na prod,jag kanske missförstod ditt inlägg ?!? iaf så är det min granne som lagt alla backups och så hon spelar tjejen jag rappar om om du förstår ? hon har lagt sitt direkt efter jag la verserna ,så det är altså hon som lagt in allt nynnande och komp,förmodligen så förstod du det,men jag fick för mig att du trodde att det var nån accapella jag dragit hem o lagt in i verserna,anyways kul att du gilla och ni andra !
Behöver beats !!
nice
http://www.youtube.com/meeyeer/
Damn nice låt, saknar dig som fan kom tillbax å släpp lite nytt :D:D
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Tuunngt SHiiit ! Forsäätttt ;)
grym asså...vill ha hela
www.barabazz.com
känslan att höra nått från rob igen är otrolig <3 fan kom tillbaka på heltid rob <3 Ditt delivery i låten är så fett ! allt ligger perfekt ! Hoppas du får upp insperationen, vi need you bror ! Rob : Gud har inte glömt dig ! Fett, Kungen FETT !!
ROUSU
Kul att höra nåt från dig igen.. Gillar denna... visst rimmen sitter inte klockrent MEN känslan är bly. Skulle va nice att kanske få se en video ^_^ BLeSs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
låter nice som fan faktiskt :) blir kul o höra hela :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice =)!
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha ne mannen det är klart jag förstod att det är den bruden du spela in med som lagt nynnandetaccapellan över verserna oxå. det är nice med såna grejer som sagt, block44 brukar oxå ha så, det är soft=) päjzz
yee! skön låt rob. deliveryn gjorde sitt! blir kul att höra hela sen.
bigrob. du har aldrig varit min personliga favorit. Men denna låten bör du göra klar fullständigt.. i mean it dawg! Låten har ett bra budskap med ett cleant ljud. flowet är inget att klaga på de vet du. Tjejen på accapellan uppfyller ett sound som många älskar.. gör klart denna låten och du kanske får upp suget igen. big up för denna låt rob! peace out mayn!
Dude tell me something....
schysst låt mannen :)
Love And Peace Crew foe Lajvf
Helt Rätt Tugge!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skööön , bruden lät jävligt skön åxå! keep it spinnin
Han har ju sagt flera gånger att det redan finns en längre låt av den här verisonen, det här var ju bara ett snippet. Jag önskar vi får höra the whole verision!
synd att du har slutat mannen , fett bra låt !!
töng töng
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
riktigt tung!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Moderator
2007-04-20 13:51
Bigrob reser sig igen... ENSAM STÅR JAG STARK.. det där e det kraftigaste jag har hört på länge rös första gången jag hörde detta... hoppas på hela låten + att den inte släpps på whoa.. utan.. som en singel i affären.. Peace !
Moderator
2007-04-20 13:57
bästa responsen jag nånsin fått,tror jag räknat till 3 negativa kommentarer,varav nån va lite halv "hatar" varning men men känns gryyymt och det här är bara en snippet liksom fett kul,jag har alltid trott att den ska få bra respons men så här bra ? hade jag aldrig kunnat tro,får sånt sug nu igen,fan aså,vilket sug jag får heheheKUL ! och tack!
Behöver beats !!
Fyfan va tungt rob fortsätt rappa förfan lätt fetaste du släppt! Skulle gärna vilja se dig på scen här i gbg med falle någon dag peace!
Det enda tråkiga/dåliga jag kan säga är väl att jag tror att den tyvärr aldrig kommer att släppas som singel eller liknande. Det är inte en sån låt. Dom flesta av oss vet väl vad som säljer och det är inte sån här musik. Inget dåligt mot dig Rob, var en tanke jag ville skriva ner bara. Som sagt, blir kul att höra hela sen!
Brutalt skön! Denna har du lyckats bra med! Comeback now!
Den e tung. What can I say. I´m gonna hold my thumbs for this song. Peace
Peace
Du som är sämst vanligtvis gjorde nått som chocka mig .. Du kan ju vafan!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Fan mannen, detta var soft som fan! Om den inte är klar tycker jag du ska göra klart den, definitivt. Och varför har du slutat?
tusen tack
Behöver beats !!
Jag får ett negativt intryck när du skriver att du blir sugen som fan igen, känns som om du försöker söka respons! Om du har någon tvivel så håll det för dej själv, börja eller skit i det.... Men eftersom du lägger upp låten här så tror jag nog att du saknar musiken du skapat... Till låten, tycker att hon sjunger med känsla, kusligt bra och texten och deliveryt, flowet är ruggigt skönt, man känner det du vill man ska känna, du har lyckats! Dock så tycker jag att ditt röstläge skär sej ibland när du ska gå upp å det gillar jag definitivt inte! Jag håller med många andra att det var ett misstag för dej personligen att sluta med musiken eftersom du är bra på det du gör men du har antagligen personliga skäl och du bestämmer, orkar inte vara någon person som ber någon börja, du är inget jag lyssnar på men du är duktig på det du gör, helt klart! Peace out!
www.samyprod.com
måste bara säga, vi ska väll inte snacka så mycket om låten ? Låten handlar dock om hans tjejkompis som blir slagen i sitt hem ! jag vet inte vad jag ska säga om det, bara hoppas på att det blir bättre! Ta hand om dig ! Peys
ROUSU
den e skön mannen:) Soft soft:)
skön somfan :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
De va hett, big up rob!
Peace out, get laid !<br><br>
jag har inte lyssnat mycket på dig alls förut, vet inte varför var väl kanske för att du var innan "min" tid som lyssnare... iaf till låten, bruden som nu vill vara anonym lägger det så jävla nice. UNDERBAR RÖST! Hälsa henne det! Sen är texten å känslan så jävla fin. Nån sa nåt om inte perfekta rim osv. Men va? han kan inte ha lyssnat på låten i sin helhet. För känslan i denna låt tar över allt. Det är så jävla härligt.. Att du bara släpper snippet är som att bli avsugen utan att få knulla. JAG VILL HA MER AV DENNA! Jag vet inte om du kom hit för att söka respons som nån var dum nog att säga.. men hur som helst kan jag lova dig att jag kommer avvara megabyte/pengar om det kommer mer sånt här från dig. BIG UP!
kul att bigrob droppar igen.. :)
Warrup. Har aldrig varti a big fan av dig men dennna är äklig asså g den över nice om du har den klar så är det bara att spela om. Behöver du hjälp så kan du säker fixa det du har väll kontakter eller?Annars om du har trakterna förbi gbg så kan jag erbjuda dig min studio.pz Mr magic/P R O F E T I A
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
kul att du la upp detta.. men varför lägga av lr ja de e ju va du vill,, men du är duktig mkt slöseri på talang.. aja låten va skön.. texten va bra å man levde in i den.. peace
-- ~SlCrew~
Btw FAN VA LÅTEN VA BRA:)
-- ~SlCrew~
Att du bara släpper snippet är som att bli avsugen utan att få knulla. JAG VILL HA MER AV DENNA! hahahah den va bäst i dag =) super tack grabbar
Behöver beats !!
Moderator
2007-04-21 02:00
skit nice.. Kom tillbaks, miss ya :(
sure thang do that it aint gonna be nothing after that!
denna va sjukt bra, däämn tror alla vill ha tbx dig rob (:
Make love not war
grym som fan,fan börja med musiken igen tycker nog alla iaf jag :p
tack tack !
Behöver beats !!
okey.. jag gillar inte din attityd! men med handen på hjärtat så måste jag säga att detta vare bästa jag hört med dig,. jag vill att du släpper hela låten.. och det är nu! som en bomb, fööörståru? ha ha..
Det är tungt.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
tack tack tack !
Behöver beats !!
"får sånt sug nu igen,fan aså,vilket sug jag får hehehe" Då e d bara å börja mannen :D
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än