Så fruktansvärt jävla bra detta är... big ups
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
grym EP Hear me var tight som fan o köza la de bäst på den låten...
http://www.Burim.se
sådär ja. finally kommer den omtalade EP:n "invicible thoughts", och skulle den leva upp till förväntningarna? drog ner Epn för några dagar sen men har väntat med kommentar tills ja lyssnat igenom! man undrade ju om den nånsin skulle droppa, kändes som en myt nästan, ungefär som Dre´s "detox" haha ! here we go de första ja tänker på är att denna EP är otroligt genomarbetad, välgjord och ja förstår varför de har tagit sin tid, detta materialet går inte ens å jämföra med de du har droppat här tidigare, detta är så mycket bättre! jag gillar "who told ya" som du har släppt som smakprov tidigare, klockren på alla sätt å vis., orkar inte kommentera alla spår som vissa har gjort utan gör en helhetsbedömning med vissa markeringar på utvalda spår. "working man" tror ja den hette, den va fet!, bra text, snygg delivery å allt de där. måste säga att beats-valen känns helt rätt, du har lyckats hitta passande beats till din röst och de e fint. no collabs med anta satt fint också, så mycket engelska där ett tag så Anta styrde upp vintermörkret fint med en svensk bra vers <3 inga konstigheter där, även reffen satt! favoriten rakt av måste ju bli "Dont touch me", läste att nån tyckte beatet va lite fattigt, måste motsätta mig där och hylla Pete Rock för hans nästintill magiska produktion! trodde de skulle va lurigt å höra nån annan på ett sånt kalas-beat, MEN! asma passar perfekt på detta beatet. känner mig som en liten fjortis som bara hyllar å hyllar, haha försökte t o m hitta nått å gnälla på för att ge det lite jämnvikt, men de e bara å inse som ja skrev längst upp, VÄLGJORT as a mothafucka! kan inte annat än ta av mig hatten och säga bra jobbat! nu e ja outta here! ps. en utbränd asma EP rullar just nu på stereon i min Type-R (givetvis 19") !! smygreklam www.realtalk.se haha!
Detta är min forumsignatur
Asma posta lyricen till Digging For Love!
Milen
Jag hade tröttnat på din musik asma men nu... Wow! Skitfett det här, diggar det något grymt mycket! All min respekt tillbaka för din musik!
tack lex! <3 kul som fan att du gillade den. tack till alla er andra. uppskattas. lite fattigt med kommentarer här, det suger. ge mig mer! digging for love: go to sleep baby, im buryin u in the dust shadows lurkin, a part of me dies with us i never ment for anything to end up this way the mist is gettin thick, it covers your mistake
you should see the moonlight, i can feel the light on me you went behind my back, got caught n cried sorry you promised ta fight for me, i knew you'd die for me, roughly, your life had allways been my story
these pills fuck with my head, yo they shady they made me do what i did to you, but hey lady its better off this way isnt it? you see the memory of you makes it easy now b!
n if its easy for me, its not meaningless see dead is easy to be, now you really are free im a good man honey, im like your savior life is hard, it sux, but hey i saved ya
--
--
you never could understand, our different ways of thinkin you allways got mad, cause i said what i was thinkin it made me hate women, dont get sad, i loved you and if ur perfectly honest, you could say u loved too
you n me, us two, we were ment to be together but somehow we ended up beating up eachother well, mostly me n when it comes to the core id beat you so bad there were pieces n chumps on the floor
im sorry bout your face, ive never been gunnin before none of this wouldve happened if youd stop runnin you whore but you didnt listen, you should see this mess you pushed me too far, u knew that i was bein stressed
ill see you i guess, i promise its for the best guess what boo, you never ever should have left im sorry i failed you, you will never cry again u r turning pale blue n you will never lie again
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt shitt mannen, keep it up! Å VA INTE SÅ JÄVLA SEG DIN SNORRE! xD
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Jag ska skriva en stor låt-för-låt krönika när jag verkligen har lyssnat igenom den och när jag finner ork att skriva i min kropp. Men nu har jag iaf lämnat ett litet tassavtryck så du vet att jag är på gång. ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
flesta låtarna låter helt okej
upp? ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
fett bra :) SHIIPAAN E GAY :D hahahaha
Du är den enda balkanisten som jag tkr synd om.
HAHAHAHAHAHAHAHA ZIPP DIG ZOXXI SUG KUK! fet EP annars !(zoxxi är onormal)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SÅ FETT.. älskar alla låtar <3..
Digging for love är sjukt fet!
Tack Asma, du är bäst!
Milen
holla man =) as promised, ska du få din utförliga låt-för-låt kritik, för det har du fan förtjänat efter detta droppet, har bara velat lyssna igenom ett par gånger innan !!! UPP SÅ IN I FAN PEEP'S !!!! --- intro : crazy beat, jävligt soft intro med blandat rap och folk som uppar skivan.. najs delivery, bra mixning - allt :)who told ya' : detta tracket släpptes som andra sagt för ett tag sedan, och jag sitter fortfarande och studsar på stolen i takt till beatet.. love it, och bwoi, du kan nästan sjunga ju !? ;) haha love it kill her/that bitch : diggar denna ÖVERMYCKET ! utan tvekan en av dom bästa låtarna på skivan.. gillar blandingen av beats och känsla som fan.. skön topic, gillar dina kvinnohatande låtar, och det som gör hela låten så bra, är nog det ljusa vs mörka i beatvalen kombinerat med texten. UPP !!! digging for love : dyster/mörk känsla kombinerat med en psykotisk depressiv asma.. WOW.. i'm just sayin' WOW man - applåderar -no collabs : ännu ett happy-ass bounce beat, med en fet topic, skön delivery av alla, och ännu en skön mixning, sköna rader ... ''come on, gimme some room (((CHUMP))) haha.. fett mixat som fan, like it alot ;Dain't fit for the game : sjukt fet låt !!! allt helt enkelt.. beat, text delivery, flow, mix.. som sagt, ALLT ! kommer pumpas som fan här hemma, that i promise u ;D
condemned : detta är nog enda låten jag inte gillar.. faktiskt en jävligt bra topic och känsla i låten, men det fattas nånting, och soundet från alla 3 blev helt konstigt satt ihop.. är dessutom lite onöjd med mitt eget delivery och text, och ja.. tror helt enkelt det hade kunnat bli ett MYCKET bättre resultat!word on the streets : denna är lite halvt om halvt.. beatet är fett, men blir lite tjatigt i längden för mig. Bra topic som fan, skön delivery as usual, och förutom att jag ogillar beatet havlt om halvt, är det inget att klaga på !the working man : ärligt man, älskar denna.. topic, känsla, delivery.. går rakt i hjärtat på alla som jobbar o sliter sönder sig för födan, för att realisera sina drömmar och få ihop till dagen ! i'm honestly touched by this, älskar som vanligt dina storytelling låtar ! STORT UPP !!!don't touch me : överfet beat, fet låt allt i allt, just love it mään ! brääääh maffrakahear me! : SKIVAN'S ABSOLUTA HÖJDPUNKT ! 12 man på ett och samma spår, alla lägger olika, olika flow, olika delivery, olika allt - men ändå lägger alla det överfett ! beatet är sjukt gungigt.. revolution !!!outro : fett beat, bra avslutning på en skön och sjukt bra skiva, som så många längtat efter, och med en jävligt bra anledning ! samma här som på dom flesta andra spåren : bra delivery, fet mixning, skön rap.. UPP !!!betyg : 9/10 sjukt bra jobbat dawg, vet att du har slitit som fan på denna plattan, och det visar sig tydligt på resultatet.. vissa få grejer som jag inte gillar, men sällan att jag gillar allt oxå ;P stort fucking upp för denna plattan, för asma och alla som lägger på plattan ! ONE !
http://www.myspace.com/daaddict
Otroligt.....så bra lyrik och beat valen var helt perfekta. de här e för mkt för att vara gratis, alla ska vara tacksamma, så fet musik !! de bästa du gjort, du e galen rakt av... sorry för ja inte skriver mer utförligt men har ej tid, nån annan gång... men igen.....RIKTIGT BRA !!! one
tack så mycket folks! speciellt min bwoi add, tack för tiden du tog dig man. kärlek rakt av, fortsätt prata om denna till alla ni känner. behöver få ut den. chea!
fetast i år ;D har lyssnat igenom hela typ 20 gånger, kan inte sluta lyssna ;D Uppa denna folks ;D fetaste låtarna jag tycker är "digging for love , condemned & hear me " KEEP IT UP! one
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Fetaste skitet som släppts på jävligt länge, måste jag säga att jag är riktigt nöjd med resultatet. Vill speciellt uppa Don't touch me, U ain't fit for the game & The workin man. Dom lär vara de tre bästa låtarna jag hört med dig man. Riktigt fet skit, keep it up cousin. One love!
OH, thnx jummy & cuz. olika smak ni hade på låtar heh.. härligt att det finns många dimensioner att välja mellan då. dont touch me är min favve också för den som vill veta. ge mig mer kärlek peeps!
hell yeah det ær fina grajor! ... sover ni på min bwoi asma så får ni med mig att gøra!¨ Hojta
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
chea, är för trött (du vet) för att skriva något utförligt, men du vet att jag diggar det ända in till benstommen, bruuuucka! one love
måste ge en big Up för "hear me" också!. alla lägger det riktigt smooth!
Detta är min forumsignatur
tack grabbar! upp <3
chea upp. snåla inte nu.
UPP FFS, bättre kan ni fan därute !!! HOLLA !
http://www.myspace.com/daaddict
word, vettefan vad som händer altså.
...
Lyssnat rätt mycket på albumet nu. och upphör inte att förvånnas över skillsen som finns på varenda låt. Så jag får väll tacka för jag fick de free.
jag tycker att alla låtarna ligger på en jämn nivå, vilket som e nice. Har sagt att jag skulle kommentera utförligt, men orken finns inte längre.. e inte förvånad över skillsen.. vet att du har dom lixom.. tycker att det e bra skit, nice att det e gratis också.. helt klart en värd EP att tanka o lyssna på. big up josh
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
orkar ej ge kreativ kritik med du vet nog att du har lyckats till 110%
1. Intro Dye, redan här hör man vilken klass det kommer hålla. Skitcoolt beat och grymt mixat! Sweet smygreklam till oss, tack för det! haha a till ntagonisten, lät sjukt roligt. 2. Who told ya Hehe, sött sjunget.. nä, det lät fan bra.. du passar perfekt på sådana här beats, tycker du har valt dem noga. flytet är galet nice, mixen är även här på topp! 3. kill her / that bitch whoa, jag gillar flowet på denna också, annorlunda med damn så säkert. hehe, ball text också.. word på vartenda ord! asma strindberg! 4. digging for love nja, lite sådär beat.. gillade faktiskt inte denna så mycket, refrängen lät lite skum och även om texten är fin så får jag inte känslan att du menar det till 100% 5. no collabs ye, nu kommer de feta beatsen tillbaka. den här gillade jag verkligen. refrängen var cool, antagonistens vers var också bly. är mest överraskad över de feta mixarna än så länge.. big up! 6. u aint fit for the game Ännu ett tungt beat, båda gästerna var bra men fetast på låten var helt klart snubben på reffen. inget jag lär pumpa i systemet dock. 7. condemned börjar bli lite långtråkigt att nämna att beatet är skitfett, men det måste sägas. fick en riktigt grym känsla på denna låten.. gillar snack-partierna och jonas sång är riktigt, riktigt bra. verserna sitter där det ska. 8. word on the streets beatet funkar, men inget överfett.. verserna däremot har riktigt mycket attityd, gillar dem rakt av. enda jag störde mig lite på var den ljusa rösten på refrängen.. 9. the working man ah, underbar slinga på beatet.. en av favoriterna än så länge. nä, detta är bästa än så länge. nice med lite story telling, passar perfekt till detta beatet. nice budskap också. 10. don't touch me nja, beatet föll mig inte i smaken.. flyt och mix är nice, men inget jag höjer ögonbrynen för i övrigt. 11. hear me ja jävlar. så jävla fet! alla lägger det på sitt sätt, men alla håller måttet enligt mig. hade gärna varit med på en vers på denna, men jag får skylla mig själv.. en av dem låtarna jag kommer pumpa! 12. outro inte mycket att säga.. passar istället på att propsa för en fet EP! sorry att det tagit så länge att skriva kritiken, men bättre sent än aldrig.. one
www.myspace.com/cedermusik
tack ceder, grym du är <3
oj, tack till er andra också ofc, tyckte bara att ceder skulle ha ett eget inlägg för kritiken. 1
som alla sagt är det fet skit du lyckats få ihop här...jag har ju hört en del grejer under uppbyggnadens gång men när det hela sen blev klart var det way mer än jag väntat mig trots att jag väntat mig en hel del eftersom jag vet vilka skills du sitter på.... blir ingen låt-för-låt kritik från mig men som jag redan sagt så e det fet skit rakt igenom..bra flyt ,rimscheman,beatval..ja..allting helt enkelt.. bip up brow !!! ONE LOVE!
AMG - hooligans
tack MG! upp
UPP!
Fick höra att du återigen tagit mitt namn ur din käft....haha, du måste verkligen älska mig....fagget
Other people listen to their idols. I make music with mine
Sick Witith P20
Daterat: Undra vem som är fagget ;D va lika tyst som du har varit i ett halv år igen, snälla? det va så lungt och skönt då BTW UPP!!! för Fetaste ep som kom ut i år och 10 år bakåt ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
du kan va lugn smale, jag ska lämna er ifred i fortsättningen också så att ni kan få "regera" på whoa. För efter allt så är ni fortfarande inte värda att läggas tid på. Men skoj att han fortfarande lägger tid på mig haha, keep doin' what you do!
Other people listen to their idols. I make music with mine
soz... upp!
Sick Witith P20 : Det var väl inte helt utan anledning heller? eller hur? Knip igen bröluckan nu din jävla hobbygangster och håll tråden till E.Pn.. Har du nåt att säga utöver det håll dig till gästboken..
UPP!!!
detta va FETT NICE!! BIG UPP!
100, ge mig hundra till.
detta är det fetaste jag hört på mycket länge! digging for love är nog den fetaste låten för du har verkligen en för jävla bra inlevelse och flyter som fan! 20 spänn för detta? hade cashat 200 spänn för epn =)
Make love not war