Mitch - Hon
Jag blev själv missnöjd med låten men alla verkar tycka om den så jag tänkte lägga upp den här och se vad jag får för komentarer :)Klicka Här Mixxningen blev lite keff, men droppa gärna en komentar :)
Don't!
Vers1 jag känner mig fri jag känner mig glad jag är kär i en kvinna som är helt underbar kan känna dig andas men vart är du nånstans har jag någon chans? eller är min kärlek falsk? finns du på rikigt eller drömmar jag bara? när jag ser dig börjar min värld att klarna men det är inte jag som bestämmer vad som händer om du och jag blir nått eller om vi förblir vänner tankar som ställer frågor har du funderat klart? vill inte glömma dig men vill ha ett svar snart hänner alltid samma sak om och om igen hon säger nej sen får man klara sig själv fattar inte varför får jag aldrig nån chans att visa vem jag är, och vad som är sant men jag ska tappert hålla hoppet kvar (hoppet kvar) för jag ska kunna visa vilken kärlek jag har Vers2 du finns in min tankte vart jag än går att jag inte har dig här det sätter djupa sår vill krama om dig hela natten lång vill inte längre vandra min mörka gång är det dig jag har väntat på hela livet? när jag ser dig vill jag bara stoppa tiden är det nått jag gör fel eller är det bara jag? jag ber till gud att jag ska ligga brevid dig en dag men om jag ska vara ärlig så är kärlek bara skit så jag dricker min sprit och försöker ta nya kliv varför kan jag inte få uppleva kärlek utan några bråk, och utan något svek går steg för steg i min ensamhet och undrar om livet bara är en lek det är synd att hon och jag aldrig kommer bli nått för du är snäll och rikigt soft
Don't!
mannen det är fett allså det får mig att tänka på hur det var ;)
lite hakigti! tränna lite så sitter den mer, du har rösten och så...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
way to go homeboy ;) thumbs up
drop deeeeeeeeeeead.
HBfront Hehe tack!, känns soft hur du förstår hur jag känner ;)
c-us P19 tack för att du tog din tid att lyssna :)
hennix P16 Thx m8!
Don't!
Diggas som satan de ska du veta ;) <3 Texten : bra men kan filas på :) intro,mid,outro: SKÖNT BEAT: SKÖÖÖÖÖNT allt i hela: Diggas, men fila på rösten. PuS S
Fred Yaaoo / Mr . Zork
beatet låter lite skumt, lite för hög bas oxå.. lite konstig mixning .. texten, hm, jo du får ju utryckt det du vill, men försök att lägg rader som du kan bemanna utan att stanna upp lite ! och lite finare flerstavsrim så blire fint.. rösten, jo den funkar, men du låter väldigt spänd, o lite osäker.. men det funkar.. kul o se u-a folk droppa ;d chea !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zork3N P16 Hehe tackar som fan!
Martiin89 P17 jo beatet är lite skumt, men ett freebeat så..., Jag vet kan verkligen inte mixa :(, jo förstår hur du menar med texten :) ah jag vet min hals var lite fuckad då! tack för en utformlig komentar
Don't!
joo varför inte känns som de brusar dock ... ganska sköön text häng i mitchy fortsätt jag ser bra utveckling .....Martin89 beatet har inte för höög bas har spelet de i mina studio högtalare och de är kanon ... dock kanske slingan är lite låg gemfört me trummorna men tycker de är helt soft plus att de är ma homie Stahl aka lacox_ som gjort de såå aah ...
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Giggen P17 Antaglien för det brusar ^^ haha, tack så mycket :D och beatet är bara övergången lite skum!
21dowloads, och några få koments? Fler? :)
Don't!
23 faktist ;)
Fred Yaaoo / Mr . Zork
och nu är det 26 ;) och förfan UPP för han han e soft ;)STOR Snopp har han med ;)
Fred Yaaoo / Mr . Zork
en av dina bästa mitch ;) Love you biatch
mix:... vette fan ^^ Texten: är fett skön å fin (a):) Flow: bra men du stannar upp lite i bland annars var allt fett bra :)
Fin fint mitch! men det är bara flowet lite granna som ska slipas på =) annars ere soft som fan ! jag ska ju int säga nå om flow fast du kan träna lite på det ändå ! ;)Fred & Kärlek FM LOVES U =)
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
Tack Grabbar! :) Fler? whoa vakna?
Don't!
Är väl tvungen att uppa tråden nu! :)
Don't!
helvete vad jag hatar beatet... skit kasst verkligen.... men du har blitt mycke bättre.. du e fan bättre än din bror nu :D hehe! go go mitchy
http://www.myspace.com/akinonline
det e nice! men tycker rösten ligger över beatet att det inte låter "verkligt" på nåt sätt ^^ Men ajja det duger ! tänkte kicka på samma beat om det e ok ? heh
http://www.herrbitter.blogg.se/
Seban P15 Tack!, klart du får? :P det är ett freebeat
Don't!
hehe ja vet men vissa blir fett arga när man gör det så det va bäst att fråga ;)
http://www.herrbitter.blogg.se/
62 dowloads, och typ 13-14 komenaterer wtf? upp!
Don't!
Varför komentera ingen? :| säg bra som dårligt!
Don't!
komigen propps för han
Fred Yaaoo / Mr . Zork
Zork3N Tackar! vafan komentera folk!
Don't!
ojoj mitch , ditt fetaste hitills :) fortsätt såhär ! så kmr du bli en levande legend ;) thihi , diggar texten sömfan !
Prime_ P15 Tack så jävla mycket ! :D One love!
Upp för fan?
Don't!
Fan 78 dowloads? :| inga komentarer typ.. om ni lyssnar säg gärna att jag ''kass''/''bra'' , men också varför upp!
Don't!
Jo detta va nice, jag har redan droppat komentar på msn så du vet vad jag tycker ohh vad du ska öva på:P...Men helt klart e den ok för att inte ha rappat så jättelänge;) ps. Kvinnor förstör, sårar, leker så släpp shiiten ohh bli munk;) ds. pZ and Keep it up upp på denna whoa:D
|| Spit It Out ||
doffe P18 Jo det vet jag (A), men man tackar och ser glad ut :)
Don't!
Fan vad jag är jobbigt nu :( men fan sluta sov! så snåla är ni ! :'(
Don't!
Mixningen är riktigt dålig, övrigt helt okej =) kommer ny version av det här beate snart.
lacox_ P18 Mjo jag vet jag är fan sämst på att mixxa :( tack!
Soft tror fan jag är kär i det här beatet, när kommer det då? :D då kan jag alltid recca om låten och se vad det blir för restultat ^^
Don't!
memo P20 Okey men då måste jag väl säga förlåt? :( men det var inte jag som kom på de, det var bruden ;) men komentera låten fan? :)
Don't!
Vafan ser inte ens tråden på typ sida åtta? :| om inte upp funkar så NER!
Don't!
de va chill mannen , kanske lite hakit men de går o träna!
www.myspace.com/fresh4elements
Bra text =) din röst är bra =) du har blivit mkt bättre än när ja hörde din första låt HahahaxD
jag och RMK har oxå gjort en låt me samma titel
http://www.myspace.com/akinonline
Sheet Sluta Sov Upp!
Don't!
UPP WHOA! Han är feeet! tanka inte utan att komentera! (H)
den är soft väldigt fin text väldigt skönt men låten känns lite hackig ibland annars så va den helt nice mannen
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
yo ;D gillade rösten som fan, dessvärre inte flowet : / men det är bara att träna =) texten var också helt OK men skulle kunnas finslipas.gj man ! peyz
jokerit P17 okey =/, kul att funkar att lyssna på iaf :)! tack!
johnL Yo!, asså? :), mjoo har inte hållt på så länge så!
alla verkar gilla text även om den inte är så bra med flerstavrim osv, kul! :)
Don't!
Braah gjooort mitch Ennö en Skööön låt från dej Tack :P Litehn`RmTsk Text... Props anyW Bless / Tshino .........