I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ejremar - Vad hände med tryggheten

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-29 20:33

Ejremar - Vad hände med tryggheten

Länk till http://www.speedyshare.com/412598251.html

Ny låt.. handlar om flyktingbarn som kommer till en skolklass här hemma i stan som kallas ordgruvan, som har de jävligt svårt!

Hata eller älska!

Shadowartworks.Com
Myspace.Com/Shadowlabs

2008-06-29 21:25
Kommenterar på begäran
Inget jag digga budskapet är väll viktigt
men jag tyckte endå inte om låten och sen var den lite kort.
pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-29 21:26
På begäran ?
Jag sa bara att du gärna fick! :S

Tack för orden iaf :)
Shadowartworks.Com
Myspace.Com/Shadowlabs

2008-06-29 21:29
Jag antar att du vill att jag ska kommentera när du skickar låtar i min gb.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-30 00:09
enorm utveckling för ejremar, det går bara bättre och bättre för dig. Vissa rim verkar off ibland men du har ändå kännsla på dom så det låter ändå snyggt. det är sånna här låtar du ska syssla med, budskapen som når e grad , budskapen som tar tag i folk. Det är sån som kommer långt, ser dig som en sådan rappare och inte den som lägger harcore hela tiden. Låten du gjorde med davelito är personligen det bästa du har gjort, fast har ändå inte hört så mycket ifrån dig.. aja du klättrar starkt uppåt på en positiv front, fortsätt så här !! // Roul

Rappare

2008-06-30 01:46
Beatet e nice, flytet e riktigt nice de oxå. Skön text. Fan denna gillade jag Tony din lille skit hehe.

Bless \\ Doggy
Peace

2008-06-30 12:12
ROUL P17 - Shit de här va fett kul o läsa :) du kan vänta dig mer såna här låtar :) dom ligger redan skrivna dock inte inspelade än. återigen tack :)

knacket P22 - Tack din stora skit ;) haha som sagt de kommer mer. :) , btw hälsa bruden :)

Majkman - Jo, förstår dig, kärlek o kärlek, jag har kärlek i varje låt, dock spelades denna in lite snabbt pga att jag saknade ork till att lägga ner mer tid på låten, tyckte låten vart helt okey ändå så då tänkte ja att då kan ja lika gärna släppa skiten :) kul att du digga lite grann iaf :)
Ha de bra barndomsvännen ;) haha d
Shadowartworks.Com
Myspace.Com/Shadowlabs
Skivsamlare

2008-06-30 12:13
Refrängen var dock inte alls bra
resten var vell helt okej, inget jag diggade direkt.
inte ens beatet tyckte jag om, men keep it going !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE

2008-06-30 18:31
ajjt, så kan de va ibland. thnx for you listning!
Shadowartworks.Com
Myspace.Com/Shadowlabs

2008-07-02 12:07
uppar
Shadowartworks.Com
Myspace.Com/Shadowlabs