16rader - Falskheten ökar (session)
Shoo, en vers av Jonte från 16rader! Droppa gärna en kommentar!Låten Peajz
Vilda väst!
Text: Jonte Beat: Maks Dom sopar skit under mattan probemen e kvar
kan bara säga en sak att skenet bedrar
falskheten ökar så jag litar på få
min röst blir aldrig hörd, fortsätter skrika ändå
ärren består har en trasig själ
i en faslig värld går på en knasig väg
o jag dras isär pga lögner och svek
mycket prat jag svär ormar är majoritet
jag vet av erfarenhet ingen tvekan om de
haft förtroende för fel folk så jag vet hur det e
söker suset av trygghet, jag hör aldrig suset
alltför många gånger blivit förd bakom ljuset
har lärt av förflutet ett starkare jag
fitter får tagga har ett sannare lag
dom som stannade kvar dom som står här idag
dom som va me från start de e dom som e mitt lag
Vilda väst!
hahahahi texten är dålig men beatet är bra. bra å bra de funkar så sluta skriva sån där text. för det funkar inte. min vän när han lysna så kund han inte sluta skratta.du är 17 kan du inte.
Lek inte så fina, fucking whoa asså, om ni ändå lyssna kan ni fan skriva nått oxå!
Vilda väst!
Asså driver ni era fucking snorungar ni känner inte mig , och ni har ingen aning om vad jag har gått igenom! sug min kuk era horbarn!
Vilda väst!
haha sluta tycka synd om dej .. beatet va tvärskönt .. texten kunde varit bättre .. men diggar lite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coolt... ni är från vällingby... sluta skämma ut min stadsdel alla kommer tro att vi är efterblivna här ute.
Hahaha, Vällingby!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
118 är lite jobbig... tar sån jävla tid mellan spånga och vällingby =P Men hallonbergen låter gått
CStudio När sa jag att jag tycker synd om mig själv? Den här texten är väldigt relevant och jag tror många känner igen sig..Lil_PhiL Jag tål kritik, men vadå leker cool? texten handlar om svek? när lekta jag cool?R-Unit Göm dej!
Vilda väst!
Varför ska jag gömma mig? Ska ni småglin hitta mig med erat lilla moppegäng? =P
Haha det ska bli kul o tröäffa dig..
Vilda väst!
16rader är 2 användare.. Maks har skrivit i den där tråden.. men de hör inte hit..
Vilda väst!
Vem har sagt att vi ska träffas?
Du bor i vällingby , vi komer garanterat träffas.. eller du e säkert en sån här som lirar tibia typ haha
Vilda väst!
hahaha jugge mafia :D hahaha
Vilda väst!
tibia? Ja vi ses säkert nån gång, men ni skulle juh aldrig veta vem jag var... jag hade väl kännt igen er eftersom den ena av er har kvinnohandskar
du är snorunge för oss
Vilda väst!
bästa, ge mej en bild då :D
Vilda väst!
Play it fair. Jag är dommare. 4 vs. 4 på isbanan i VBY-C.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Hur kan ni tycka att någon är snorunge? Ni är juh själva definitionen av snorungar? 17 åriga små förortsungar som säkert tycker ni är gangster och levt ett hårt liv. Dock ser ni lite yngre ut än 17 t o m... Men fortfarande, vad skulle ni göra om ni såg mig? Börja fladdra och hoppas på att ni råkar peta mig i ögat?
isbanan i vby-c.... det är alltid barn där och man halkar juh runt som fan =P
hahahahaha... jag kan inte ens stå på skridskor =D
Lil_PhiL P0 vem fan e du bjiiitch
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Lil_PhiL P0 vilken cliché.............. snälla om du ända ska dra mamma skämt, kom me nåt bättre....bwoi
Lil_PhiL P0 vadå putte, sad cuz a black man knows better swedish than u... bjitch
brizon, så du säger att svarta är mindre begåvade vanligtvis?
heell to the noo, hahahah du e sjuk :D
aa jag går i skolan till skillnad mot ni keffa svenssons som leker broke ass motherfuckers å pundar sönder er
Brizon, känns som du är ganska rasfixerad, lite rasist rent av. Asså det där var så fel sagt att jag inte ens vet var jag ska börja ärligt talat. Men annars läser jag på KTH så du hade väl fel där antar jag...
äruuu skööön, ja e halvish själv mannen :) jag syftade mer på lil phil mayn
Brizon du är ärligt talat jävligt töntig så tycker inte du borde tjaffsa något mer...
OCH!"Rullar upp och tar första blosset Majjan e lika helig som jesus på korset"
Brizon ärligt talat så är det inte alltid sanning i alla texter. För övrigt så är det skillnad på att punda sönder sig och röka lite. Du har i o f en bild som är en klassisk anspelning på droger så kasta inte sten i glashus...
omg wtf pratar du om? du e som fat joe skulle sagt om sitt eget alias.. crrrrrrrrrrrrack!
riktigt mycket word på den där lil phil...
shit, detta var inte bra! och hör du inte vad som inte är bra? då är min konstruktiva kritik något i stil med ; lägg ner rappen!
oh no he didn´t!
R-Unit P19 vattenpipa är gott :)Lil_PhiL ye thats what they all say 8-)
Brizon nu har du bara inget att säga och tror du missförstod. seeuontheflipsyde - hahahaha riktigt bra sagt och är det bara jag eller har 16rader tagit bort sin bild från sin presentation?
Palla kalla en som röker knarkare :)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
wtf e d här? har ni inget bättre för er elr? snubben släpper låt o ifall han inte kan ta kritik då ere synd för han i slutändan! me förstör inte tråden nu grabbar!!! im out
sköönt :)!
SunShine Reggae!.