Vill inte ge kritik på en sån här låt, underbart mannen R.I.P Mariann pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lurkstyle: Thx för respekten mayn. Fred & RespektR.I.P Mormor
Peace
Man..denna gillades verkligen. Säger som lurkstyle..detta ska vi visa respekt för. Bra gjort... Vila i frid. Peace/Jooe..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jooe: Thx mayn, för respekt osv. Fred & RespektR.I.P Mormor
Peace
sätter en upp...Respekt
Peace
Producent
2007-05-28 22:22
Fan nice mannen du gjorde säkert henne glad ! Hon kommer vaka över dig jag lovar det! RIP!
Flyger fritt, landar platt
denna va fiin & sorlig =( R.I.P
R.I.P....(F) UPP
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
texten är fin. sorglig. om jag ska ge kritik på rapen så sitter flowet helt aight. röstläget lite osäkert och fel toner men ändå känsligt. mixen var inte bra. ljudet låter ganska dåligt. rest in peace pz
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Joutzen: Thx mayn för respekt osv.Short-Time: Thx boya för respekt osv.Radikalneutral: Thx, respekt.R.I.P Mormor
Peace
ingen av länkarna funkar..
RIP respekt till denna låt!
cazzo1: Märkligt? Funkar för mig. Testa den här:
Länk Fred
Peace
meedi: Thx man. Fred & Respekt
Peace
väldigt fin text. vilaifrid
Moderator
2007-05-28 22:56
Kan inte säga nåt annat än R.I.P peeace
myspace.com/jiahprod
cazzo1: Thx boya. J-A: Thx mayn.Fred & Respekt
Peace
Uni-H : Thx mayn. Är ingen mix människa tyvärr.Fred & Respekt
Peace
du får min respekt med, beklagar sorgen. RIP.
All respekt brow... Beklagar sorgen.... Alltid lika hårt :( R.I.P
Dude tell me something....
mester86: Thx boy.snurresprätt: Thx boya. Yes, alltid lika hårt:(Fred & Respekt
Peace
Laash: Thx för respekt osv mayn.Fred & Respekt
Peace
beklagar rip
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lvs: Thx boy.Fred & Respekt
Peace
Sätter en upp till.Fred & Respekt
Peace
Fred, Respekt och Vila i Frid.
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Asså ah jag har rätt svårt för o lyssna på sånt här asså, Texten till den e skit nice, bra jobbat mannen, din rap e mycke bättre om ja ska langa komment om de, skönt att du fick låna mic :) vet ju hur de känns o missta nära, min Pappa gick bort för några mån sedan, så sånt här e tungt o höra på, R.I.P <3 Respekten Knacket
DopeFish: Thx mayn, för respekt osv.disiple86: Thx brow, de värmer. Beklagar din pappa, boya.R.I.P För dom Fred & Respekt
Peace
Texten får en att rysa, och du valde helt rätt beat om man kan säga vad som är rätt för en sådan här låt.. Det går inte att föreställa sig att förlora sin mormor eller en så nära överhuvudtaget :( Marianne, vila i frid. / Marianne
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Det går inte att ge kritik på en Rest in peace låt.. Det är vackert. Må din mormor Marianne vila i frid och jag ger henne all min lycka och hoppas ni möts vid den gyllene porten<3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
disiple86: Rätt broder. UPP M4rr3: Tack tjejen, orden värmde. Alltid svårt att förlora någon.Bronkish: Broder, dina ord fick mig att rysa. Tack.Thesso: Tack tjejen. FRED & RESPEKT
Peace
R.I.P ! riktigt fint gjort !
ROUSU
rousu: Tack mayn.FRED & RESPEKT
Peace
en upp, värd att höra Respekt
Peace
poesi_: Thx mayn. De värmer.FRED & RESPEKT
Peace
riktigt bra... r.i.p det är alltid svårt:/ får en att tänka på dom man själv förlorat.. du speglar allt så jävla nice så man blir glad å känner vad du förmedlar, as bra!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Laneby: Thx mayn. Då har jag lyckats visa hur mycke hon betydde för alla oss som hade äran o träffa henne iaf. Allt kommer direkt ifrån hjärtat. Dina ord värmde.FRED & RESPEKT
Peace
vi tar en daglig upp oxå :)
ROUSU
Faktiskt är en jävligt bra låt! Fet respekt till den här låten.. RIP mormorn! Ditt barn barn, gjorde en fin låt till dig!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
rousu: Yeah:)breeee: Thx broder, dina ord värmde. Hon hör den, jag känner de på mig.FRED & RESPEKT
Peace
Vill inte ge nån riktig kritik just nu!. texten var kännslig!. du hade kunnat göra denna mkt bättre!. om du släppte ut allt lite kännligare!. menmen!: kännsligt detta!. V.I.F Mormor.! kärlek och respekt / Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Mr_Hajjen: Thx mayn. Lovar dig att ja va kännsloladdad. Inte långt ifrån tåranfall när jag spelade in den. Jobbigt ämne både att skriva och rappa om. FRED & RESPEKT
Peace
En upp innan jag drar till jobbetFRED & RESPEKT
Peace