I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

16rader - Falskheten ökar (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-25 14:31
Lil_Phillie
sjklart men fan fucka inte tråden seriöst hehe 80 inlägg om d här "tjaffset" o ifall han inte tål kritik så kommer han ingen vart med musik så det e synd för han i slutändan som sagt!

Rappare

2007-01-25 14:35

Lil_PhiL P0 : Du skrev : inte bra alls..... nej, inte bra!
du leker cool ........
Han reagerade på "du leker cool" .

Och du säger att du gav kritik ?

Säg vad han ska tänka på tills nästa släpp han gör..

Fred / L

Rappare

2007-01-25 14:40
Sett dig hata förr i mina trådar 16. . . måste säga att det inte var befogat :P
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-01-25 15:01
Lil_PhiL P0

vad är det med dig?
kan du inte bara ge upp snacket och sluta va uppkäftig mot alla?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 15:14
haateeersssssssssssss, jonte keep up the good work...
roligt att se hur folk framstår som arnold bakom skärmen men med 99% chans bara är åke 15 år typ...

2007-01-25 15:18
Detta diggades, lite flowmissar här o var, men propps mannen.
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>

2007-01-25 16:28
R-United Nations & Doktor Phil
Äh, kom igen... diggar ni inte så är det inte mer med det, men jag tar inte 16Rader i försvar, knappast, jag är objektiv, men liksom, orka haka upp sej på folk för att man inte diggar det man hör och sen snacka om att man ska ut och ta det till gatan, orka liksom...

16Rader
Kanske inte min kopp av te, eller min dunk av HB, men jag tycker det var helt ok, och tyvärr inte mer än så, mest för att jag tycker att sådana här låtar borde vara längre och mer blottande än bara 16 rader, det är för kort, man vill veta mer liksom. Det är som att läsa en bok där dom sista 50 sidorna fattas.

- KL12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 16:48
Fattar ej varför folk säger att han inte kan skriva en sån där text? Hur fan vet ni vad han har gått igenom och hur han känner? Musik är inte bara dunka dunka utan en slags terapi för vissa, att kunna sprida sina ord.

Aja till låten, texten var ärlig och fin gillar sånt, men sättet du framför den på var ej bra, inte dåligt men känns som du måste ta i mer från hjärtat om man säger så. Som sagt bara en session men ändå känns som du kan lägga det mycket bättre om du lägger ner lite mer tid. Tycker din röst är skit skön du borde arbete mer med den, som att lägga allt i rätt röstläge o så men det var nice peajjz!

2007-01-25 16:49
Förresten; du rimmar nice!

2007-01-25 21:41
Men vadfan, om ja skulle skriva texter varenda gång som min dator inte funkar så skulle ja skrivit mer texter än dolly parton.. jag menar..Visst det är bra att släppa ut sina känslor....Men detta känns inte alltför äkta...träna ett tag till och sen så kanske, mer inlevelse så man hkänner det du säger..
hahaha

2007-01-29 22:15
Jag gillar faktiskt din musik stort. Både text och allt. Dom som klagar förstår inte innebörden med låten. Peace

2007-01-30 11:18
Aight tack!
Vilda väst!

2007-01-30 11:58
 Lil_PhiL P0

fattar du inte att du bara gör bort dig?

2007-01-30 12:41
Den funka :), jag hadde inge emot den ! :D peyz mayne keepit up
myspace.com/herrolsson026

2007-01-30 20:31
jo för blir fan trött på att du ska börja tjaffsa me folk bara för att dom säger åt dig...

haha okey .. det är inte JAG som skriver i alla trådar att folk är horungar... men men.. ska inte pajja tråden mer nu!

puss

2007-01-30 21:10
Ni blir bara bättre o bättre assoo bra boyz
Grimsta för livet hej hej

2007-01-31 00:45
Aight tack tack!
Vilda väst!

2007-01-31 01:03
usch, var e maks?!
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba