fett skön men diggade bustas mer:D
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
haha, du borde valt annat beatval,lite mer attityd o grejjer kanske skulle hjälpa de hela också..inte så mkt fel på texten.. inte min grejj att komentera o säg min åsikt.. är ju trots allt bara en "dum" p15.. men i mina öron lät de inte nå vidare me dina dissar
och du är knäckt av båda sorry asså du är kncäkt av asma och busta men ey skaffa annat beat det där var mer party gungxD dissar ska va hårda:D
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
fett tungt brorsan...du dödar dom. peace
kan nån ta bort all jävla kompispropps så man bara får se de som är värt att läsa? hörde att krister sjögren skulle vara med i melodifestivalen nästa år också, ni kanske kan hooka nåt?
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
tycker det låter mer som en härlig party låt än en diss :S sen hör man tyvärr inte mkt av vad du sejer :( men va najs gung i den :D peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Bokmärke..
Kalliistudios© 2:avåningen
länkarna funkar inte! släng upp nya
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
terre: asma körde iaf personliga saker mot dig, och det märkte nog alla i asmas tråd när du skrev "STORT MISSTAG ATT NÄMNA MIN FAMILJ, säger inget mer" . och du kör INGENTING som man kan ta åt sig av ! asma vann, och busta vann! du är losern.
haha, vi bor på landet!
mc bustas diss fick mer gung i sig för killen e i mina ögon en av dom roligaste snubbarna som bara leker, brydde mig inte om ett ord han sa ändå va den bättre än asmas! asma kommer få svar så fort jag har tid har fett mkt att göra nu tanför musiken, jobb plugg o skit så hinner inte riktigt med hehe men så fort jag får nån tidslucka så svarar jag o då ska ni få en hårdare diss som ni vill ha. det blir inga familje bögeri skit som asma kör dock, är nog mer mogen än fettissen, men men... tjaa
www.frizon.se/Tarequito Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D
"ååh du är så "famous" nu tarequito. kan jag få din autograf?" word. du kunde ha fått min uppmärksamhet, men du har fått den totalt på felsätt genom ditt beteende här på whoa och hur du möter andra. du klarar inte av att få konstruktiv kritik mot dig, och för det första. vad är andledningen till att du började dissa? nog med hype. som mcbusta sa: melodifestivalen nästa? kanske vinner kroatiens eller bosniens röster! tack för mig
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
tarequito188 P19 låter mer som du behöver tid för att svara när du säger så.Har man valt att starta en beef.får man sluta förra den också.Inget ont om dej diggar din musik men asma är bättre i mina öron.
tompan sa det! :)
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
tarre troru fortfarande att jag leker nä men naaaw gullig du e jag väntar ju fortfarande på dig gulli gull gubben
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
men fuck dig mcbusta tror du att du är nån jävla gangster eller? dina kompisar som har suttit inne i kåken vem fan bryr sig om de.. om du skulle va man nog och har stake så skulle du tagit det man mot man ist.. inte blanda in dina fucking tönt polare som "sitter på kåken " haha bullshit mannen lägg ner!
men så fort jag får nån tidslucka så svarar jag o då ska ni få en hårdare diss som ni vill ha. det blir inga familje bögeri skit som asma kör dock, är nog mer mogen än fettissen, men men... tjaa inget personligt? ÅH NEJ, du ska också släppa en diss där du kallar mig tjockis & halvdansk - det tror jag inte att jag kan knäcka.
WÄÄÄÄH WÄÄÄÄH
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asma din fukcin tjockis tönt.. han sjkner inte lika lågt som dig iaf och nämner nära och kära.. de tyder på att du kör den vanliga amtatör stilen som du nog är också ;) haha låter som om du fått en kuk i rövet mannen!
Qorbani X1 haha jag har inte hotat nån med nån av mina vänner tvärtom han har gjort det jag sa bara att det e fel helg o komma kom mitt i veckan jag står här helt sj han sa jag kommer det enda jag behöver e min pistol o mina två grabbar.. jag sa fortfarande jag e sj ba komma så sluta tro på saker du tror att du har hört sett lr läst.......
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
vadå fel helg? han kommer väll när han känner för de eller hur?..
Reffen är riktigt skön, du lyckas bra med refrängerna... men vill höra mer aggressivt o lite mer disskänsla nästa gång. :)
Ingen tar mig.
låten är ju något du hoppas på att 14åringar skall köpa... är medlem här endast för att få höra lite feta / tunga hip hop låtar... men kom nog fel, detta är mera 14 år och GAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
satt o lästa lite i McBustas tråd o haja att de handla om beef men...haha serisöst det här suger asså, visst du kan flyta men de e nästan sämsta dissen jag hört :S hur fan valde du beat? haha Mcbusta körde överdrivet mycke över dig (kan finnas stavfel och annat konstigt i texten)
Mr fuck it..
haha okok spammar bögar fattar aldrig något alltså! heejdå!
här e asma o hans crew på pijamas party...
spammarbögar?....
Mr fuck it..
Qorbani X1 du är fan helt retard om jag ska vara ärlig... ska man mötas man mot man så va det ju för fan fel helg att komma ditt jävla offer. Ska han komma när jag e med 15 polare liksom.. shit fucking retard
Hahahaha sämsta jävla dissen jag hört! helt ärligt, lägg ner för fan.!!
Ri-Fa above all!!
jag håller med wajkan p15 fy fan vad dåligt när jag hörde dej ville jag fan också lägga ner smittsamt :S b ö g j ä v e l
Inspirerad av The Larssons? Tehcno/pop-rap när man ska dissa folk? Skönt flyt, jobbig röst, tråkigt beat, säger du "woha" när det ska vara "whoa" i refrängen? just wondering...
släng upp en ny länk istället för den du la upp & ingen annan funkar
jo dom funkar tryck på Force download det är typ två små rutor bredvid namnet!(:
Ri-Fa above all!!
men och om du är med dina fucking 15 "polare" om du ens har så många jävla fukcing wannabe.. han kanske endå vill komma när ni är 15 han är inte rädd för dina "kriminella" kompisar ;)
nejfan tarequito nu tycker jag att det räcker för din del, sluta dissa nu, börjar på att bli tråkigt när det mer låter i denna dissen som att du vill dansa med mcbusta och i asmadissen låter det bara som att du vill pussa och kramas med asma.
Karlstad du vet, Karlstad!
bokmärke
haha bokmärke e det det ända du kan skriva? det skrev du på andra tråden också! rutten
haha palla att du blir gnällig på mej nu med, skrev ffs innan vad jag tyckte om låten :P läs lite längre upp lilla du så ser du vad jag tyckte. Tyckte igår att det va fett onödigt att skriva två gånger vad jag tyckte om låten. men för att du inte ska bli gnällig denna gången med så sejer jag att jag digga tracket, men kändes inte som en diss utan mer en partylåt med najs gung i :D hoppas inte blir irriterad denna gången med. peeys
nee haha fatta bara inte vad du mena med bokmärke! sorry då.
upp!
http://www.hoodrap.se/# o rösta på tarequito :)
:D
Moderator
2008-05-25 23:19
asså fyfaen, bröderna skit kan väl sluta uppa den här tråden? mer hype än ni fått får ni inte av oss mer.
time isn't wasted when you're getting wasted .
jag vill raka min rööööööv hahahaha
hahaha;) dom tog bort den för oserriöst vart det haha slår vad om att du skratta :D
Haha dom kan itne ta bort en låt för att den e för oseriös vafan det e fortfarande en låt kaggens känna din pussy samma oseriösa togs inte bort haha ja jag garva haha den va skön hahaahaha
hahaha jag vill waxa min röv? det e nog den, ja dom har blivit lite hårda här man;) men men... kul att du digga, lite ironiskt men vem har sagt att man ej kan digga pga att man dissa varandra? jag tycker du e skön iallafall mkt MKT bättre än asma o det står jag för inget att skämmas för;) pöss
när kommer svaret till asma?? eller det blir inget?
Riktigt nice mannen ! men det låter mer som partyaktigt , du skulle lagt mera tid på lite mer dissaktigt ;) men nice som fan , BigUp
Hojjta för Collab ...
någon som har MC Bustas diss?
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
riktigt skön , tarequito!
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo