hard2find P1 tack som fan! :D
This file has been downloaded 123 times shit vad ni är snåla!
Don't!
gött jobb killen... nått stort på g... som folk har skrivit.. lite konstig mixning men de kommer jue.... samma sak me flowet... mer träning o de blir grymt! nice låt
Trakand Shet tack som fan asså!
upp :)
Don't!
yoooooouz mitch , drick mera juice =D allt är fett faktiskt , helt bra av dig där mitch ponken min ;) flowet kan bli bättre , sett det o du blir en gud :D keep it up ! BRYHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför sover ni? :( up and away!
Don't!
upp på denna
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
sista uppet sen får fan tråden dö :)
Don't!
rikitgt bra ;) låter konstigt näru hackar upp ibland, men tränka lite så ;)
lost in skåne
haha, okey ett sista upp då xD
Don't!
upp på dena då xP
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Mitch du vet att ja tycker du e fet =D men lite mer finslipat kunde d vart men den va bra ändå =D
diggar den ;d fett nice
Hej hej hej hemskt mycket hej
Den är riktig bra , blir bättre o bättre . Lite hackigt , men riktigt bra inlevelse på vissa ställen , bra mayn ! Och mixningen är ju inte 100 % , men de visste du ju redan :) PZ
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Tycker den var helt okey :)
I won't let you gamble with my life!
doninator roligt att den gick att lyssna på iaf :)
Don't!
SharQo Hehe tack :D
johiiiz P60 mjo derför jag inte är så nöjd med låten men jag ska fortsätta träna :D
Don't!
Jag ser (hör) att du jobbar pà i Sverige, Mitch kuk! Du flowar riktigt jefla bra i denna làten, i alla fall i minna öron som har nästan varit med ifràn början ; ) Keep it up ! ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta är ungefär som 90% av resten i detta forum, inte bra..men fortsätt!..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
meningsfull det är typ 95% ^^, men iaf jag var inte så nöjd med låten men jag la upp för att få lite komenter och lite tips vad och hur jag ska kunna bla bla bla..
Don't!
uppp.. jävlar va många som skrev efter mig igår :O kan ju inte edita inlägg här men whoa e fett nice ändå
I won't let you gamble with my life!
njaa, ungefär 10% är bra lr skit nice.. om du inte är nöjd med låten varför då lägga upp den och sedan skylla på det? bättre och lägga upp en låt som du är nöjd med lixom! träna på att rimma lite mer och snyggare samt träna flow och dilivery... keep it up!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
meningsfull tack!, men om du kollar länst upp så står det att jag är missnöjd men alla värkar tycka dne här är bra så tänkte lägga upp den osv!
Don't!
Nej fan, sista uppet... sen ska fan tråden dööööö för evigt :)
Don't!
varför uppas tråden utan en fungerande länk känns lite meningslöst :P
fuck it...
Vafan simon!..haha ska jag lägga fungerade länk?
Don't!
gör de :)
Instead of warning pregnant women not to drink, I think female alcoholics should be told not to fuck...
länka!
Efter allt dom har vart me om , så tappar dom livsgnistan Dom lämnar livet och skriver upp sig på dödslistan ? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?<br>
ny läänk :) ingen av dom funkar ;/ vill ha din fina låt :)
vad saruu saruuu? ja just det! käft!
Haha vafan? Jag har inte ens kvar låten :P
Don't!
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.