I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Meedi & Jt - Samma samma

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-08 00:50

Meedi & Jt - Samma samma

Shoo! Här kommer ännu en låt ifrån mig, denna gången gästar min vän JT från Luleå på både rappen och sången! Vi hade lite känslor att förmedla så jag kontaktade eazyaxeproductions om dom kunde göra ett beat till och det gjorde dom så stort tack! Nu blev det så att JT glömde av att spela in i sitt micbås om man säger så.. så hans ljud e lite knas och gick inte så bra att mixxa, men jag hoppas att ni kan undgå från det och lägga kritiken på annat!

Upplägg
Vers1; JT
Reff; JT
Vers2; Meedi
Outro; Meedi, JT x2

Beat; eazyaxeproductions(TAACK)
Mixx; Jerrones(TAACK)

Meedi & JT - Samma Samma
Meedi & JT - Samma Samma

Besök;

www.myspace.com/meedimusik

www.myspace.com/eazyaxeproductions

2007-07-08 00:56
beatet är skönt,

första killen flowar bra , men mixningen är dålig.
andra killen, bra flow och bättre mixning samt bättre rader.

forsätt :) 7/10... peace

Moderator

2007-07-08 00:57
tkr det låter nice. lite flow missar här och där.. Men kvaliten är ju riktigt keff tyvärr:(
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-07-08 00:58
fixa ljudet JT , rappen och sången va helt okej tycker jag

Meedi my män allt är bra , inget att klaga om tycker de låter perfekt :)

Beatet : Riktigt tungt tycker jag :) 

Mix : Jag som gjort så :P haha , men gick inte så bra o mixxa JT's del men aja :)

Verbal Horizons !

Bless / Jerrones
soundcloud.com/jerrones

flowmissar;S inte hört någon e ganska petig me d när jag reccar men aa tack för kommentarerna!

Moderator

ojj glömmde andra killen, Niceigare mix tkr det låter bra där med:) Fast kanske bara är mixen på första versen:P pz
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-07-08 00:59
grymt tungt=)
feel tha beaaat maaan

2007-07-08 01:05
riktigt nice låt aldrig hört J.T för men han la de bra!
reffen låter bra :D
meedi du lägger det bra och fltyter riktigt bra har bra text!

2007-07-08 01:06
Jt flowade fett i början av versen.. Men som sagt, kefft ljud.
Meedi's vers faller mer i smaken. Texten och flytet är great!

speciellt texten meedi... holla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-08 01:06
säger som Akim båda la det bra, men konstig mix på första

2007-07-08 01:21
Nee inte konstig mix , han HAR KASST LJUD så de så !
soundcloud.com/jerrones

2007-07-08 01:25
Tare lugnt JERRAAA jag tar det personligt! :)

Näe det e chill, får recca i micbåset nästa gång, trodde att det skulle gå o funka men verkligheten är tuff :) Aja, meedi:s del är soooft! fett fett!

big up!
:)

2007-07-08 01:38
tankar nu, kommenterar imon..pöjs!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-07-08 02:00
betatet va soft o rappen va riktigt fet, keep it up!;)

2007-07-08 02:04
Shuupz

Deta var ju heet

Diggade Flooowet speccielt
O sköönt attityd

2007-07-08 02:18

JT låtwer som dany med dålig kvalite, haha
beatet va nice, reffen lät såsdär.
meedi va nice. good, sry, kunde inte mixa:( gör det nästa gång

2007-07-08 02:24
Tack för kommentarerna!

Coffe; Lungt! Schysst att du ens ställer upp!

Uppskattas verkligen att alla tar sin tid och kommenterar, ONE!

2007-07-08 02:24
jaa du, vore nog softast om ni skulle leta upp de där mickbåset :) haha

finns inget att klaga på medis vers!

låten i helhet.. nja, fixa båset! haha störde mig som fan på det där :) men bra annars!

<3

Klingan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-08 03:17
Yeah låten var bra:) in på mp3:an:)

2007-07-08 04:39
tycker låten va fet:) meedis delar va feta som fan^^ Jt va också nice, dock hatar jag att du sitter en mil ifrån micken när du rappar vilket gör att man hör rumsstorleken, skaffa mickbås lr sätt dig närmare micken:) annars bra låt, PEace bros:)
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2007-07-08 05:20

ja, ännu 1 låt som är skön som fan!!... nice man,

J.T : inte hört han förut, men han la det soft, lite ändrar skulle vara bra, men iaf 7/10 får han nu iaf för detta. dok lite konstigt mix

Meedi: en låt av stil igen, fortsätt så här mannen. skönt flow, skön delivery. och sen får du 9/10 av mig

alltså allt som allt, 8/10, det som sänkte var ju den andras mixningen, och lite Flow missar, men annars är det bra, blir Mp3n och dunka =)

forsätt Grabbar!

Peace, and love from ya man

Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>

2007-07-08 05:21
Första killen var helt okej, fasst de låter som han sitter i ett oljefat o rappar annars najs.

meedi, Flowet har utvecklats, skönt som fan. bra text.

Beatet: lite playd, men skönt ändå.

låten i helhet 7/10

Fred ut!

2007-07-08 05:47
kan nån säga var jag flowmissar????

Tack för kommentarerna!

2007-07-08 11:16
JT: keff mixxning, man tappar lusten att lyssna på dig.. riktigt keff! men hyffsad text, dock inget att hänga i granen, hyffsat sjyst flyt faktiskt.. najs!

Meedi: hört mycke bättre, keff mixxning.. texten funkade.. som innan inget o hänga i granen.. sjyst flyt, fattar dock ej flowmissen alla påstår.. najs!

låten: Keff mixxning, hyffsat sköna rappare.. de blir en 6/10!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-07-08 14:56
helt ok, nice flow och nice beat. men kvaliten sucks, samma mixxning va inte så jävla bra heller, men det var helt ok. fixa kvallen ! peyz

2007-07-08 15:16
lät okej, första killen flowade bra. ljudet ska jag inte kommentera.
andra killen lät bättre, nice text.
hets, stress, fest!

2007-07-08 17:08
den va bra.. duktigt brushs

2007-07-08 17:12
helt ok. men känns ändå lite haffsigt.

2007-07-08 17:48
den va skit skön! bra text å flowet funkar. men ljudet var inte bra :/  droppa texten?

big upp

peace out
R.I.P

2007-07-08 18:28
JT du flyter bra men ljudet är kasst, har inte hört dig förut men du verkar skön utan tvekan. mixxningen var bra på meedis text tycker jag, gick väl inte göra så mkt åt din kanske

Jävligt sooft lagt av dig meedi ska du veta, bland de bästa jag hört med dig tror jag. bra inlevelse i hela texten och en hyfsat text.

Gillade verkligen inte reffen tyvärr men kan ju inte gilla allt
Beatet var de väl inget fel på, bra jobbat eazyaxeproductions'=)

Btw en fråga bara hur ka man glömma spela in låten i sitt mickbås?:P hehe lät skumt bara:D

Men iaf upp för låten som var helt okey i längden

Lev & Dö
Peace - Natur
www.myspace.com/naturmusic

2007-07-08 18:28
Rappen va riktigt bra o beatet o scratchningen va jävligt softa oxå. Kvaliteten var dock riktigt kass, iaf på den första rapparens vers. Men fixa det så har ni en riktigt skön låt.

Props!
In case you didn't notice, I was being sarcastic.

2007-07-08 18:35
Tack så mycket för att ni tar er tid och kommentarer, verkar som kvallan på jts del förstör ganska mycket... dock tycker jag han lägger det riktigt nice men kan hålla med om att ljudet e knas! Peace!

2007-07-08 18:59
skönt låt asså. diggar beatet med. men första snubben hade riktigt dålig inspelning.. fett synd..  reffen va rätt soft..
meedi skön som vanlig!
keep it up boyz..
one/Q
http://www.myspace.com/quizze

2007-07-08 19:11

flowmissar lite överallt, andra killen hördes inte så mkt, dålig mixning, andra killen var bättre, men diggar inte rösterna riktigt på någon av er, reffe var bra, jobba på , peace

whazzup?!

2007-07-08 19:13
Tack för kritiken men asså ärligt nu för typ 3 gången var fan är det jag flowmissar? När får gärna peka ut det så jag får reda på vad en flowmiss är asså för min uppfattning så flowmissar jag inte en enda gång.. aja peace..

2007-07-08 19:17

jag kallar en flowmiss i din sitvuation när du går ifrån ett snabbt till ett långsammare flow och det inte låter bra!! lyssna noga själv så hör du det!!

whazzup?!

2007-07-08 19:40
Av lathet spelade jag inte in i mitt micbås men, nästa gång så :)

Tack för kommentarerna ni som kommenterat iaf!
:)

2007-07-08 20:32
Alltid sjukt kul att höra nya grejer med dig meedi, vet inte om det är mixningen men det låter som om du lesspar lite lätt. Flyt, text och delivery är helskönt!

Första killen klarade jag inte av att lyssna på :P fixa ljudet!

Peace!
http://www.myspace.com/danokin<br>

2007-07-08 22:29
riktig skön låt asså! keep it up brosh
MytoManOne
Graffare

2007-07-08 22:30
Okej okej, Jag tycker första snubbens vers var instängd ? sen andra versen var normal .. ? haha aja
jag tykcte texten var grym flowet låg bra till hos båda
bra grappar !
http://www.myspace.com/easymatemusic

2007-07-08 23:03
bra låt meedi.. din vers e skön som fan, däremot är mixningen inte bra asså..och JTs vers går iten o lyssna på, låter som han rappar i en spann. tkr ni borde spela in den igen o mixa det bättre.. men annars bra!

peace

2007-07-08 23:08
Nice gillar reffen och versrna men inte mixxningen:D Keep it up!
www.myspace.com/suspectrap

2007-07-08 23:32
Meedi du är grym bro. Låten var väl sisådär i helhet.

2007-07-09 00:24
Tack för kritiken och kommentarerna!

Kan hålla med om att ljudet blev lite knas men det fixar jag/vi till nästa låt men tack för att ni lyssnar ännu en gång!

2007-07-09 02:50
upp!

2007-07-09 04:27
första snubben, mixning är keff, och flowet kan tränas på ^^ reff hyffsad.
andra killen var bättre, flowet ok men texten tycker jag att du kunde du skrivit bättre.
propps för beatet, verkligen schysst att prodda ett.
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."

2007-07-09 04:39
Den första kille vettefan vem det är :/ Han var inte så bra iaf, eller aa, shyst flow men vad är det för inspelning?

Meedi: Shyst mannen :P  Som vanligt älskar jag din röst och flytet igenom låten :D

Hade :P Peys ^^
Signatur?
Rappare

2007-07-09 06:40
Aiight lite kommentarer!

Rap: Tyckte att JT va lite otydlig. Meedi däremot tyckte ja la de rätt okey faktiskt.
Beat: Rätt skönt.
Mix: Den va väll sådär. Hade kunnat vara lite bättre dock. Men de funkade allt.

Så fortsätt kämpa grabbar. De bara öva o öva o nöta skitet tills allt e tight som en oskuld!

Bless
Peace

2007-07-09 10:45
Jt
Drar d nice, bra flow å text

Meedi
Inte mycket å klaga på, du lägger det bra, flowet texten,mixningen e bra.

Reffen e skön
beatet e nice

8/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än

2007-07-09 11:12
omajshed älskar detta beatet :)

måste tyvärr erkänna att mixningen suger bollar.

JT:
bra flyt, rätt nice lyrik

Ref:
Skön som fan, härlig röst

Meedi:
Perfekt artikulering, sjukt tajt lyrik och utmärkt flow

ouuuut
/ hövding hateff

2007-07-09 11:25
nice låt bra flyt men dålig mix typ för mkt ecko lr a dely:S men annars tvärr go låt nått man kan chilla ner till helt klart
superb&ceo in your face
heter inte joppex heter ceo