Tarequito - Svaret till MC Busta
här e skiten! http://www.speedyshare.com/388419260.html http://www.speedyshare.com/388419260.html hoppas mina visar sig i tråden o inte bara bögarnas crew haha peeys
www.frizon.se/Tarequito Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D
Fett skön Bror :D <3
http://www.hoodrap.se/# o rösta på tarequito :)
upp!
haha woohaa, gör en låt med fronda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
letar hype men hittar den ingenstans
ROUSU
http://www.speedyshare.com/388419260.html !
rätt bra flow men du borde höja accapellan och sänka beatet lite plus att när du dissar borde du köra mer diss-aktigt inte party grej bara tips Peace!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
det ska ju vara lite gung i skiten tycker jag! annars låter detsom alla andra:/ men ska tänka på det(Y)
haha snygga bilder boys;) har ni nått mer att tillägga?
ska du seriöst dissa hela whoa mannen? du har redan blivit uppäten av asma . :P
haha, vi bor på landet!
haha sleez asma dissa aldrig tillbaka haha
detta är den slags musik man kan lyssna på vardagligen, jämfört med asmas och mcbusta's, tycker jag. upp för min bro
http://myspace.com/monzdidryk
http://myspace.com/monzdidryk
tack grabbar. :D fuckar the fag crew tar bara upp tid;)
bra jobbat , bra flow, reffen är grymt lagd
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Chinito P14: kolla en gång till i audio, så ska du nog se att han har svarat!
haha, vi bor på landet!
Ok, rätt skönt flyt. Får ingen riktigt battle känsla. Lite svårt att höra vad du säger ibland då beatet överröstar dig. Men aja bättre än förväntat ifal. Men Mcbusta tog det här. Och nej jag vill inte ha nåt "JÄVLA MCBUSTA FJÄSKARE & FAN" svar från dig,Då svordommar och felstavningar verkar vara det enda som du säger när du får kritik.
Och han åt din stackas batty-boi bror till frukost.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
hahahahah shit ska jag ta åt mig av detta mannen?? först läspar du så mk att man knappt fattar vissa ord:/ plus reffen den va bra men vafan ska jag bli sne lr ska jag lyssna på denna i nästa melodifestivalen?? HAHA vad hittar du på har jag hotat med att ringa snuten?? mannen kommer du ihåg vad du sa - tror du jag ska komma hem till din lägenhet o fucka ur så du ska få ut cash på försäkringen. jag svara haha jag har ingen hem försäkring jag har mina två amstaff som försäkring hemma. haha vart kom det där med snuten ifrån?? hahaha nä jag gillade låten hahaha men den får ju inte precis en person att vilja svara liksom:S:S du gör mig inte sne jag skrattar mera åt din pop diss:D:D:D:D:D tackar för reklamen tar detta positivt hahaha:D:D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
för det första: sämst. beatet dränker din röst. sänk det / höjj accapellan. för det andra: dina låtar är disco. knatte disco. kör på ett tungt beat ist. för det tredje: din röst är laidback, men för bögigt. ser dig framför mig i bh och ryss-mjukis. annars så är du bra flow messigt osv. dock så äter både mcbusta och asma upp dig imo. ta kritiken bra nu(och utvecklas), som du inte lyckats med innan när du bara hotat folk.
Fan va du och byz gör liknande låtar haha copie cat ahaha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
mc busta kolla gäst boken! min gäst bok vad du skrev åh hoppas du kommer så ska jag ssätta dit dig har folk som skulle knulla dig innan du plockar upp din tandborste! reb fakta kompis Psycholess P27 : stick din jävla spammare!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Moderator
2008-05-19 22:39
Asså din röst går absolut inte att klaga på, den är skön och din reff diggar jag hårt. Kändes inte direkt battle kring din låt och dissarna var ej bra. Så snälla skäm inte ut dig mer, avsuta beefen om du vill kunna synas på whoa igen för annars kommer du föralltid bli dyslektikern som spelar stor och tror han är nått. Men bra låt iallafall och svara inte på nånting mer om du ska göra sånna här låtar som dissar.
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha tack. vet inte om jag ska svara åt asma, haha vad ska man säga han körde den här amatördissvarianten juh haha nämner nära o kära för att han inte kan knäcka på ett annat sätt! det va av lägsta nivå! den dissen va den sämsta jag har hört! mc bustas var 100 gånger bättre! jag e ärlig, asma e ingenting man ska lyssna på. haha pöss
haha är man amatör så är man ju de så de finns inge å göra ;)
haha eller hur;)
jag tkr du knullar han brushan! skönt flow ! // RaZo
hehe tack bror;)
det här är inte hiphop. gör så här; logga ut från whoa. (And never return) glid in på www.lunarstrom.se sen börjar du sprida din skit där, för 13-15 åriga småflickor tycker nog om din musik, din schlagerpop. Amatör.
Kuk mätar tävling på högnivå. "Mina kompisar är starkare än dina kompisar" "Mina kompisar har suttit inne det har inte dina". Ta det man mot man på gatan, onödigt att blanda in era "grabbar" i det hela. Busta din polare kom precis från kåken och du planerar på att skicka in han lika fort pågrund av ditt internet tjaffs? Tarequito du snackar om pistoler hit och dit, lägg ner. Du skulle aldrig dra den mot nån ännu mindre trycka av så kliv ur blöjan nu. Hela skiten är fjantig, lös det på beats eller på gatan, vilket som gör det mano i mano. Ni behöver inte peka fingrar, "han sa det" "men han sa så" ingen bryr sig. Kanske p14 tycker att det är skiit coolt men för oss andra är det bara löjligt. Om ni har nått att säga gör det mellan 4 ögon, beats eller lägg ner. (Obs: copy pastea från mitt inlägg från mcbustas tråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jeffip3 haaha jag har inte planerat att skicka han på nån jag bad burriton att tänka över att det kanske inte e så smart att dyka upp en dag när det sitter ''20 kriminella'' kolla paranteserna.... o super skallen av sig hemma hos mig jag sa det till han från första början att i helgen har jag fullt upp med mina grabbar bad han komma mitt i veckan... But fuck the same.. melodifestivalen nästa försök att inte blöta ner kameran när du ska bli intervjuad med allt läspande pfff pfff jag skffaaa bliifff sfftooor en dssaag
seriöst, sluta dissa nu tarequito, har du ens träffat snubbarna du helt plötsligt "hatar"? seså, lägg ifrån dej hinken och spaden och bete dig som dom 19 år du tydligen är. nolla!
Detta är min forumsignatur
vet inte om jag ska svara åt asma, haha vad ska man säga han körde den här amatördissvarianten juh haha nämner nära o kära för att han inte kan knäcka på ett annat sätt! det va av lägsta nivå! skulle vilja se din text för man hör inte vad du säger i schlager vimlet, och du verkar ju vara så rutinerad så varför välja ett carola beat när du ska battla?
och förövrigt så bara slänger alla ni 3 ut er massa skit hela tiden haha :D jag har ett förslag, gå ut å ta en bärs å
njut av livet ,
man lever bara en gång! peyyys
hoe
Mm låt mig se texten så jag fattar vad du säger.
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Det här var ju inte hip hop,sluta luras,det är ju pop,som byz... jag hade hoppas på hip hop men icke,mc busta är hip hop och byz eller jag mena terequito är inte hip hop och har inte en chans mot mc busta.. Nästa vecka::Terequito vs sven ingvars
Din pappa är din mamma
roligt att den enda bra kritik du får är kompispropps
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Inte direct en "mördar låt" mer fest stil och deliveryn var ochså mer "glad" stil Om den skulle varit till mig skulle jag iaf inte känt mig dissad Men det var en bra fest låt så att säga. Pz and löv
asma sluta för fan bahahahahaha jag dööör räcker det inte med att hans låt e så komisk så det e sjukt haha
Diggar faktiskt denna xD
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
bööög
Nån som har en vettig länk ingen funkar för mig?
Ny Användare : ReskOnee
hahahaha OMG! nice party låt!! när kommer dissen då? =)
haha word på pruxman!
Ganska bra , för en partaj låt kanske , diggar mer asma . Du har tyvärr ingen chans haha
Länkarna funkar inte
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många