asma - Invincible Thoughts EP + hemsida!
jes! efter mycket om & men är den äntligen här.Invincible Thoughts EP
från början var den tänkt att bli en 6 spårig ep med proddade beats & instrumentaler om vartannat. efterhand som den byggdes ihop av mig och alla andra som medverkat, och proddade beats las åt sidan kom jag fram till att denna här igentligen är en liten mixtape på beats som jag så skickligt lyckats stjäla, samt instrumentaler. därför blir det en gratis nerladdning i samband med att min hemsida kommer ut.
hemsidan som är designad av mfk från malmö trakten är också ute, båda gör alltså debut idag. chea, så glid in på hemsidan - www.asma.2u.se och dra hem IT-EP. lägg en comment, så utförlig du orkar både på hemsidan och om ep'n, jag vill veta vad ni tycker.
big ups till; alsén som gjort fronten & backen, till mfk för hemsidan och milo för serverplats!
enjoy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice, ska tanka o lyssna!
4/20 24/7
tankar nu ska lyssna sen kommentar kommer;) nice hemsida! :) peac! one love.
abso! Bomben, tack som fan för detta
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Kul att det virade ut sig och blev bra! Har lyssnat genom låtarna och jag står fast vid att asma är en av skånes hiphopmonster och Smack-A-Hoe kommer att komma myyyyycket långt! Peace n' luv!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyssnat på 5 tracks nu och hitills är det fett soft i mina öron iaf!! Cool shiet enligt mig så yeahyeahyeah yyheerd ?! Uppa !
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
tycker allt lät bra rakt igenom.. Den bästa var nog Who told ya.. Den är fet fan ! :) Forsätt med detta man :)
H-O-R-A
Tungt skit det här.. word på milo.. monsterasma och smack-a-hoe kommer köra över dom som står ivägen =) Smack-a-hoe t-shirts troligtvis på väg till försäljning.. Håll utkik för mer info.. UPP!!!
UPP FÖR MIN BOIW!!!! antagonisten du snackar aldrig med mig mer :'(
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
'Dont touch me' är bland de tyngsta låtarna jag hört, på länge! Hela EP:n är tung, men Dont touch me..Damn :) Big the frrruck up
I got more kicks than Jackie Chan.
tack så mycket. kul att det gillas. vill se lite längre kommentarer om det går för sig?! kärlek <3
tanka skiten nyss.. de låter dunder fett..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Detta var fett, Ääzma! Gillar ditt brääääh i bakgrunden! Men det finns inte möjlighet att få text så man kan hänga på? Du borde gjort som Antagonisten och dragit med texterna. Annars har jag inget att tilläga, holla back när ni kirrat t-shirts.
Hokkar gärna på Collab!
Fyvan så jävla soft! Asma, the boy Asma, gör det igen! Du är allt för bra... Lova att du aldrig kommer sluta droppa! Smack A Hoe
Milen
Nice hemsida :) ska lyssna på låtarna nu . roger över roger ut .
Tänkte först skriva en sak om alla låtar. Men detta enda jag kom fram till va: "DAAAAAAAAAAMN, sjukt fet låt" Och det känns dumt att skriva det på varje låt. Hela albumet har varit efterlängtat som fan och att du lägger ut den gratis. You made my day mayn!
lyssnat på låtar hittils tycker det är riktigt fett
yeah ! sådär ja ! denna var efterlängtad inte gör du mig besviken iaf , tyngt tyngt!! tackar o bockar!
Instead of warning pregnant women not to drink, I think female alcoholics should be told not to fuck...
Digging for love är sjukt fet!
Ska tanka det snart, tycker det är lite dåligt dock att du inte kör med riktig meningsuppbyggnad med stor bokstav osv nu när du fått ny hemsida.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
asma one love :D <3
äntligen, fyfan va fett !! tack och lov :D I told ya, fett beat som fan på who told ya låten :D riktigt mysigt gillar det som fan, bra början som fan på epn kommenterar nu medans jag lyssnar igenom :D kill her, knepigt beat yo, ganska skönt men små störigt, dock fet som fan inte likt det du brukar göra om det har med mixningen att göra vet jag inte men skönt vare ! digging for love, älskar fna detta beatet, verserna va sköna som fan texten va riktgt bra men reffen drar fan ner det lite :/ vill fan inte att det ska vara så för låten e grymt bra annars men reffen drar ner det lite, du får öva på sjungandet till reffarna ;) no collabs, riktigt skönt beat här med :D bra bra bra går det ju bara att säga. alla 3 gör det bra som fan :D pallar fna inte kommentera mer, fan va fett det va :O DAAAAAAAAAAAAAAAAMN DUDE du har lyckats som fan, fan va glad jag är nu, hela helgen är räddad ! fyfan grymt jävla bra gjort ! One
lost in skåne
tung skit som väntat, stort jävla upp för detta !!! alla låtar är överfeta, beatsen o lyric är insane.. helt enkelt en sjukt bra platta, som alla borde tanka och sprida ! i'm proud of u homes =) peace and love ur bwoi addict
http://www.myspace.com/daaddict
tack för kommentarerna folks. det glädjer mig, digging for love är den förstas låten jag spelade in och jag vet att jag inte kan sjunga. provade bara. thnx again. love!
Moderator
2008-01-12 06:36
Är det bara jag som tycker ljudet är helt katastrofalt? Vet ej om det sättet du mastrat det på men allting låtar fett sprängt mannen :S?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2008-01-12 06:41
F.ö va det ett fett mixtape mannen, riktigt tungt.. Helno's vers rockade dock hela grejen.. Men tung shit, no doubt!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
riktigt jävla överfet ep! skit grym.. har alltid diggat din musik men detta var ngt extra. word on the streets, dont touch me, hear me var dom klart bästa låtarna som stack ut lite extra men man kan inte säga ngt mer en daaaaaamn vad bra asma! hoppas de kommer mkt mer sånt här! peac! one love
så jävla fett asma, riktigt skönt
Dundertungt man! kommer med konstruktivt sen, bara för din skull ! har redan lyssnat på lite, and I love it! :)
haha, vi bor på landet!
hear me var ju bäst ;) o på den låten la köza det bäst ;) haah "közaaaaaaaaaaaaa" ;) Pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Måste bara säga en sak, om jag sa att denna inte var väntat på skulle jag ljuga. Men damn trodde aldrig att den skulle vara så fet som den är. Digging for love dödar den här epn den är verkligen tung! Var tvungen att proppsa! Big up!
Din kärlekslåt är riktig skön, nice rimes, den är riktigt bra gjord!
Milen
Milen P15 Kärlekslåt? Den lutar nog mer åt storrytelling enligt mig.
perfektíon, introt & digging for love är sämre mixade, dom är gamla som fan. men om det låter sprängt får du byta högtalare man. tack för kommentarerna grabbar, vill ha sån stor låt för låt kritik! var är max, antagonisten, ceder, smale, grízzly, da addict?! vilka svin ;D upp.
grymt skön ep dude :D
lost in skåne
hej :D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
jag är på gång, du vet själv hur jobbigt det är att kommentera.. :P har lyssnat igenom hela nu och tycker du har gjort grymma val av beats, varenda ett är skitfett. kommer med mer ingående inatt när jag har mer tid! one
www.myspace.com/cedermusik
Det är fett asso :D fett najs hemsida med. ;)
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Övertungt, älskar ditt delivery o texter och dina beat val e alltid off the hook. Hemsidan va rätt tråkig men samtidigt så e de ju inte den jag lyssnar på.
Nu kommer kritiken kompisen, ta åt dig för jag menar allt jag säger!Intro: SJUKT FET beat .. riktigt härligt! får en skön känsla av det ! din rap är sjukt fet i denna .. tung text, och delivery! galet värre man .who told ya: det är denna du droppade på whoa som typ reklam för EPn .. och jag ÄLSKAR DENNA! låter lite som en underground artist från amerika på denna faktiskt ! skit fet refräng, och riktigt galen text rakt igenom hela låten! BEATEN ÄR SUPER FET! , crazy mankill her/that bitch: Även beaten här är överfet! din röst passar inte perfekt här ! sjukt fet topic på denna, och allt fits så att säga (a) .. allt är feting i denna !digging for love: denna beaten gillade jag faktiskt inte så mycket =/ .. din rap sitter i princip helt felfri , fast har hört tyngre med dig. MYCKET tyngre! när du sjunger i reffen, så låter det inte så bra :P , men du är nog ingen sångare asma! :D .. men allt annat är sjukt fett!no collabs: ÄLSKAR DENNA RAKT IGENOM! asma lägger det helt sjukt i denna .. riktigt fet text och flow .. din röst är gudomlig! JÄVLAR VILKEN FUCKING REFRÄNG?! sjukt fet var den iaf , fet text och skön röst :) .. har hört bättre med anta .. du har inte så mycket attityd i din vers, vilket jag tycker är synd! du skulle tryckt på lite mer, så du nästan bajsat på dig :) .. men fett ändå!aint fit for the game: sånt flow du har i denna mannen! fast tycker att den går lite för fort, inte min stil att lyssna på så snabba låtar. jag är så seg, så jag knappt hinner med :$ hahaha! bra reff, och bra engelska där med :) .. MG är nog det som är det negativa med denna E.Pn hittils! har något problem med dig , men du har feta texter, SOM FAN!condemned: denna beaten älskar jag! får faktiskt jävligt mycket asma kännsla över det.. ditt flow i denna är det bästa hittils på E.Pn, enligt mig! sjukt fet vers av asma.. älskar jonas i denna , både reffen och hans lilla sång vers eller vad det var :) , dope shiieet! har lite problem med addicts dialekt faktiskt , men försöker lära mig att lyssna på han faktiskt .. lite fel uttal ibland på engelskan hos honom, men äääh .. tungt ändå!word on the streets: denna beaten gillar jag heller inte så speciellt mycket! men du kör över beaten i vilket fall som hellst, så ingenting att klaga på här mannen , sjukt fett!the working man: denna beaten är däremot sjukt fet! och din rap sitter klockrent också.. text, deliveryn och din röst är FORTFARANDE lite skön.. dope shiieeet!dont touch med: skön slinga på beaten, men något som saknas kanske? ääh skitsamma .. inte här för att komentera beatsen (a).. som sagt så diggar jag inte så här snabba låtar, vet inte varför men tycker det låter MYCKET hårdare med lite långsammare beats :).. men skönt som fan ändå , som vanligt lägger asma det galet!hear me: vad ska man säga om denna? kan säga att det är den sjukaste låten jag har hört inom sveriges gränser , verkligen! måste säga en sak : danne? vilket jävla flow du har i denna .. hela låten är RIKTIGT fet rakt igenom ..outro: denna beaten har reflex´n trickz kört på , en riktigt fet låt! men iaf , i denna är du över fet , galet värre.. din delivery sitter klockrent, och typ ALLT ÄR JÄTTE BRA! :)Betyg för E.Pn: 9/10 fortsätt droppa shiieeet mannen , SJUKT FETT!
haha, vi bor på landet!
wow, thnx sleez! exakt såhär jag vill ha det. tusen tack man. kul att du diggade. tack till er andra också! mer kritik eller propps eller vad ni vill! kärlek!
elr vill du ha låt för låt haha
Who told ya soft beat cool sång på refrängen ju haha visste inte du kunde ta nån ton hahakill her that bitch haha bra topic på denna allt var softdigging for love haha är det bara du som sjunger på reffen eller är det flera? Lät inte som på who told you :/ Bra rapp och text men beatet var dock lite tråkigt tycker jag.no collabs Coolt beat på denna!!! feeeet reff av hon tjejen! Bra verser av er alla tre!Aint fit for the game Denna hade fett beat... lär va bästa låten på ep:n galen reff med.condemned nice inlevelse! skön o lyssna på World on the streets Detta beatet var jobbigt men rappen var najs The working man Rätt nice beat annorlunda vad du brukar spela in på chill rapp o soft lyrik med don't touch me tror du dom ens vill ta på dig =( =/ soft lååååt! hear me coolt ju pallar inte skriva om var o än men lät nice det mesta hit med mina 20 kronor för jag kommenterade nu hejs
har inget annat att säga än fett :)
Wzup, har lyssnat igenom hela EP'n. Allting lät bra men jag tyckte mest om Hear me och u aint fit for the game. No collabs var också skifet. Keep on
working man e fan grymt jävla bra, texten e fet ! ONE!
lost in skåne