Som ovan sett så diggade jag spår 3, 6, 12, 13, 14, 15, 18, 20 & 21.Men! Måste langa kritik lite också. Vart var dina klockrena flerstaviga rim? Kan förstå om det inte kom med i det mer "känslofulla" låtarna, men när du skryter har jag hört mycket fetare rim än dem man hör på vissa av låtarna. (Ja, jag är rimfixerad) Vissa rader var sköna, jag gillar när du drar ut en punchline över flera rader. Du kan skrva väldigt bra texter även om det är skryt, berättelser, kärlek och annat. Vissa låtar av dem jag ej tycker om var för sega, "Del Av Min Värd" & "Eyy" är exempel. "Hallo?" var lite wack, skön idé men beatet var fucked up och ditt delivery var lite tråkigt. "Sho", det beatet tyckte jag inte passade på temat ni rappar om. "Thunk Muzik" hade jag väntat mig mer av, den tycker jag du kunde tagit in Shazaam och Freezylocc på och slitit beatet i stycken. Ditt flyt är nice på alla låtar, inget off eller kefft. Men vissa låtar var mycket sega och det stog jag ej ut med. Ditt flyt på Formula-1 var riktigt nice, du kan köra både segt, normalsnabbt och omänskligt snabbt. Dina gäster var feta förutom Mathiaz och Groov-e. Helno har jag aldrig hört någonting dåligt med & Asma har ett nice flyt Du är helt klart en av mina favoriter inom svensk rap men i detta fallet hade jag förväntat mig mera mest pga dina hypelåtar. Fortsätt med det du gör, kör mer snabbt(Likt Formula-1 & Flytta Från Min Gata) så kommer jag fortsätta lyssna!