haha brutal misshandel på beat där mcbusta. stort upp! snacka om överkörd :) peace
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
burrito eftersom folk inte har dåligt o säga så blir inte tyråden bombad o tas bort som din där 4 sa bra låt medans 100 satt o giddra o tyckte du sög.. kolla första länken 400 downloads o andra ligger på 71 men folk e snåla med kommentarer men downloadsen visar mk med alla bra komentarer... tack alla o tack för ny länk nån nämde nått om reffen hahaha ja va så hes när jag kom till den verserna dödade mig:D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Psycholess P27 du har rätt här kan du se vad han sa när jag bad han komma:D hahaha MIXTAPE PÅ G! säger: grejen e MIXTAPE PÅ G! säger: att jag e inte sån som åker o möter folk för att slåss! jag slåss när det väl gäller! MIXTAPE PÅ G! säger: men du råkade träffa rätt punkt! jag hade tjafsat med bruden pga jag slogs i helgen o fick värsta skiten med snuten! men det e inget du borde veta igentligen! sen när du börjar fjanta dig med att skriva att du ska " ge min bitch riktig kuk" det e klart man blir lack! o jag leker inte man jag va helt instäld på att mörda dig! MIXTAPE PÅ G! säger: men nu har detta blivit töntigare o töntigare med sin gång MIXTAPE PÅ G! säger: nu e det beef mellan oss två det blir bara roligare! MIXTAPE PÅ G! säger: nu måste jag svara på den här skiten också
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Efter jag läst alla kommentarer så hade jag höga förväntningar. Men nja det var inte så bra. DET VAR INTE BRA DET VAR ÖVERTUNGT! PZ
Ny Användare : ReskOnee
haah cut cut cut damn ! dags att taggam ur gangsta rappen burrito du ör UPP ÄTEN haha , SMAsk smask . MISTA SHAGGY LAGGY DU HAR INGET ATT GÖRA HÄRA. TAGGA BARA TAGGA .......
WHAAAAAAAAA !
Nää ja vet att du kunde göra reffen bättre om du bara hade orken! :O Versena är riktigt tunga!! fortsätt såhär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
maketo Du digga inte detta men texten va bra deliveryt på reffen va inte skönt men hur med deliveryt på verserna då dom glömde du ??:) om man går lite längre upp o läser så ser man att jag ocvkså sj skriver att min röst var slut när det va dags för reffen haha det e ingen bortförklaring jag va så hes att jag knappt fick luft tillslut när ajg dubbade skitet hahaha
sluta smöra din fag! "åh du glömde komentera verserna"! haha fucking tönt! inte undra på att whoa älskar er clownar! kolla hur ni beter er! slickar röv på allt o alla! shit man. du är ingen! låten va keff hörde inte ett skit av det du sa! det ända som räddar dig e beatet. du låter som en chimpans som har en gorillas kuk i röven på din keffa reff! haha mitt svar kommer! har inte lyckats hitta nått passande beat bara kompis. sen har jag haft annat för mig. mitt liv e inte bara whoa o att skyllta om att jag e farlig haha jag har ett liv man! kan du vara så snäll att skriva ner texten så man ser det man inte hör? haha du o asma kör samma bög stil, men det jag fortfarande inte fattar e varför jag fick en diss av dig o inte asma? ah just det du ville synas! o utnytja mina 200 inlägg för come back! jag e riktigt trött på dig din fjortis hora! först ska jag knulla dig med mina rader! sen jävlar ska jag skämma ut dig framför din lilla whoa sekt! alla tattarna här i whoa som spiller era ord genom att yttra er o snacka skit om mig här på denna pinsamma tråd kan suga min kuk! HELA FUCKING WHOA E FUCKEd! fullt med patetiska fjortis bögar! jag skiiiiter i alla er! dom jag håller nära e dom som uppskattar det jag gör! ni vet vilka ni är! så fuck resten! fan har läst komentarer från folk över 22 års åldern med barn o skit ändå sitter ni här era patetiska noller! shit livet har varit hårt för vissa här! slår vad om att ni lever på soc bidrag har en unge som ni fick av misstag o e fasta i nått missbruk, ändå sitter ni här! skaffa er ett liv haha annars ta livet av er ni gör ändå ingen nytta här! haha kolla nu kommer det att bombas med komentarer i den här tråden! dö din fitta, åh burrito mc busta knäcker dig, visa dig inte här! hahaha e det nått slags kvarter pojkar? vakna! kom till verkligheten inse att jag skiter i era keffa komentarer! nu lilla mc busta kommer du få mkt vänner! för jag har just pissat på alla i whoa! o kolla vad mkt jag bryr mig! haha dra åt helvette! hoppas jag blir bannad eller nånting! men mitt svar släpper jag utanför! lilla WHOA SEKTEN skiter jag i, förbbannat ruttna allihoppa! nu har jag förtjänat att bli bannad eller vad säger ni? haha skriv nu som galningar! skirv hur keff jag e, hota mig, håna mig! haha JAG BRYR MIG! SNÄLLA... skriver för fullt. jalla det räcker, mvh. el burrito! killen som mc busta försöker nå hälen till! hejdå pojkar! väx upp! haha jag skiter i er! chao
www.frizon.se/Tarequito Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D
Förresten! jag måste tillägga att bögen här ljuger! jag snackade med han i fredags! vi va klara för att åka! sen började han säga att han hade dissat mig! så jag bad han skicka! men han släppte den på whoa sa han, så jag skrev , shit jag dissa asma men får svar från dig, roligt, sen svarar han: JAG BACKAR INTE UPP NÅN JAG BLEV BARA IRRITERAD PGA DITT BETEENDE, du hotade mig och börja tönta dig o säga att du skulle ge mig min lille bror o min bitch riktig kuk då blev jag förbannad! (sa jag) varför skulle jag då ta skit från en nolla som han? men han påstog att man skulle ta dålig kritik också! lilla mc busta va inte så uppkäftig som han e här på trådarna! då förklarade jag till han varför jag va så jävla otrevlig mot alla! men ni tror på han så klart! han tog bara mina delar av komversationen, jag spara inte som en hora! annars hade ni sett att bögen inte alls va uppkäftig! fast där var det ju bara jag som såg han! då är det ingen ide att leka stor! det e ju whoa han försöker impa på. men iallafall jag sa till han: då får vi skjuta upp vårat lilla möte efter som att du dissade mig, så jag lär svara först! inge mer med det! vi va klara för att åka! vi hade planerat att vara där runt 22:00 fast jag snackade med han tidigt på dagen, men jag hade mina grabbar redo. jag funderar starkt på att göra en musik video till mitt svar där vi kan göra mc busta till en riktig stjärna! hehe lägger ner nu. jag svarar så fort jag hittar ett beat sen skiter jag i det här! jag svarar bara en gång för det kommer att räcka! tja
jaja jag tar kritiken som en man man behöver inte skrika på varenda jävel som inte gillar det man gör alla har olika smaker.... O att jag ljuger haha det gör jag ju inte du vet varför du inte vågade komma du vet vad jag hade för folk hemma hos mig i helgen jag berättade allt för dig o bad dig komma men någon hade bortförklaringar wtf ska du ta tillbaka det du sa där uppe lr? att du ine åker för o slåss.. Om du ska börja igen hoppas ajg du tar det tillbaka... Men varför säga nått sånt om man inte e fjant o internet gangster ??sen att du satt o bomba msn som en idiot e inte mitt fel jag svarade knappt du skrev fan 15 innlägg innan man ens orkat svara på 1.... Jaja fuck whoa för att dom gillar ser du mig skrika fuuuuuuuuuck whoa för att nån inte gillar ?? alla har olika smaker manneeeeeeeeeeeeeeeen
tarequito skämmer ju ut sig:S
Jag tror Tarquito vill bli bannad för att han har så svårt att hålla sig borta från whoa annars, Menar om man sattsar på att bli bannad då kan man ju lika gärna bara hålla sig borta. Förövrigt så är det roligaste som finns att läsa en 19årings p12 kommentarer. Detta & Asma diss tråden var dagens underhållning.
Fan, jag kom precis på... 1000 spänn på att Burrito är han "cowboy snubben" som fick en frisbee kastad på sig i något youtube klipp. Eller?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
du satte plats på honom
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hehe ok boys mitt svar kommer senare ikväll, blir lite mer gung i skiten så man kan digga o pumpa;) sen får ni ju avgöra. mc busta här bajtar ju en låt som redan fins ändå lyckas han inte göra det bättre men men. olika från smak till smak. haha vilket jävla liv det ska vara. ni har komenterat låten fine det räcker! haha sitter här o tjafsar som små kåta horor. vi får se vart allt detta leder kommer senare med mitt svar! haha ska tvätta lite kläder innan;););) tjaas
tarequito är en fet gangzta som ursäktar sitt senarelagda svar med att han ska tvätta kläder.. keep it real gangzta! nej, han bör hålla sig till att bryta sig in i och snatta från selectaautomater på heltid tycker jag
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
burrito bajtat ?? jag tar bara beatet o sen använder jag mig av 1 rad från låten men säger heres my gangstas and all my thugs istället för wheres my..... jaja hoppas det kommer en ny byz party låt ikväll:D:D tack alla andra maketo lugnt man;)
Fan, jag kom precis på... 1000 spänn på att Burrito är han "cowboy snubben" som fick en frisbee kastad på sig i något youtube klipp. Eller? WORD !HAHAHAHAHA
fet låt f.ö. du dödade han!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tarequito! ORD! du har inte en chans!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Jag ska va ärlig o allvarligt så är chacarron galet mk bättre än dig burrito haha
nja .. vet inte, klart den är bättre än tarre's. men du kan mkt bättre än så. Haha, inte för jag tror du lagt ner så mkt tid för att göra denna dissen precis. Men lägg ner tid om du nu tycker det är värt det så kmr de bli övertugnt.
www.myspace.com/marius042
abooow! den hära var riktigt tung, skön känsla & delivery rakt igenom, BIG UP!!
"Jag ska va ärlig o allvarligt så är chacarron galet mk bättre än dig burrito haha" hahha ja garva sönder
om ni ska mötas tkr jag att ni ska mötas ensamma ..riktigt dåligt om mc busta har hela huset fullt med homies, så kommer tare med klapphatt och ballonger helt ensam..
citerar eminem :
I see you D12, and thanks, but me need no help Me do this one all by my lonely, I don't need 15 of my homies When I see you, I'm seeing you, me and you only We never met, but best believe you 'gon know me pz
Wiiieee
du knullade sönder beatet riktigt fett
Bästa låten jag hört på whoa tror jag, hahah du knullade sönder killen!
www.myspace.com/jiikkemuzic
haha tack gubbs o jag har sagt att vi ska mötas själva ba komma men han sa ag behöver bara min pistol o mina 2 grabbar hahahahaha o jag sa att kommer du i helgen har jag fullt hus för en polare släpptes från kåken så det blir festande.. men han e fjant läs vad han skrev till mig på msn han söker hype fick den ej från asma börja giddra galet med mig fick mig sne jag gjorde låt.. han fick sin beef han sökte efter nu har även asma gjort en så han fick dubbel beef o killen är skit glad så här mk uppmärksamhet har han aldrig haft i sitt liv....
haha okok tönt tro vad du vill. men ingen av er e bra man sorry. ni har bara whoa på eran sida men ni e inte bra! du e en fucking bajtare lyssna på låten bara samma variant o skit du borde lagt det på ett annat sätt alla kör likadant på detta beat, o asma snackar om familjen din diss va 100 gånger bättre än asmas iallafall. vart ifrån fick du att jag läzzzzzzzzzzzzzpa? haha
Kuk mätar tävling på högnivå. "Mina kompisar är starkare än dina kompisar" "Mina kompisar har suttit inne det har inte dina". Ta det man mot man på gatan, onödigt att blanda in era "grabbar" i det hela. Busta din polare kom precis från kåken och du planerar på att skicka in han lika fort pågrund av ditt internet tjaffs? Tarequito du snackar om pistoler hit och dit, lägg ner. Du skulle aldrig dra den mot nån ännu mindre trycka av så kliv ur blöjan nu. Hela skiten är fjantig, lös det på beats eller på gatan, vilket som gör det mano i mano. Ni behöver inte peka fingrar, "han sa det" "men han sa så" ingen bryr sig. Kanske p14 tycker att det är skiit coolt men för oss andra är det bara löjligt. Om ni har nått att säga gör det mellan 4 ögon, beats eller lägg ner.
oj råka ta bort mitt inlägg. haha.. iaf, du är lätt en av dom bättre jag hört på whoa när det kommer till delivery och flow.. din röst är överfet oxå. men texterna är nåt du behöver slipa på. annars är det nice..
krrrrrrrra
waddsup tack man kul och höra ja du vet vissa e överfeta på texter men har varken flow lr delivery medans andra har båda dom men lite sämre texter :) jag e den personen men sen ahr ju nästa varenda känd en annan som skriver åt dom:D så det ebra för att man sj har skrivit det hahah tack igen o burrito du lääässfffsspar galet
Terre: du behöver inte bli sne för att fler folk diggar busta än dom diggar dig. du blev överkörd två gånger på samma dag, hur känns det?
haha, vi bor på landet!
har burritoz svar kommit UPP än ELLEH !
WHAAAAAAAAA !
Gillar faktiskt Tarequitos svar på denna :P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
JoshaNmusik haha jag gillar också hans svar -----Om jag va dygnrak o ville parta pop musik---- jag erkänner sj jag sitter o diggar till hans låt haha men jag tar inte åt mig av hans diss hans snack här på whoa e galet mk mer irriterande:D haah
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
busta, han joshan är en svensk med utländsk brytning som igentligen heter johan. leker helt mycket och har dissat mig. det är den enda anledningen till att han diggar tacoburrito. hihi FnIzZ
HAHAHA ok ja men han har ju helt rätt d vet ju du också taco svar e bra fan:D om man e inne på o gilla sån där eurovision grejer:D ahaha
hahah word
upp då vafan! den här e sköön juh! vill ni höra en vettig diss till mig så ska ni lyssna på den här hehe:D asmas suger ju ollon, att ni digga den e ju konstigt, min till busta kanske inte låter som diss det ska ju vara gung på skiten hehe;) inget hårt svar åt busta eftersom grejen inte ens va mellan han o mig det va ju till asma! vi fjanta oss på trådarna vilket ledde till diss o uppskjuten träff;) därför vart det inget hårt;) vill ni veta en sak! bög tarre ska på bal o åka utomlands så vet inte om jag hinner svara till asma än tyvär... men hinner jag så hinner jag. men svaret kommer oroa er inte. tro vad ni vill jag e inte som asma som påstår att det inte blir nått svar men samtidigt så lyssnar han igenom min låt Tarequito - Tack mamma som fins på frizon! han jobba som en galnng på låten tog 2 veckor eller nått. kom inte hit o påstå att du gjorde skiten snabbt haha alla vet hur det är! dom vågar bara inte käfta emot deras kkk ledare haha. men som sagt upp för bustas diss! o ta bort skräpet asma la upp! pöss på skinkan från el burrito va det va? ah just det tarre burrito haha sköööna;)
ska du suga bustas nu också?
HAHAHAHHAH BIG UPP PÅ ASMA DÄR! tarequito188 P19: Trodde iallafall du har stake och kulor för att möta mcbusta om du nu kan dissa och ha dig mot honom. Fett knas't att du behöver pistol för att möta en kille? som om du nt klarar dig på egen hand förfan, och 2 boys lr ngt stod det också ju. Haha skrattretande förfan. "Du har bara whoa med dig" skrev du oxå va? Men saken är det att det finns fett mycket rappare på whoa som skriver vad dom tycker? Och det är bara att insé en sak, du har ingen chans i denna battlen så bäst att lägga ner det innan något olyckligt skulle hända med dig tarris! :) BIG UP ASMA/MCBUSTA. / ur marius
maruis haha keffa rappare ja! o jag räknar med dig!
ja du... den här va väl helt okej. asså asma blev knullad upp och ner av T. Men du va bättre... kan tänkte mig du vinner mot T faktiskt... lät nice för å va diss. har lite egen stil oxå och det är de viktigaste. lite för vanligt amerika kopia dho, men som sagt helt okej,så aaa. lycka till Asma därimot är 1000 gånger sämre än er. jag känner ingen, kan tänka mit TACO kanshe är största fittan som person men han knulla Asma upp och ner musik mässigt iaf... få se om han kan ta detta oxå... kommer bli svårt... peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
TAREQ.. har du svarat på denna, kan du länka då???
hört båda nu... väldigt jämnt faktiskt. svårt å avgöra... men T e bättre på toner medans Busta rappar lite bättre... jämnt där... kan inte avgöra... va inte lika lätt som mot Asma som blev total krossad.... aja... lycka till grabbar peace
tuuuungt, för bra för whoa;P grym låt
Din röst dödar, men texten är ganska kass. Sen att den andra killen tycker han är så bra och har laggt upp sina låtar på frizon? Det går inte ihop för mig.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
tarequito188 P19 : maruis haha keffa rappare ja! o jag räknar med dig! - Kvittar hur man rappar väll pajas? snackade om att rapparna här ser up till dom som är bättre såklart? men tror dock ej någon ser upp till dig tarrebögquito. antagligen bara någon liten invalid pojke som är både blind & döv. så om du nu är så stor i munnen så ta de ut till gatan istället för o leka gangster på whoa? lixom märks du har för mycke fritid. piskad till max faggey.
de roliga i detta äratt se hur tarre taggar ur vart enda gång precis som förra tråden de är ju nästan mer nöjen än själva musiken haha :D skitnice fan mcbusta så ska de va sjukt fin insperation från en i Whoa sekten ;)
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.