versa - In your faceNewStyle - Highcoast o inget snack om saken PUNKT. :D
en jämn match mellan newstyle o highcoast..
http://www.myspace.com/aiinac
Haha , alltid lika underhållande att läsa :) Go VV , 026!
ainac la fetaste versen med hästlängder send iggade jag den första(?) snubben i newstyle
vi säger de en gång till, ZYCORE ZYCORE ZYCORE ( i Homer´s röst , typ Hejjaramsa) :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
det funkar ej att ladda ner för mig? ;( någon annan?
http://stcmusic.se/
Funkar för mig :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Wizdom Word! tack för den! :) Slack mufuka! :) //KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Och föresten Slack .. Herbert är mer en polare än en förebild ;)
Spikespitters vs Logical Lyrics Logical Lyrics överraskade men de var inte tillräckligt bra.s.p.d.s.l vs Overkill Vi är bäst!Vice Versa vs In Your Face Denna var riktigt svår, båda har lika mycket för-och nackdelar.Highcoast vs NewStyle Båda var sköna, men tycker att Newstyle får pisk.
Orka att sitta och påpeeka hur mycket KVV låter som Afasi!! , de finns faan hur många som helst här på whoa som tagit insperation av afasi och kan ha ett nästan likadant flow ... men vad e felet med det ? han e ju typ Bäst i Swe just nu endå så de e inte konstigt ... sen så ska jag faktis Kolla på Afasii&Filthy Ikvll så lämna de åt oss i gävle ;O Puss På Alla Modiga Killar :)VV!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
måste säga att s.p.d.s.l hade en bra delivery mot oss, förutom latonic som jag inte diggade alls. ni leverera det fett, fast ni inte hade någonting som stämde om oss. menmen, må bästa lag gå vidare!
haha, vi bor på landet!
och, måste säga att vice versa är sjukt tighta! dom vinner nog denna ronden mot in your face.
haha, vi bor på landet!
NOG ? Ursäkta attityden men hallå `? Vi i ViceVersa Har en deal om de går oväntat här :O
Padawon P17 bjuder du på en ?
Somethings never change
Wörd padawon :)!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Ainac och Zycore dunkade hela skiten, nuff said. Sleez hade med sjukligt tung röst/attityd. Men vafan e snackat om att ankan är bra ? hahaha please. Lycka till pojkar.
yeee.
8ball_ P21: du är den första som komenterat mig :$ , så jag tackar och bugar :) kul att höra.
haha, vi bor på landet!
När skulle the resuts komma up ? :)VV
go VV 026 ! lycka till grabbar :)
har dock hört att lazy blev lack för faktan jag hade fixat om honom. då måste skiten stämma väldigt bra? ;) det var en väldigt säker källa iaf, nämner inga namn!
haha, vi bor på landet!
Jag diggar hur spdsl säger att sam är sämst på engelska än fast Latonic uttalar mitt namn "Visdom" iställe för "Wizdom" haha. Låter riktigt fattigt.
HAHAHAHA fyan va roligt dt var att lyssna på allas ;D
myspace.com/herrolsson026
om logical vinner över oss så beror de på instabil för han e för bra asså! tack för rond1 . :)
Ainac, hahaha.. Word!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Mr-Treat P3
vadå "gjorde om sina röster"? fattar inget. heh det va när jag lyssnade på låten i denna tråd så blev era röster pipiga, kanske bara är min data som e cp , men när ja ladda ner den så var den normal.. hmm skumt ,
ajja det va fett (Y) riktigt kul att höra zycores hundar igen treat
voff,voff! :)
Vem fan pratar du med?
haha roligt hur spikespitters säger att Instabil är eskilstuna bo när han bor 1 kvarter från mig som bor i skåne, jonte kan du förklara det här?:)
haha va roligt att vi säger att instabil e eskilstuna bor när du säger att han e skåne bo. hihi
Haha Schib ingen hemlighet att jonte ljuger ibland
Geni
haha precis vad jag syftar på Padawon :D
Shit vilket snack! Det är som en ändå liten chatt det här tydligen :) Väntar glatt på resultatet 4-1 till spdls :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Instabil P15 Från Eskilstuna / Södermanlands län / Sweden ?
Ah men det är där hans plastpappa Kent bor. Etta, 42 kvadrat. Utsikt mot Ica Kvantum.
Jeyan P18 vilket drömläge, tror du han säljer?
Somethings never change
Instabil P15 Från Åhus / Skåne län / Sweden
Geni
Problem e Sniiitch haha pinsamt :) synd det inte e sant :D
HAHA Word Jeyan :D haha!Padawon det där är bara bull! //KKV
hmm, När ja lyssna på HighCoast bidrag här är det omgjorda röster , typ ljusar ...MEN när ja ladda ner va det normalt.. skumt ?
;.,Tjolahoppsan ,.;
HighCoast va fet !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-08-16 01:11
Spikespitters vs Logical Lyrics s.p.d.s.l vs Overkill Vice Versa vs In Your Face Higcoast vs NewStyle
-
Tizm de ser bra ut *Tummen upp*
Skeen bro, Spikespitters är bäst
..
kkv vet ej avd han snackar om, avd som helst, det och padawon syftar på är att instabil ljuger var han bor. vi båda umgås med honom. han bor i skåne, men bodde i eskilstuna tills han var 3 säger han.. har bott här i 12 år, så sluta tjata emot, faktan är bara att instabil e mytoman
Fan vilket jävla mysterium om vart instabil är ifrån, Who gives a shit? Instabil är ful och efterbliven. och efter en nogrann granskning av jonte i dom flummiga tankarna efter en feting så har jag kommit fram till att - "Jonatan håller med ens åsikter för att bli accepterad, Utan att veta ett skit om vad man säger" en kortfattad förklaringen av killens personlighet.
Hey Baby, You have your ashole licked by a fat man in a overcoat?
haha klockren beskrivning
duvan , jahaa. men det förkarar ju allt !:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
vem fan bryr sig om var snubben kommer ifrån? :S ta det i låtarna istället, och håll tråden clean. det är en lek, och fortf. inget jävla krig! skärp er.
haha, vi bor på landet!