Baso - Kärlek Är En Illusion (ft Frida)
Frida AKA Frida Fröjd och jag gjorde en låt idag, och blev hoppelihopp-nöjda. Så vi bjuder på den. Ett fint litet smakprov från mitt kommande mixtape. Tanka den HÄR Låten heter "Kärlek Är En Illusion"
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
Producent
2008-03-13 20:49
Kul när man får höra låtar på sina beats :) Lät delvis bra, men kanske lite övning på flow och att inte låta så entonig så skulle de låta super. Vad gäller Fridas sång så älskar jag det. Grymt fin lagd refräng, underbar röst! Fortsätt med musiken :) //Benne
dom säger att jag kan göra beats...
Den var riktigt skön Baso, och Frida lade det grymt bra! Fortsätt så, längtar och få höra mixtapet. Ha dt naajs! // K.B
riktigt bra låt :) Bra jobbat!
Kukirumpan
HAHAHAHAHHAHA nu skönk du frida HAHAHHA
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
plusikanten care to explain that in a message? Tack allesammans :)Benne Jag skulle kunna skylla på att jag är sjuk men det är bara lågt. Ärligt talat var jag faktiskt nöjd med mitt flyt på detta. Frida lyfte upp hela låten dock, enligt min egen mening.
Riktigt bra låt! Det här lyckades ni riktigt bra med. Relaterar till i stort sett vartenda ord i texten. Den är så sann. Bästa jag hört här på länge måste jag säga. Keep it up! / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Frida bra, Baso hade jag aldrig hört men inte alls bra, tyvärr!
okej helt ärligt så brukar jag inte gilla dina låtar. men denna e FEEET MANNEN
Utalas säta pe
Tack och intetack :D
Gillar faktiskt detta! Gillar sättet du flowar på, texten är okej, det enda jag inte gillar är din röst, men det är ju inget du kan göra något åt :) Och det funkar helt klart att lyssna på. Jag vill ha numret till frida förresten, fixar du det basomannen? puss!
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Baso: Jag tycker att du har ett skönt flyt igenom låten, lägger det bra. Frida: Gillar din röst, du höjer låten ett snäpp. Till er bägge två, ni gjorde ett bra arbete tillsammans.. det blev ett lyckat resultat. Låten den gillas, finns inget att klaga på som jag kan höra. peace!
With lots of love// Matitto!
jag tycker det är figgedyfett. Har svårt för refrängen. Frida sjunger doope, men texten känns plastig. Annars är det som vanligt välskrivet och flowet är stabilt!
hmm vet shi va ja ska tycka asså de är ju två skillda saker i detta . baso du kan bättre o sen tänk lite på mixningen .. de kan bli lite tajtare :)
aight annars bra .. fortsätt så---
PEAYS:)
Tack allesammans Jo jag går efter R-ett's mixskola lite. Men jag behöver hitta bättre sätt att mixa så om någon tar sig tid kan dom få en kaffekopp för att lära mig .
grym! hade velat höra din röst klarare bara.... ja hör inte vad du säger, men annars tycker ja du ska fortsätta me d du gör!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad frida låter het ;) haha sjukt härlig röst.. Nice beat benne ;)
philosophia; jag tycker min röst är ganska klar, eller ja, vad jag hörde när jag mixa.
Helt okej!
http://www.herrbitter.blogg.se/
skön låt, härligt flow och frida grymt vacker röst. Grym låt enligt mig. Peyz
Håll huvudet högt! Oavsett vad folk säger
bra låt! både frida och baso lägger det bra men baso har hört bättre från dig.. but keep it up ! peasC!
Tackar och bockar.
Upp!
först måste jag bara säga att de här beatet ger mig gåshud och frida..sluta ha en så bra röst ;) ryste ju rejält..tycker denna låten är FEEET.. bra flow o bra reffräng o..ja..allt ligger perfekt..o va de gäller eran mixning kan jag inte höra direkt något fel..de låter bra ;).. keep it up
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
skön låt:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Benne... du är skyldig mig pengar.. jag har aldrig gett dig tillåtelse att använda dom här trummorna! Är sjukt besviken alltså.. Ta ner beatet från frizon och ta bort mina trummor lägg egna istället! Det här beatet skulle jag för det första använda.. och det var därför jag la trummor på det!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Låten är överfet, allt diggas, flowet och allt, orkar inte förklara exakt i detalj. Om det RMK sa är sant har jag just förlorat respekten för Benne...
Dra åt helvete!
Word på RMK haha, fast låten va fet dock :)
försök variera flytet lite, blir sjukt tråkigt att lyssna på efter ett tag annars var det la helt okej, rekommenderar ett annat röstläge dock! frida sjunger vackert som vanligt