Flinta - Appalagize (ft. Affix & David Saulus)
Yo peoples! Nytt spår här, ingenting speciellt men samtidigt unikt. Ta för er! Vers1: Affix Vers2: David Saulus Vers3: Flinta Refränger: Lokala gospelkören Outro: Bannbrytande gitarrsolo av mr Flinta Beat: Flintaneli the pimp!www.myspace.com/flintaneli - Där hittar ni sången :) Besök även www.myspace.com/affixone Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-12-10 16:02
Faan Flinta back on track.. du är galen! Släng upp några sololåtar för nedladdning. Fet
Grymt bra, synd att man inte kan ladda ner den ;) Men den var riktigt fet, alla tre la det bra & beatet var soft =) Big up!
gaaalet beat mannen.. affix va aight nån miss.. david hade nåra missar.. lät osäker flinta feet lite otydligt faktiskt men feta lines.. Propps
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Mysigt beat som fan! Smutsigt och jazzigt, liksom. Flinta spottade vassast.
nae alltså, jag låtar bli att säga nåt. för det blir bara töntigt när jag säger att du är så jävla sjukt bra varenda eviga gång. ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första & andre man ut gillade jag inget speciellt, så jag låter min åsikt vara luddig där. Flinta, din text mannen, det är äkta, du bor i beaten & deliveryn är så självklar. & alltid samma smutiga kännsla över beatet, tungt.. är ordet jag letar efter! Bra jobbat, vi lär styra upp något nångång! Peace
work some magic
Man tackar så väldans för eran tagna tid. Lite ringrostigt känns det alltid när man aldrig lyckas ta sig i kragen.. men men, saker är på G.HÅLL ÖGONEN ÖPPNA FÖR JULREAN PÅ BLEZZ & MIN PLATTA, LIMITED EDITION. och givetvis, ni har väl för bövelen inte missat veckans mp3 här på whoa? Skriv en kommentar era palsternackor!
fet som fasiken :D
myspace.com/kushforeal
kul att ni gillar
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
oooh fan dett var nice! big up flinta! /majistern
riktigt bra alla 3 men bäst var flinta fett flow tycker du blir bättre hela tiden faktiskt. och betaten blir fetare :) lyckatill min vän
Danne lägger fett här . både textmessigt, & flowigt ;P Keep it up . One
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
guud shit
Grym skit! :)
Aldrig hört nåt med dem förstnämnda,
Men vad ska man säga, det lät fett!
Flinta är i en klass för sig, du har utvecklats mycket sen första gången jag hörde dig!
Fett, uppåt stjärnorna bror!
Beatet va en skön soulsampling, nice att det va nersmutsat lite!
keep it up
Peace// Math
Check out!
ja tycker du proddar riktigt fett asså å rappen e okså godkänd flowar nice å texten e skön men kör på så kommer de bli fett som fan tillslut:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
värd låt! Flinta levereade bra som vanligt Affix var lite svår i början men även hans vers blev bra efter några lyssningar.
flinta, du är rätt tung ;D. dom andra rapparna orkar jag inte säga något om just nu!
gammla skolan broder! Du e grym main! spottet sitter tight, beatet är i klassisk vacker stil. Kan inte säga nåt annat än att dina låtar alltid får folk att spettsa örat o ta emot tonerna och flyta iväg i tankar. One day ya gonna be da no.1 dawg! Keep on spitting tight peace and löv \\ Knackiiish, aiiight
Peace
haha Danne far sitt hariga arsel renslickat ;) nevars, du var bast i laten gumman, hoppas pa fler nu snart nar jag ar pa semester! PS: Kush halsar och sager att han diggar ocksa fast mest beatet, inte er!
myspace.com/kushforeal
Fliiinta.. du la det riktigt jävla soft! ser fram emot en collab! jag känner igen samplingen stenhårt! aja skit samma.. riktigt soft allefall!
PEACE DAWG
|Addsoul - www.myspace.com/addsoul|
VERY nice my friend see yaa
Sjysst flow! diggar det "Bannbrytande gitarrsolot" av mr Flinta. peace dawg bruckkah bruckahhh
Tim er mikket sneel!
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Tack så mycket allihoppa! Ny hemsida är påväg ihop med massa projekt. Stay!
up!
Pojkarna gör mig bara mer och mer förvånad för varje låt som görs känns det som. Affix is mah bitch <3, Danne blir bara bättre och Bättre, förvånas knappt av dig längre :D David, förblir den legendariske som kommer utföra stora ting. Keep up the good work boyz ;D
Josephine....JKT...Norrköping Braaaakkaaaaooooow!!!