Jenniee - Jävla Sopa (Sofijah Diss)
Stör mig så enormt på bruden, kan hon inte se livets ljusa sidor också? Aja, dethär är iaf första låten för mig! :) Kritik TACK! Pussar<33Jävla sopa (Sofijah Diss).mp3
det är inte mitt fel att jag är snyggare än dig
GIRLFIGHT!!!!! oCH JAG VAR FÖRST!!!WOOORD!!!
Första låt? riktigt soft isof(= Texten ; soft Röst ; så där rätt soft:) Flow ; tycker det va nice faktiskt ! :O 7 / 10 , För att vara första låt vare fett :) respekt !:)
myspace.com/herrolsson026
detta var riktigt grymt för att vara din första låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för kommentarerna (: Take care
Vet inte varför? men jag tycker det känns lite töntigt att dissa någon på sin första låt.. Skulle hellre ha velat att det var ett annat tema i låten.. Men den var ändå chill för att vara första låten :) So keep it coming! =) Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska bli kul o se om sofijah svarar, de va faktist nice för o vara fösta låten,jag har ju hört sofijah dissa o hon e inte så bra på det.. dock har ja inte hört henne¨på ett bra tag
Enda anledningen till att jag gjorde denhär låten är för att dissa henne. Stör mig på att hon bara skriver om hur dåligt hon mår å blabla. Visst, man kan göra det i vissa låtar, men inte i alla . Men tack iaf =)
disiple86 P20 Okej (: ser också fram emot det . Och se vad hon går för .
haha girlfight ! Riktigt grym för o va ditt första spott!Upp! Vill se Sofijah svara på denna! Päjz
Peace
"Stör mig så enormt på bruden, kan hon inte se livets ljusa sidor också?" Haha true true :P
fet för o vara första låten. Redan bättre än massa andra här på whoa.
- Shizzle
fett bra första låt. Försätt så....
Hell yeah, säger som dom flesta här inne, Nice för att vara första.. kommer ihåg min, det lät verkligen skit xD hahah.. förstätt :D
Don't!
HAHAHAHHAHA "Vill inte killen ha dig, ge han då en smäll" word :P
Don't!
onödigt å lägga en diss* sköt dej själv... rappa/sjung om någe annat istället.. man skulle kunna lägga många fula rader bara på din röst.. sry.. men du behöver nog lite tröst å hjälp haha :D rappa om någe annat ..
Bra för att vara först
soundcloud.com/jerrones
GirlFight (L) Loove that :D
Förlåt :'(
Jag tror sofiah tarej sry )=
haha feet faktiskt.. sugen på collab? PM :D peeiz
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
d3mpah P16 varför är det onödigt att lägga en diss ? Jag tkr ju att hon suger så why not ? =) ''sköt dig själv'', ge dig själv den kommentaren ist . Och jag behöver ingen tröst eller hjälp, men det kanske hon gör ..
"jag äter dig" kan misstolkas ^_^ haha nä nu är jag bara dryg. förövrigt så var låten nice för att vara en första. tack och båhck
Rizzla om blatten själv får välja
ska vi collaba? temat är porr
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
aah tänkte på att det var första nu och det lät fanemej bra för att vara första om det nu är det =)
Haha, detta kan bli kul :D ! hoppas på ett svar.. Giiiiirl fight!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
nja diggade inte detta,
http://www.herrbitter.blogg.se/
Flowet är väll det ända jag kan klaga på, lite mer advancerade rader med kanske.
Promotor
2007-02-27 17:07
Respekt att vara ganzta i ett forum där den omtalade inte ens medverkar. Hon håller sig till lunar, och allt som har med henne att göra borde hålla sig där också!! Sen varför just sofijah av alla? Själv tycker jag att "tycka synd om" grejen borde passa in mer på t.ex shorty kanske? Hon har ju hållt på längre, men slutade utvecklas efter sin andra låt.. För övrigt så tycker jag att du borde ta i mer när du rappar, men texten var duglig likaså flow, skön röst har du.. tummen upp för första låten!- whopdido!
hahahaha, detta är inte bra ngnstans och ska jag vara ärlig har du nog en jävligt bra bit innan det blir det med
doonplume@hot...
Passion P0 ja ? en diss är väl en diss . jag dissar henne för de hon gör , vilket jag tycker är skit, fan bruden kan ju inte end rappa (:
håller med passion! :)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Passion P0 jag är inte avundjsuk. Inte alls. Men jag tkr inte om hennes texter eller de hon gör. vafan är det för fel på att göra en diss då ? Har inte sagt att det är fel att uttrycka sina känslor.
Hoppas sofia svarar och dödar dig, du e keff!
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Hello ? det är första låten vafan , visa lite respekt !
Tycker inte man kan dissa någon bara för att de gör sin "grejj" så att säga... vill hon recca in sina känslor så är det inget man dissar... äh... skitsamma
Riktgit nice. Jag tycker allt va ok faktiskt för at vara första gången. gö en lite längre låt nästa gång bara :)
Jivegård P15 Tackar :) jo det är klart ! men Sofijah är inte värd mer än 16 rader, så det fick räcka för att visa vad jag tycker!
Haha, I see :) vad har hon gjort för att förtjäna dissen då?
Jivegård P15 enligt mig så har låtarna hon gjort nästan bara handlat om olycklig kärlek. Då gjorde jag en diss, för jag tycker inte alls om låtarna, eller de hon gör . Världen är fri, så vad gör jag för fel när jag gör en diss ? (: Hon får väl göra en tbx om hon nu är nåt ..
RESPECKT GRYMASTE ASSÅ.. ÄLSKAR NÄR FLICKOR BATTLAR HEHE,, UPP UPP UPP UPP
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Tycker det var konstig anledning till att dissa henne, & säger som dom flesta andra här, trökigt att din första låt var en Diss :'/ Tkr låten var bra för att vara den första,
Chok bra för att vara första låten ^^ Råbiwn - Vad var så konstigt med hennes anledning?
haha, bitchfight, najjz , keep it up!
Tig Kvinna!
Moderator
2007-02-28 10:44
ssandra-: Du har snott hennes text, jag hörde låten. det var din kusins pojkvän som sa det när han var här. Jag tycker inte att du ska ta och trycka ner hennes texter och så när du själv baitar dom.. det är faktiskt lite dumt av dig. menmen. inget dumt säger bara som det är. du behöver inte hata mig efter detta. lixom du kan fråga crizma själv. aja, ha en bra dag. pZ
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Moderator
2007-02-28 10:46
och sen till låten! Den var soft som fan! sofia behöver sättas på plats, hon måste inse att det finns andra tjejer än henne och shorty som rappar och slåss om att bli lika känd som henne.. ah. det var bra att hon fick en diss på sig.! pZ
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
ssandra- F15 har visserligen inte hört den där "sofijah", men jag tycker inte du e så jävla grym heller asså..
Producent
2007-02-28 11:56
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Moderator
2007-02-28 11:58