Mcbusta-You got the hype now- terre burrito diss
Ja efter att man kritiserat denna killen i hans tråd angående asma börja han tjafsa som en idiot o fjantig som jag e tjafsa jag tillbaka o jag tröttnar på att han inte har dykt upp ännu o spela in men men jag ger han hypen han vill ha hoppas han e nöjd för mer hype än detta kan han inte få hahaha... Ett av enligt mig tyngsta beatsen som gjorts använder jag mig av Trick trick welcome to detroit city ft eminem. Speedyshare e helt fuckt up verkar inte funka alls nu lr så e det bara denna datan så det blev yousendit:S:S men men här e l¨åten LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENnull om inte länken fungerar http://www.speedyshare.com/456750548.html http://www.speedyshare.com/456750548.html
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
haha! ska lyssna nu man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oooh damn... hans låt diggade jag no doubt about that, men sen när ja såg tråden föll han i mina ögon... men nu finns han inte längre, för du käkade upp honom! Damn busta.... Dope shit! /S
Mayn din jävla känsla är helt galen asså hur i helvete hamnade du på whoa du är galet fet. Detta hade nog inte en enda jävel knäckt på whoa. eller
Geni
Lyricist
2008-05-16 14:57
Hey asnice låt! vad heter beatet? kan du svara på gästbok vore det skitbra ^^
den var tung busta, no doubt. threewords. är detta ett beatforum? stick med såna frågor. hatar folk som frågar om beats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låten va tvärfet och beatet står väll i första inlägget? asma, lingonvecka? grina lite mer
haha den va helt ok mannen! lite tråkig bara, blev faktist lite besviken, trodde den skulle vara grymmare så man kan digga till den men njaa inget vidare mitt svar kommer inom kort. pöss
www.frizon.se/Tarequito Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D
sjukt tung ;)
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
dope shit.. now its a battle! show em Mcbusta!
tuungt som fan..
tarequito188 P19: är du lycklig nu? busta kör över dig rakt av.. sen backar han över dig, sen kör han över dig igen, sen backar han över dig igen, sen kör han över dig igen, sen backar han med bakdäcken i nacken på dig och sprätter loss.. och sen kör han till burger king och äter mat.. LÄGG NER!!! Låten är tvärfet och kan inte bli annat med Busta på en sån här beat.. Gotta luv dat shit.. Peeeeys
Din text består i största del av "fuck,bitch" etc GG, Fast du slaktar den den där Tare ifal...
Det ska ju va sånt detta är gangsta
Geni
Den va tung som bly!!
100P.
Tareballen = Överkörd, uppäten, begravd och söndersprättad flera gånger om. Tack Busta, detta behövdes!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Antagonisten said it. Busta visar hur fan man droppar det. Big ups!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusta äter upp han !
riktigt skön! har dock inget emot killen du dissar :P
Tycker det är töntigt att vuxna människor sitter och inte kan yttra mer än fuck ya etc. Men nu är det ju INTE det man skall kommentera tycker du flyter på och gör det bra. Möjligvis att du låter lite låg på vissa stunder då beatet är högt men det kanske bara är jag:P TareBry dig inte att svara,du är död
Jag tror att burrito har munnen full, han kan inte svara just nu.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
haha har ni hört mitt svar än? ne hur kan ni då påstå att han äter upp mig o kör över mig o bull? haha ni får tycka vad ni vill boys, den va helt ok inte det bästa jag har hört men vi får vänta o se. chaoo / Tarequito eller nej jag menar el burrito haha
Öh, Burrito, håll dig borta från våran diskussion. Gå och skriv en ny ballad och mjölka dina bröst istället.
Kan nog fixa så jag också får lyssna på låten. KOmmer fan inte åt den?
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
kan inte tanka firra ny länk :P????
Ny länk tack? den fuckar :(
ThreeWords P16 Ett av enligt mig tyngsta beatsen som gjorts använder jag mig av Trick trick welcome to detroit city ft eminem. står det klart och tydligt läs tråden innan du kommenterar!
ny länk, den suger fan k*k
o just de.. du är jävligt äcklig också.
aah ny länk brääz
Peace out, get laid !<br><br>
ny länk
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Ligger speedy nere på nåt sätt?
http://www.herrbitter.blogg.se/
tack alla kul o höra jag tröttnade helt enkelt o va bara tvugnen att få ut ilskan o resultatet blev detta o det gillas så det känns skönt.. Nån som kan langa upp ny länk åt mig?? för denna skit datan jag sitter vid går inte o ladda upp på tror denna e virus belastad rakt av asså hahaha.... burrito du fick din hype va glad nu du e bara en i mängden som har stor mun o somjag ger hype till genom att tröttna o slänga upp en låt....
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Ny länk plz - måste höra den här. Alltid kul när feta rappare dissar :) (McBusta i stilen och "burrito" om magen)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Aa ny länk, får bara "Forbidden" sen så funkar inte låten. :P
Ny länk ! måste höra blaooow
Ny Användare : ReskOnee
Moderator
2008-05-17 22:35
snälla burreburre, svara inte. du har inte kapacitet att klå varken mcbusta eller asma så gör inte bort dig mer än du redan gjort med allt ditt tjat. men ändå, tack för att du fick fram en sjukt tung låt av busta (;FETT!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tack så mkt Nudax!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
har lite svårt att höra va du säger tycker beatet gjorde den hä'r låten bra ska bli kull att ha lite who beef här igen
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
xD
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
okok mc busta hype? det e bara 50 pers här inge mer haha det e ingenting. visst jag kanske behöver hype här på lilla whoa vissa har inte setat här i 10 år o smörat för små barn eller gubbar utan liv som hänger på whoa. men men har inte hunnit recka än men det kommer bro! haha det e typ 20 pers som lyssnat o komenterat låten resten vill bara ha en ny länk så snacka inte din patetiska tönt! tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoo
Väldigt skön låt. En av de skönaste jag hört med dig, helt klart. Det var skönt att du dissade Tarequito, hans sätt att beté sig var något av det värsta jag sett.Rapp : Du har en jävligt skön röst. Jag har aldrig hört dig flowa så bra som du gör i verserna här. Även om det stundtals låter lite som en sämre version av Trick Tricks flow. Din attityd är riktigt passande till en diss av denna typen. Det sämre i rappen var refrängen. Där låter det som att du försöker låta mäktig, men det låter lite som att du tappar andan eller något ibland.Text : Jag gillar mer rap to rap-dissar, och inte sånt där skit om gata och sånt. Men då ni haft er diskussion om att "ta det till gata" så är det väl passande i denna låten. Rimmen är inte så avancerade, men jag tycker de låter sköna ändå.Beat : Håller med dig här. Ett av de skönaste beatsen inom dess typ. Passar väldigt bra till dissar. Det passar till låten, och speciellt till din röst. Sammanfattningsvis är det en bra låt som är skön att lyssna på. Rimmen kan förbättras, men vissa gillar ju bättre att enkelrimma så det kvittar. Gillar inte bara att du har kvar rösterna från introt och outrot. Jag ogillar Tarequito skarpt på grund av hans betéende i trådarna, men det skulle vara så jävla skönt om han verkligen kom med en bättre diss nu. Just med tanke på hur alla pratar om hela "beefandet". Men jag gillar MC Busta mycket, mycket mer än Tarequito.
Wazaaaa
Men Burrito för FAN, sluta lipa. Du är en äcklig smygbög som gick på fel snubbe helt enkelt. Ta det som en tjej (som du alltid gör, i röven) och gå vidare. Jag GISSAR att du inte vågade komma förbi busta? Jävla net nerd.
Blytung röst, flowet är underbart, det kunde nog inte bli bättre. tror absolut inte tarequito har en chans faktiskt. Vore fett om du lämnade upp texten :) Hojta på din pojke!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Om man gillar tystnad så får den här låten 10/10. Problemet är att länken sparar ner en fil som är 461 byte stor. Så för att fatta mig kort: 1. Ny länk 2. Lär dig länka
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
jobro En ny länk postades lite längre upp i tråden.
LÅTEN
Wazaaaa
daaaaaaaaaamn, heavy shit!
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
jobro 1. Lär dig scrolla ner 2. Lär dig kolla en tråd innan du är uppkäftig