OMG!! har läst igenom hela skiten nu (för att JA, jag ahr inget liv). Helvete va alla keffar ur! som jocke sa: Ifall ni har nå otalt me hamn rapparna så be om att få va med i dissen elr ta det irl elr över msn elr va faan som heslt men en Whoa tråd är inte till för de här jefla kuk tjaffset! Säg va ni tkr om låten, ge comment på skillsen, beat elr va fana som helst men TJAFFSA kan ni göra nån annanstans! Å säger igen att låten var nice grabbar! ;)
5 fingrar, 4 chanser
Joker---> lite off beat.. ganska playade rader... la det ok.. Jorven---->Jorven när har jag pratat med dig ?? =) hahahha du är söt, jag är tjock.. gud, kom med något jag inte ser varje dag.. Chasse--->OMG, det sämsta jag hört av chasse.. Come on.. ni är inte värda ett svar.. please.. kom med något som gör ont.. det här var bedrövligt.. damn Schizo---->vissa lines är playade andra va roliga.. skön röst .. Sen, JAG VILL HA ALLAS UPPMÄRKSAMHET !! ---> Jag är polare med ludvig, och har typ aldrig pratat med inter, JAG ÄR INTE MED I GRUPPEN FRIHET. Såå..tack.. ska ni få mig att svara så kanske ni ska säga något som gör ont eller är personligt.. god damn.. era rader mot mig är bland dom sämsta försöken till att dissa något som någonsin gjorts.. mattson klass.. vissa av raderna till firhet va usla också.. kom igen.. ni måste väll ha något bra att säga?!?! schizo var den enda som la något som man iaf drog på smilbanden åt.. hahahhaha jag säger faktiskt så här -PEACE- för vad har jag att vara arg för ?? =)
www.myspace.com/arudde
"och jag söker inte fame eller nått annat , för att man lägger ut en diss så ska alla "räppers" från skellefte kasta skit aaah shit get a life ! " men lol... ska man dissa ska man ha anledning, något som jag inte tror du har chasse.,,,
www.myspace.com/arudde
HAHA ARudde är du rädd eller nå ? :P du borde kanske vara arg för att dom dissade dig ? lol thats what i call RESPECT!
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
allvarligt talat.... ludd3 inter joppie och alla andra... fattar inte varför ni alla lackar... skippa sånt snack här inne.. gör en jävla diss gör 2 gör hur många ni vill så talar vi via musiken... eller ni kanske ska dissa via sms? så ni inte kan ha flowmissar eller ligga otakt! vem bryr sig gör eran diss och sluta whina
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
så ni inte kan ha flowmissar eller ligga otakt*
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
asså sure Jocke ja kan ju hålla med om att de va långt ifrån de bästa du lagt men asså ja tkr ändå du lägger de chill.. asså.. du lägger det alltid chill :P
5 fingrar, 4 chanser
hahaHAHA...... jag skiter i :P tycker bara att alla borde sluta hakka på varandra här i forumet. :S varför inte bara skriva va de tycker och skriva ner allt annat som är ofcomment i ett vanligt .txt docku ment och sen föra in till MP3!
haha.. jamen jocke ville ja skulle lägga upp allt de ja sa i tråden va faan å de här är va aj tkr ;) sluta klaga macke ;)
5 fingrar, 4 chanser
macy ? respekt ? HAHA haharädd ?? MEN LOL !! :) jag är as rädd.. varför ska ajg vara arg när dom va väldigt dåliga.. det var patetiskt att höra typ 6 lines om mig, som var så playade och så förutsäga bara att jag skulle kunnat lägga adlibsen på dom första gågen jag hörde det.. nu är frågan... om nu pelle och toffy knäckte mig.. VARFÖR, gjorde inte pelle ett nytt svar.. ehhm.. och det är alltid kul och bra att ha toffy som en dubbel agent.. du är söt du.. så jag menar.. detta var en patetisk kopia av det pelle och toffy gjorde, när dom la det hundra gånger bättre till mig :) och jag fattar bara inte att någon av er kunde lägga det så där dåligt.. OMG haha detta är otroligt... GAHH :) peace fortfarande.. man vill ju inte ha "beef" med hamn ! :)
www.myspace.com/arudde
jag tror inte ens macy vet vad respekt betyder:] ?!
www.myspace.com/arudde
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
HAHUHAHUHAHUHAHU LOL
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
haha fan va kul glhf hamn
www.myspace.com/arudde
Jaa Hans. Du sluddrar dig genom din vers och alla andra låtar du gör , öppna munnen och sluta spotta : )
Element 208 Up in this !
Och hasse , om du lägger ut din diss här måste ni väl ta att folk hatar eller ? Det står ju längst upp ^^
Element 208 Up in this !
Shit jevligt skön låt :) Diggar schizo mest :] Men alla är sköna att lyssna på, hiohaho :) peace, love and understandning 2 my ghettoblazers in da whoA community yOO
Norrland represent
ARudde HAHAHA , Du säger att du inte blev rädd men ändå säger du , Man vill ju inte ha beef mot hamn osv, Kallas det inte respekt att inte våga dissa tillbaka! TÖNT!
Hah, jag diggar detta bara för att ja hatar inter och ludde...Enligt mig ligger ni alla på samma nivå, men ni har bara olika sätt att skriva på, fast ändå så känns de som att ja borde säga att Inter och ludde suger mer...leker på whoa? hahah det är inte det enda stället dom söker hype ifrån ;)...i know more than u think om dom här flickorna ni dissar, varför inte ge er på någon som ger er en utmaning istället;)vi kan starta en beef du o jag inter, eller ludde, eller båda, Har lust att få tyst på såna wanabee "jag är bättre än dig så håll käften annars slår jag in ditt nylle med mina jätte farliga knogar" rappers som dig, Sorry att jag kom av mig lite här, men jag har kommenterat låten, diggade vissa röster andra inte, killen som snackar om 50 cent, get real, varför ens nämna dom rapparna när du är low ass, aja inter,ludde, mitt erbjudande kvarstår ett tag till peace
Joppi jag gör nog bättre låtar en vad du ens kommer att göra och du sluddrar mer än mig så PLZ !
chasse dyker upp som döda fiskar
ok till alla som säger att vi har tråkiga rader och inget att skratta åt , who cares bara vi får det vi vill sagt !
och joppi har inte sagt att ni inte får hata ! , men de är bara kompispropps i inläggen så de suger att lägga ut på whoa ! pallar inte skriva mer här tack alla som hatar och gillar
göm er
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
When the darkness tightens and four guys gets smashed down, there's nothing else to do,...but prey...
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
macy... jag var ironisk.. ver du vad ironi är ?!?! såg du ----->"<------ plupparna ovan för "BEEF" haha fy fan.. Respekt handlar inte om att vara rädd för någon läs på innan du börjar tjaffsa.. haha dissa tillbaka ?!?! varför det ?! den va verkligen inte bra.. och jag har inte tid att slösa på whoa beefar längre hej hopp :)
www.myspace.com/arudde
Dum jävel , Klart respekt är om man inte vågar säga eller göra nått tebaxs! om någon säger att du är tjock och du inte svarar utan bara blygsamt ta imot det är fan respekt!
macy P17 respekt handlar inte om det! respekt handlar om att kunna respektera folk för den dom är... (om du nu skulle kalla mig för fitta å jag inte svarar eller säger emot.. så behöver jag inte ha respekt för dig!) det kan vara så att jag orkar bara inte bry mig om nått sånt tjoller. sluta tro att du är nå jävla allvetare...
Visst hasse du kommer alltid att göra bättre låtar än mig osv blablabla, kul att du tycker så kommer ta dig långt ! Och vadå kompispropps ? Det verkar störa dig att folk tycker att ludde är bra och att ni förlorade 4mot1...Upp med hakan
Element 208 Up in this !
jag har inga förväntningar hur långt jag ska komma jag gör musik för att jag trivs med det okej ? jag kan ha överreagerat men det är sak samma fattar inte varför du lackar ur mest av alla i tråden
Gillar den som fan! GG!
The thing is, we cant separate our feelings..
Okej joppie han knäckte en av av oss 4... jag känner mig mer dissad av luddes ref än han 2 verser.... han dissade bara hasse enligt mig
Schiz0 du vet vad jag snackar om? Menar inte begreppet Respekt utan bara som man säger det , om jag spottar någon i ansikte å han blir super arg å slår någon annan än mig , Då kallar man ju det respekt för att han inte vågar göra nått mot den som gjorde själva handling? kan du vell hålla med om ? eller?
joda det gör jag faktist.. men egentligen så är det rädsla som vi snackar om då... respekt handlar om att respektera varandra osv.. t.ex. för den vi är respektera va du tycker å tänker.... dagens ungdommar använder det egentilgen på fel sätt men men .. det är ju inte fel... men om man ska ha fram det riktiga om de ;) så är de så :P
haha ja men wtf :O :] jag vill göra musik men det vägrar gå så då måste man tjollra :]
haha gåre bra med texten då?
vilken?
macy... du är tragisk ?!?! jag skiter väll i om dom säger att ajg är fet ?! jag har INGEN anledning att svara eftersom jag inte blir sur eller känner mig "förnedrad". då svarar jag.. dom dissar mig för att dom har ite att skriva omoch resten har redan ludde sagt i sin låt... så macy.. vem du än är.. BITE ME
www.myspace.com/arudde
Grrr älskar dig med ;)
vadå på tal om respekt? ;)
101
www.youtube.com/prendel
101? haaHAH
haha fattar nu :P
jag fattar då inte :P
Whoa !
haha det var inlägg 101 :P
håller med inter , NI SKÄMMER BARA UT ER..
/fan, VAKNA UPP/