Mc Doggy - Flyger iväg (Hörvärd)
Aiight, som vanligt. Hata spotta eller älska den. Utförlig kritik uppskattas. Ja säger laidback. Va säger du? Beat: Broder - Summerfeeling Rap: Doggy Mix: DoggyHögerklick Vänsterklick
Peace
jag tycker att den e as skön mayn,
fresh skit ;) . haha upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
disiple86: Thx my mayn!tobbskii: Hehe skönt o höra!bergaunit: Haha;)Lvs: Thx boya! Ni andra som ännu inte lyssnat! GÖR DET!;) Jag tar er ut på grönbete här pojkar vafan;PBless
Peace
Fan vad skönt å lyssna på denna och sitta på nått skönt ställe å röka :D
http://www.myspace.com/mrkumlin
glad låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta funkar inte. ingen laidback bara mummel är vad jag hör..DMS : Färsking.Kärlek.
r0b1n: vadå färsking? :P
http://www.myspace.com/mrkumlin
det var mkt mummel, och det låter lite som freestyle. men det var klrat lite laidback
nice låt :) en av de bästa du gjort
Shorty
DMS: Haha thx mayn!L-Fresh: hehe thx.r0b1n: Mummel? I mina högtalare e de näst intill perfekt balans mellan beat o spott. Thx by the way! freddeC: Kan fortfarande inte hajja de där me mummel asså. Men men thx mayn!shorty_84: Thx gumman! Värmer.Bless
Peace
Fler nerladdningar än kommentarer. Why?UPP
Peace
DMS : Du förstår ju inte ens mitt syfte.Knacket : Aight men det formade inte någe bra för mina öron sry asså ;p. Ha det fett alla!
Lite enformig, men skön röst och flyt håller takten man, och sånt shii, men vafan DMS: säger som rob1n, färsking.
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
r0b1n: hehe ja förstår mayn. Thx för kommentaren iaf;)mc9: Thx mayn! Gjorde den enformig me avsikt, just för att den inte ska va invecklad. Vilket sammanhang du ska pumpa denna förstår du nog;P Man ska va laidback i de tillfället;) heheBless
Peace
Knacket: Chea visst, du hade helt fel beat då tycker jah, ska vara laserljud(!) elr nått bip ljud tkr jah, ooow,, ajt pZ man
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
mc9: Nja e inte mycke för sånt sound i en "grönskande" stund. hehe. FredbaZ: Haha yeah thats what I´m talking about! Haha kul att du gillade!Bless
Peace
naaajs maayn, jävla skön låt! precis vad som behövs nu till sommarn när man sitter o puffar på balkongen ;) du la det nice med skönt flow! Upp & Peeys!
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
xpekt: Haha du tar orden ur tungan på mig:P Kände själv att de va brist på nåt laidback me hög puff nivå;P Thx för kommentaren bruschan!Bless
Peace
70 nerladdningar o knappt några kommentarer. KOMMIGEN NU WHOA!
Peace
Verkligen skitkul att folk lyssnar utan o öppna sina käftar o droppa comments.UPP
Peace
84 nerladdningar o knappt några kommentarer. Blir så jävla less på er!UPP!
Peace
ja o så tankar vi o lyssnar. Börjar bli jobbigt o sätta liv i denna hela tiden.UPP
Peace
chea uppas jah med, för de va jah som skulle göra låt med linda senare kanske=) pZ
mc9: Hehe that´s what I´m talki´n about!:D Vem linda mayn?Bless
Peace
Jaja eftersom folk tankar den men inte kommenterar så får jag väll uppa den IGEN
Peace
Som ja redan har sagt....UPP
Peace
Nice. Big up!
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
nam1986: Äntligen nån som kommenterar iaf:P Thx mayn.Bless
Peace
Lär er kommentera förhelvete! Så ja slipper uppa den själv.UPP
Peace
Sluta uppa den för i helvete! ingen vill kommentera mera? de flesta kommenterar baara om dom tkr låten är bra,, sry... pZ out
mc9: Och tack vare de står svensk hiphop snart i graven. Hur fan ska man utvecklas om man inte får kontruktiv kritik? Tycker de e tragiskt asså.
Peace
knacket P21 : Jag tycker ändå att man lär sig bäst själv.. Du vill väll bestämma själv hur det ska låta och inte någon annan? Sluta uppa nu asså.. Satsa på en ny låt eller något liknande.
r0b1n: Klart ja bestämmer själv hur ja ska låta. Men kritik e alltid bra o få. Sen trodde ja att whoas audio tråd fanns just för att folk skulle kunna ge kritik? Ack så fel ja hade, ber så inihelvete mycke om ursäkt.
Peace