Ant farm Ft Kaanho - Minnas glada dar.mp3
shooo jag och Kaanho satt och funderade över att recca en låt här har ni resultatet. hoppas folk diggar Schiiiiiten ;PAnt farm ft Kaanho - Minnas glada dar Peyyys och puss på alla ;)
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Fett med propps till Young som lät oss spela in......
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
ah okej. nu kan du inte skylla längre på att du sakna inspelningsmöjlighet, du balla ut i beefen.. Luleå - Piteå 0 - 1 K.O
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker haha jag visste att du skulle komma upp och lägga en komment. såhär äre det de här blev påkommet jävligt nyss vi kom på skiten och skrev texterna sviin fort sen hann jag inet spela in jag kommer mest troligt spela in dissen imorgon om jag får spela in imrgon också
Jepelo P21 haha chilla !..
nån kommentar nu fan ;) kom igen nu
Gör nånting åt mixningen för g**s skull. Första: Tråkig text, försök hålla dig on-point, du flummade iväg på typ 5 olika teman här.. Flowet känns ganska okej, stundtals. Deliveryt var väl inte det bästa jag hört heller(detta mest troligt för att ni ej håller tråden, svårt att skifta från tjatte till fnatte, nivet?).... Refrängen och andra versen(antar att detta är samma snubbe?): Alltså, lär dig sjunga, du fladdrar på tonerna som ett thailuder på, ja.. you get it. Läste inläggen och förstår att du tydligen börjat ganska nyligen? Detta märks, texten gäller samma för er båda, ni tappar den röda tråden som man så vackert ska följa, stay on-point. Saker och ting känns också monotont för dig.. Sen vill jag fråga, är ni NÖJDA med denna låten? Fortsätt droppa, det kommer bli sumo en vacker dag.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
vers 1 ( ant farm ) Reff ( Ant farm ) vers 2 ( kaanho )..
Haha, okej, då behöver inte du ta åt dig av det där med reffen, kompis :) My bad. Men resten bör du tänka på, försök hålla dig on-point med texterna, oavsett om det är en session eller inte, och frågan kvarstår: Är du/ni NÖJDA med låten?
all kritik är bra kritik =) asså jag är inte nöjjd med den, men mixningen tycker jag inet det var nått större fel med, sen reffen var jag så sjukt missnöjjd med ville inte äns ha med den men jaa det vart ju ändå...
man kan säga session , snabbskrev allt som kom , och ja ja vet att de inte är nån bra röd tråd, men gick snabbt och kladda ihop!.svar på frågan : Nesh vi kan bättre yO!. spräng whoa
Om ni ej är nöjda med låten/sessionen, varför lägger ni ut? Är ni så kära i era röster så att bara de hörs, så är det bra? Ni skiter totalt i innehållet?.... Nu lämnar jag tråden, men lägg inte ut låtar ni inte är nöjda med.. Tänk så bra whoa en gång i tiden var.. Eller ja, bra o bra.. I jämförelse med idag, folk smutsar ner med 15 trådar / dag på random sessions som ingen ändå orkar bry sig om.. Bra material försvinner snabbt.. Lägg upp era seriösa låtar så kommer folk ta sig tid att kolla.
Öppp
hmm helt okej kanske, simmpel text dock, känndes rätt trist text mässigt utvekla texterna .. sen utvekla flytet efter det, men helt okej var det ! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
flowet var helt okej men mkt enkelt på första killen och som dom flesta sagt så var texten väldigt enkel. klart man inte bryr sig om texten så mkt när det handlar om känslor men.. schysst kvalla, men ändå så tycker jag inte om mixningen. Refrängen vill jag inte prata om.. förståa låten jag hör med dig ant_farm och visst du är väll ok, men jag kan inte ta svaret seriöst när det gått så länge.
Dom som ska gnälla på mixning vill jag gärna säga vad det är för fel på den! peace
UNG
Säger*! alltså orkar inte skriva på kvällen egentligen skriver som en alkolist som går svenska 2
UNG
får inte länk att funka:S
Punkt!
För mig går de ?:S , upp!
Ant_Farm var rätt cool på denna faktiskt.. Ogillar mixen därimot... Beatet var aight. Trist tema, fast det kan vara rätt kul att skriva, jag vet!
soundcloud.com/brormusk/sets
najs beat..keff reff..verserna funka vell keep it up
Leffe i farten!
victorAJT F0 båda länkarna funkar hur bra som hällst för mig :S Schri P2 tack så mkt babae =)
jag tkr att låten var rätt ok, rätt tråkigt tema. gillade inte reffen heller men resten var rätt soft. Fortsätt droppa killar! pz
21 frågor
bara så alla vet som klagar på reffen, jag ville inte ha med den, jag vet att jag inte kan sjunga ville bara testa spela in de och då vart det kvar tyvärr :( jag gör inte om det här misstaget igen ;) hahah Peyyys
Ogge P1 tack , ! joo , kanske kommer nått mer i framtiden!.D pz
Säger igen dom som säger att dom inte gillar mixningen vill jag gärna höra vad felet är på den!!! peace
UNG
öpp!? nån mer som har nått att säga?!. pz
Jo det lät helt okej ifrån bägge två. Grymmt soft beat! Icetails beat va? Fast diggade inte reffen så mycket Upp!
Punkt!
okej tack så mkt ;P short, joo jag vet hatar reffen som fan ;P
Felet på mixningen är youngs kärlek till reverb.. Allt känns grötigt, även fast det bara är dubsen du lagt reverb på.. grymt jävla mycket reverb, säkert en del echo också.. låter grötigt. Det ska va cleant, stilrent som min bakdel.
OKej tack äntligen kom nån som kunde säga! Okej ska tänka på det peace dejvz
UNG
vadå jag är söt ???? liffa
får jag inte vara söt ant ? :/
cutiepie !
Burken du ar ful och kommer alltid att vara det. Men se det inte negativt du ar ONE OF A KIND nar det kommer till acklig och fulhet :) Ar i USA darfor is my spelling not like perfect :) haha
UNG
haha young, du ska inte yttra dig så mycket, du är väl fulast i stan, men det ligger väl i din släkt att vara ful ;)
cutiepie !
HA HAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cutiepie !
ingen är söt i min tråd förutom jag
BURKEN! jag ar iallfall en manniska! PUNKT
UNG
jag tycker fan det var bra asså. ant farm du har börjat skriva bättre, kan fortfarande bli bättre dock ;D tycker flowet och deliveryn är skönt. reffen var inte så fet dock och mixningen lite grötig som nån sa. men men! bra jobbat!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
"BURKEN! jag ar iallfall en manniska! PUNKT" HAHAHAHAHA, så du tycker också att du är ful ? HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAH osv osv duvet . .
cutiepie !
tackar ronnback =) burken och Young sluta förstör tråden för fan
låten är fet, och den pumpas i bilen en hel del ! :) props till young för mix! peace/w
BiG W is in da haaaus
åå tack så mkt walle =)
ärligt så tycker jag att det lät en aning falskt i reffen.. men keep it up! pääjzzzzzz... AAAARRGGGHHH!!! jak er pirat
boomschakalack