det är bra det hahaj ! klart vi ska har ett par på gång
www.surdesoi.com
Zin Kim Fett! Tack ska du ha! ;)
www.eddaonline.se
Eliment P17 hehe mjoo nog är beatet playat alltid! Men kul att du gillade resultatet ändå! ;)
piz
www.eddaonline.se
up nr 2
www.eddaonline.se
En helt okej låt i sin helhet. Gillar dock inte sången. Rappen va nice,bra rimstruktur, en hyfsad låt med andra ord :) keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Topic Tack ska du ha! ;)pimp_limp hehe tack ska du ha, va kul att du gillade den så mycket! ;) Uppskattar era åsikter! Peace
www.eddaonline.se
bra jobbat!
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
Tack ska du ha abbe! ;) Mer åsikter!
www.eddaonline.se
har aldrig hört dej förut men det låtar faktikst riktigt bra,skööööön röst, droppa mer :) /hej
Damparn Tack ska du ha, kul att du gillar rösten! ;) Mer åsikter tack! piz
www.eddaonline.se
Go låt, lite uttjatat beat bara. Fortsätt att lägga upp låtarna på whoa så kommer iaf jag att lyssna på dem:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Apan_VBG Tack ska du ha! ;) Sure I will! :D Mer åsikter!!
www.eddaonline.se
Up nr 3
www.eddaonline.se
En kommentar till iaf!? :)
www.eddaonline.se
Nu får du ge dej
www.surdesoi.com
Jayson.. Håller med dig! :P
www.eddaonline.se
Haha ska vi kicka nått i helgen kanske? dags nu igen rtycker jag
www.surdesoi.com
Jayson P20 Hmm vet inte riktigt.. Morsan fyller 50 då... :s ;)
www.eddaonline.se
varför gör du bara gay låtar?
http://www.myspace.com/akinonline
Akin_O-Y P20 hahahahaha akin du är söt du! <3
Fixa ett beat som du tycker är riktigt skönt och bra drag i så styr vi upp en fet collab på det då... Så får vi ett slut på dessa böglåtar! ;)
Piz
www.eddaonline.se
Narcissisten thnx ^^ Kul att du gillar min rap :D
www.eddaonline.se
diggade låten fett mkt! sången och rappen var bra som fan. fortsätt mannen! UPP!
Bra text, rapp, refräng och så. Beatet skriker IceTail långa vägar :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
loeken Tack Granito. Tack så mycket.. kul att du gillade allt :D Rainmaker. Va kul att du tittade in ;) håller med dig helt om att beatet skriker IceTail.. Men det blev väl en mysig låt för det!? :D
www.eddaonline.se
sjuuuuuuuuuuukt jääävla bra, grymt gryyyyyyyymt ;) Peyz
Aejmil P16 oj.. tack ska du ha.. Kul att du gillar den så mycket.. då kanske man får plats bland rapparna på din framsida då!? :P
hehe
www.eddaonline.se
Här har ni en ny länk om det är fler som vill lyssna!; )
Läääänk
www.eddaonline.se
yo Edda låten e rikigt najs, det som enda minus är att jag har hört beatet förr (100-P - Snoppen Å jag) det fuckade min skalle.. men efter några lyssningar så fick jag din text istället så d blir väl en 6.5/10 ;)
alla beslut slutar fel
Nummer19 ok ok.. tack för dina åsikter! ;)
www.eddaonline.se
länga ny länk det funkar inte för mig!
cazzo1 Funkar ingen av de 2 länkarna för dig?!:O
www.eddaonline.se
Låter skönt mannen, diggar dig :)
Izzie Tack ska du ha ;)
www.eddaonline.se
Över 400 nerladdningar! :s
www.eddaonline.se
några fler åsikter kan jag väl få!? :o
www.eddaonline.se
UPPP!!!
www.eddaonline.se
Vi kan väl komma upp i över 100 nu iaf.. Bjud till lite nu! ;)
www.eddaonline.se
Jag tycker faktist inte sången är så jävla pjåkig som många påstar, inte klockrena toner hela tiden men de är ju bara att träna ;) Tycker att sången låter lite naken på något sätt, kanske skulle slänga på nån mindre reverb eller något över det? Kan få sången att låta bättre också! Skön delivery och härligt flow låten igenom, uttalet är klockrent det med tycker jag. Man behöver inte anstränga sig för att hänga med i lyriken. Bra gjort! Peace / Limp
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
e lite för "slö" för o kommentera men tyckte de va helt okej !
Limpressed! haha tack ska du ha.. ska tänka på det du sa vid nästa sångreff som kommer komma! ;) Derkii! haha ok ok.. Kanske kan komma med lite mer utförlig kritik när du är piggare!? :)
www.eddaonline.se
upp!! :D
alla beslut slutar fel
Nummer19 ;) haha... Då ska vi bara se vem som kommer med åsikt nr 100. ;)
www.eddaonline.se
ny länk?
? ? @nt??? ?? ©™
:) kan ingen kommentera :P låten är faktiskt värd det :P
alla beslut slutar fel
finns ju ingen länk som funkar ju!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
haha att denhär tråden finns kvar än. bra joddlat mannen. ses i dimman ;) pepeace
Fungerande länk Tror det är IceTail som proddat kommer knappt ihåg..
love / ed
www.eddaonline.se