Edda - Det fanns en saga...(sång&rap)
Tjoo! Har börjat slänga upp lite låtar som jag aldrig orkat lägga upp här eftersom det är så fruktansvärt snålt med kommentarer.. Men här kommer dom iaf! Tankar ni den, så bör ni lämna en åsikt! ;)Det fanns en saga One love / Edda
www.eddaonline.se
Du är en väldigt shysst kille som håller det äkta, det gillar jag dig för!! fortsätt vara sån.. Du har en skön röst! otroligt skön i denna faktisst;) Du är duktig på att skriva, säker på rappen. ja en skön låt helt enkelt!! tummen upp
2 PJÄSER
tjena Edda! ooosh detta va snyggt asså! ja har lyssnat på dina saker innan och alltid tyckt du lägger de bra, men detta va tung shit. härligt beat, vem har proddat? :D
bara kärlek här! peace
Detta är min forumsignatur
bra edda, de här är snyggt :)
Zlick Tack ska du ha, jag uppskattar dina ord mycket!!P-Lex Kul att se att en boråsare hittade in och lämnade sina åsikter! ;) Härligt att du tyckte om låten! Det är Icetail som har proddat, om jag inte minns helt fel! :DAkim Tack så mycket sötnos! ;)Fortsätt lämna era åsikter, jag uppskattar dom, jag lovar!! :D One love / Edda
www.eddaonline.se
rappen va nice, gillade inte refrängen för att den lät alldelese för "svensk poppig " dvs nåt som niklas strömdsted skulle köra lr va vet jag. bara därför o då får ja ingen hiphop känsla över de hela. men men de e va ja tycker andra får tycka lite va dom vill. fortsätt kämpa / L
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
L-Fresh haha ok ok.. Tack ska du ha för en utförlig åsikt! ;) Uppskattar det! :D peace
www.eddaonline.se
vad ska man säga diggar din röst gillar texten du är säker på att rappa de e skönt det är en skön låt
zita Tack ska du ha... Får den t.om plats på mp3spelaren!? ^^
www.eddaonline.se
60 nerladdningar och 5 kommentarer... Lite snålt tycker jag... Droppa lite fler åsikter, korta som långa!!peace
www.eddaonline.se
skippa sången, fortsätt rappa.. uttjatat beat btw
suck it dry bitches
den va nice, soft som fan.. du lägger reffen bra men lite mer träning behövs..sen lägg lite mer tid på mixningen med de e viktigt. har inte hört dej innan men detta va bra :) sen förrseten är Edda ett tjejnamn.. får man fråga var du fått de ifrån? fortsätt droppa peace! upp
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Selin nej jag tänker inte skippa sången, däremot så kommer jag att träna mer, varför ska man sluta med någon man tycker är roligt!?Mico Tack ska du ha! :DMagnaa Hehe, tack ska du ha för utförlig kritik! Jag vet att mixningen inte är den bästa, men jag har spelat in allt hemma, utan mickbås och bra grejor, så vet inte om det går att få så mycket bättre med den utrustningen jag har. Är du duktig i Cubase så får du gärna ge mig några tips! ;) Haha, mjoo vet att det finns några ynka tjejer som heter Edda, men namnet kommer från min barndom, har alltid blivit kallad så och tycker det är helskönt! ^^ heheTack till alla tre för era åsikter! ;) Mer sånt!!
www.eddaonline.se
helt klart soft beat kanske lite playd men skönt..sången låter låte konstig e inte van att höra dej sjunka mannen :P men de va ändå okey sång men rappen e heelt klart OK det diggades plus att texten e störtskön peaceee
Kalliistudios© 2:avåningen
andravåningen Tack ska du ha! ;)
Riktigt kul med lite utförliga åsikter..
Jag vet att sången kan bli bättre och kommer fortsätta träna på det!
Det glädjer mig att du gillar texten också! ;)
Peace
www.eddaonline.se
Mer åsikter tack! :D
www.eddaonline.se
Lät helt okej! :) Lite simpel text & flow men det var helt okej.. Däremot skulle du inte sjungt reffen, du var inte speciellt bra på att sjunga. Men det är bra, man ska testa sig fram! Peace :)
Jag är faran som lurar i natten!
Woggy Tack för din åsikt! SL-loTTer simpel text och flow? Det håller jag faktiskt inte med dig om! Vad är det som är simpelt? Men tack för era åsikter!
www.eddaonline.se
diggade rappen va fett skön sången lite mindre :)
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
Riktigt skön ! :) Gillar detta beatet också :) Det är fett nice för att vara free med! Men din rapp ligger perfekt, skönt flow.. Du sjunger bra också i reffen ^^ Peace .
jeo_ Tack så mycket.. ;) -uniq Tackar.. Va kul att så många gillar rappen, och även kul att du gillar sången i reffen! :) Langa meeer åsikter! :)
www.eddaonline.se
CLEANT !
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
utjatat beat men jag tycker du gör de bra med sången på detta beat för då är de lite olikt alla andra som droppat på detta å inte bara rap men som sagt det låter riktigt bra.! inget å klaga på från mig. peacea!
Fan Edda, detta lät förvånansvärt bra.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Riktigt bra Edda, tycker den lät äkta som fan, och rösten ligger riktigt fint till beatet, keep it up bro!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Abbo Momiz metra186 Tack ska ni ha! Uppskattar verkligen era åsikter <3 BearC haha, "förvånansvärt bra" Tack! :) hur menar du då? :)
www.eddaonline.se
Jag vet inte riktigt, men jag fick en liten "Ojdå-upplevelse" haha :D
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC Det tar jag som något positivt.. hur som helst, riktigt kul att du gillar! ;)
www.eddaonline.se
mixningen på sången vart inte bra tycker jag men det kan bli bra som fan om du försöker!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Nynge ok ok! håller helt med dig! ;) Kul att du tog dig tid att lämna en åsikt! mer sånt! 170 nerladdningar och 20 kommentarer.. Kom igen nu!!! bättre kan ni whoa! :D
www.eddaonline.se
bra som fan fortsätt i samma stil ;)
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
vem fan är det du låter så jävla likt ;O äh ja kommer in på. men bra skön röst bra låt skön text. peace
Get MAD and change
tycker det lät riktigt fett faktist, snyggt !
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Mogamba Pajja-Production & tee Tack!!!!! Va kul med så mycket positivt från så många! :D
www.eddaonline.se
Sköööön Lååååt :) Keep It Up =)
Btw, hur fan kan du bajta Fronda? Hörde inte de förens nu :P
Skönt flow, perfekt tonläge också. Bra gjort.
/ wazupp
Yea, som många andra gillar jag oxå din röst ;d Grym låt, fortsätt sååå
Mikael Söderlund was here!
fett bra! skönskön röst, om du tränar på att sjunga kommer du bli grym på det! ja kommer å tänka på mcpee när ja hör dej
Lite fler åsikter måste det finnas!?
www.eddaonline.se
Edda du förstår väl att den hade blivit sjukt mycket bättre om jag hade vart med ;) Nä det är fett som vanligt du vet! Men edda serriöst du får ju sluta baita Fronda hahaha
Peace out / Jay
www.surdesoi.com
Jayson hahahaha mjo det ska jag sluta med nu.. :P Vi får kicka något snart igen.. Piz
www.eddaonline.se
Up nr 1
www.eddaonline.se
Aja, du kanske inte lyssnar på han, Men hörde en av hans rader i låten :) Men den är bra endå (=
Shallom P16 ok ok.. Det är väl sånt som händer antar jag..
Jag menar, det är inga speciella punchlines eller så i denna låten så om det finns någon rad som liknar någon rad som någon har gjort så är det ju definitivt inte en omöjlighet! ;)
Hur som helst, kul att du gillar den iaf :D
one love / Ed
www.eddaonline.se
stiligt :) tycker de låter cleant.
-kriss Tack ska du ha, kul att du gillar! ;) Stort tack till alla som droppar sina åsikter, dom betyder mycket! Mer sånt! :D
www.eddaonline.se
Tycker detta var helt soft :) ganska playat beat men skit samma :D det var bra som fan :)