Neggah - foerplay&servo diss.
Vad ska man säga. fuck erHÄR FAMMEEEEEE! Bjud inte upp till dans om ni inte kan dansa.026 !
myspace.com/herrolsson026
Tuuung bro:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tack mannen :D one !
den är tuung . sjuk text oså sooft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
btw, du har fetare röst nu oxå:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
soft som jag sa :) !
soundcloud.com/jerrones
Kan jag få text? Hör fjorton ord typ :)
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
jerrones du har den rikitga texten , kan du lägga upp den skulle vara snällt:) tack för alla komments :) <3
den e tuung :D skönt beat också :)
denna var tungt! nog det bästa jag hört med dig brorsan. det här är ditt röstläge, najs. texten är hård som fan. jag vill stanna utanför denna beef, för känner båda parter! men den här var förjävla tung! najs flow och så. blir nog svår att svara på, men ska bli kul att se! upp upp och iväg!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
alltså seriöst. Jag och servo sitter nu över msn och försöker klura ut vad du säger, var dom personliga raderna är...eller rättare sagt, var fan raderna är ! Hör ju inte mkt mer än "servo, foerplay & nått om nån brud som smaka finger som är helt orelevant" ajja du har grävt graven själv avrättningen kommer snart...
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
du man, de här va fett tungt asså :D shiet,
Jag hade texten på min dator, här kommer den! Jag presenterar mej själv, och min 9milimetare // Glocken i ditt ansikte, och din kuk är en tandpetare // För ni backar, jag kommer in med min egna stil // Du hatar min musik, endå pumpas den i din bil // Jag festade i helgen en brud fick smaka på fingret // Sen hatar du mej mannen, jag svär hon sa hon var singel // Visst fan är jag keff, men ändo bättre en dej // Så jag tycker du inte ska yttra dej foerplay // Du tycker att jag slickarröv för jag kommentera 1låt // Du bedde mej kommentera, jag lyssna inte ens förlåt // Du har väntat på att jag ska dissa dej för kändisskap // Värlkommen in i rapljuset, men jag knuffar dej tbx // Visst jag är underground, Värlkommen till min värd // Eran hobby är att plockasvamp plöjaåkern och fälla träd // Du rätta mej på whoa, att det va ett N i känd // Jootack, mayne, jag är det till skillnad från dej // Din pappa skulle lagt satsen på din mammas haka // Du är ett misstag servo, fucking adoptivbarn vakna? // Detta är hiphop, till skillnad från eran såkallade musik // Ni droppar dansband, och fegon blev dödad i battlelyric // Om detta skulle vara graffiti skulle ni vart sanerad // Att är bättre en mej, vad är nästa påhit planerat // Sätter horungar på plats, håll keften nu // JAG EMOT DU , ett skott sköts, en blevträffad servo det var "DU" // Din hypade hora, du lever på ditt fucking fame // Ställ dej emot neggah , jag du har inte en chans emot mej // Du har aldrig vart bra, du kmr aldrig bli // Inom rappen är jag en långtradare och du permobil // Du ställde dej emot mej, du får mej i ditt fejs // Svara du på denna, hugger jag huvudet av dej och din pojkvänn // Servo, din pappa är en pedofil, och din mamma är hora // Så du fladdra ut hur din mammas fitta och din pappa fota // Och det har ni inramat på en tavla i köket // Så din pappa runkar till middagen, rond1, dödad första försöket // "blabla" man hör inte ett skit av eran diealekt // Låter som när foerplay rappar har han servos kuk i sin sjärt // "håårdare" Så shiet grabbar, dödad elr är ni bara kränkt // Svara ni på denna så lovar jag, "jag gör tbx en" // fame kalla mej vad ni vill, kalla mej tönt som förr // Stå upp igävle sen, när jag knackar på dumhets dörr // Jag tycker detta är grupp misshandel 2emot1 // Spelar ingen roll var ni 5, jag tar er själv // Så vad fan finns mer och säga om er keffa pojkar // Kom tbx, när ni inte suger på varandras snoppar //
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Dock är mycket borttaget och mycket ändrat i denna text:) men den är ungefär sådär:D tack dumhet !
"Ni droppar dansband, och fegon blev dödad i battlelyric //" AHHAHAHAHHAH jag förstår varför du tog bort den raden.. Vad fan skulle vi bli avundsjuka på att du pulla din syrra? Vi är nog bara glada över att VI får slippa tillfredställa hon för jag personligen skulle itne röra henne med radiostyrd tång ens. Visst vi fäller träd men om du inte visste det så har södra sverige 100 ggr så mer åkrar och slättland än vi här uppe :PJAG EMOT DU , ett skott sköts, en blevträffad servo det var "DU" // Din hypade hora, du lever på ditt fucking fame // ÖH WTF? vad fan har jag för fame? Jag tror inte du kan bättre än det här :) Men det var alldeles för mkt snack om din jävla leksakspistol men svaret kommer :)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
tralalala laaaa, jaadu för det första DU SUGER&gå å dränk dig närmaste toalett stol.. för det andra man hör fan inte ett skvatt om vad du "sjöng" skäärpning!
atention hoes!
nja lite halvdan, men längtar till svaret iaf =) Dret börjar bli sällsynt med dissar som det kommer svar på nuförtiden, mycket värdelösa dissar. Peace
servo&foerplay, Mycket snack inge händer. jag väntar.
haha vadå mycket snack inget händer? Är du störd? :P Kom hem för 1 timme sen från träning och du tror jag orkar duscha och ge bilen kuken för att svara på detta? Gå och pilla på din syrra och sen får du vänta på svaret tills i morgon :) Puss så länge och tack till dumhet för texten, kunde äntligen förstå vad han säger )
hahaha tror du dom styr en på 20 min? :))))))
eller inga inspelnings möjligheter i morgon eftersom jag och min "kill kompis" inte bor tillsammans så. Men på torsdag kommer svaret och det är till 110% :)
oh nej måste man få höra ett svar från kottplockarna :(
soundcloud.com/jerrones
jerra gå och mys med stephan..möh !
haha nee sitter här och väntar svar från keffa kottplockare :) ;)
soundcloud.com/jerrones
"usch:O nee inte mamma min :) Du misstog dig nog igen. dom jag pillar på är bara Janinahemulen <3" - Neggah Undra vem som är bög eftersom hemulen är en kille :O
Upp för denna neggah :D säger som någon annan sa längre upp att du har precis rätt röstläge i denna ;D texten var väl okej, vissa rader var bättre gillade: Du har aldrig vart bra, du kmr aldrig bli // Inom rappen är jag en långtradare och du permobil // Dom var rätt roliga faktiskt :D får se hur deras svar blir nu då :) Peace ;D
aa visst serrö :)
Tack apan !:) Servo; Du är 18 år tycker du inte det är bara pinsamt ärligt? :Z Lixom du säger ju att jag håller på med min mamma, Men det är lungt mannen :) alla växer upp med det kan ta sin tid :) jalla nu 2dagar kvar bara:O
den e tung fan =) flowet e skönt, nice man
Konse''
Lyricist
2007-05-15 22:53
Haha var du tvungen att ha med mitt namn va?
ChrilleF tack man :) respekt !
upp fan, den här dunkas fan :D
Disiple riktigt kul att du diggar kompis ! All respekt !
haha 18 år and? du är 16 (snart 17 antar jag) och bygger upp en diss med mamma/pappa skämt och en rad som i stortsett redan blivit lagd? Trodde att låtar som dessa skulle innehålla personliga dissar, men jag känner varken slaget i bröstet fast du skrev den där finurliga raden att "Jag festade i helgen en brud fick smaka på fingret // Sen hatar du mej mannen, jag svär hon sa hon var singel" sen bara en sista fråga; vad tyder på att vi är bönder? För att vi bor i norrland? norrbotten? :P
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
upp som fan med denna tråd! Neggah, skönaste rösten söder om nordpolen :D UPP!
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
haha word på Servo !
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)
Syfta ju inte på att alla från norrland är bönder. Men det jag har hört från folk är att servo&foerplay kan inte fixa hash själv där dom bor så det är en snubbe från sthlm som skickar det till dem. det är det vad jag har hört iaf:) tuffingar som röker på och grejjer riktigt mycket hiphop ni blir:) Alla kan ju dock inte gilla min musik:) tack för att ni lyssnar iaf. one !
Och att det är flera mil upp i skoogen:) aja snacka på väntar på låten .
ABO MANNEN lek fett bra :D:D haha tajjt som fan älskar raderna älskar flowet du kunde valt lite bättre beat men jah skulle inte vilja vara foerplay/servo right now iaf hahah ;) BIGUP!!
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
fintfint, bland de bästa, fast men hör inte så bra va du säger lite här o där, skön beat osv.. hoppas han svarar. upp
-pack you'r bags man, you are a tourist!
alltså har du några lyssnare än dina polare? Bara dina polare som proppsar dig vad tjänar det till? Men men ni får allt höra svaret i morgon och vet nog redan att alla här kommer komma och ta ditt parti fast sanningen är att du blir käkad av oss och då får du kalla det gruppmisshandel men för oss är det vardags mat och här uppe i "skogarna" kallar vi det grupp våldtäkt. du har grävt din egna grav och nu är det våran plikt att begrava dig i den. hojtar åt dig när den är uppe
Servo:) om jag ska vara ärlig är det max 7 stycken som jag vet vilka det är ärligt du får tro vad du vill :) hoppas det går bra med svaret :) kan inte göra mer en att säga lycka till:) Vill inte vara otrevlig !
kompis props
work some magic
Brodin jasså, Och det vet du ? :)
Skiter i vad folk säger o tycker nu:), Kul att folk gillar skiten iaf:) sen får ni kalla det kompispropps elr vad som helst(: Dom flesta som slängt komment har jag aldrig sätt förr one !
brodin sa det, du känner 7 st och det är dom 7 som tycker att denna skit är bra :P ah yeah, ska slå igen datorn och fara mot emil nu, bb
känn dig slaktad.
J-ones STUDIOS:D * Dom är död Store bror.. dom har inte än chans.. BTW: LÅTEN VA TUUUNG!:D Peace , Love & Respect , !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH. Checkade svaret nu... HAHAHAA visste att som va dålig men inte så dålig!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHHAHA