Vmv & illegala Hjältar - Dissar Frihet !
här kommer en diss till frihet + asserud no comments! HATA eller ÄLSKA ge kritik, skriv, snacka skit,hata oss ,hata mig, hota mig dissa mig dissa oss do whatever you want i dont care peys Låten !http://www.speedyshare.com/597994177.html
chasse dyker upp som döda fiskar
Hahaha nu fick ludd3 en fet KUK i nyllet , fyfan så ägd . Jorven : TIGHT! Chasse : FEEET! Jocke : BRA SOM FAN Jens : Tight määnn! alla la det bra. fett som fan . hoppas dom svarar så dom skämmer ut sig. FRIHET FOR LIFE !! NOOOOT
Tankar nu ;)
5 fingrar, 4 chanser
Oj oj oj!! Phett som faaaaaan grabbar!! Kunde faan inte säga de bättre än Pelle. Helvete chasse du låter verkligen förbannad ;) Nica texter osm faan! Oj oj oj! Nae nice som faan asså ;)
5 fingrar, 4 chanser
ja man ska väll inte köra smörpop i en diss eller så har jag uppfattat nått fel :P
haha!! nej nej.. men den vart jefligt grym ;) Propps till denna!
5 fingrar, 4 chanser
thx !
Fet låt! Alla la det typ lika fett, men chasses text var skönast.. men era "mellansnack" dom spårade fan .. Dom låter fett överdrivna! Peace
thx dude men mellansnack ska spåra annars blire inte kul
Jävla fitt chasse! dissa ludd3 å jag dödar dig! TÖNT förvänta dig ett sånt fett svar!!!!!! från mig till er! haaha nä ironi :P HOPPAS DOM SVARAR... jag sitter å väntar på att få aggera med micken
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
haha!! jocke du spårar faan ut!! lägg ner med pillrerna ett tag ;)
5 fingrar, 4 chanser
UPP!
UPP FFS vem bryr sig :O kan ni sparka in ludd3 i tråden :D I WANT AWNSERS ;)
Would be nice to see some coments here!
5 fingrar, 4 chanser
yeah it would ;)
ni skämmer bara ut er!
JohnnyBee
Allså snälla pinsamt haha skrattar Sug kuk
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
yo vi är gangsters från skelleftehamn yo snälla nån
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Sooft , jag diggar detta ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hahah Okej så här ligger de till och wenmec du borde veta det!!!! vi alla kan lägga det mycke bättre än så... men du däremot. snakcar om att du rappar i tack när du egentligen ligger i otakt när du väl säger det. skäms! du har en klunga 12 åriga fjortisar till fans... vad tror du att du är???
Det finns bara ett ord för en sån person som du å det är "TON TÖV"
hahaha.. synd du inte har några fans alls då :/
www.myspace.com/WenMec
haha varför ska det blir kiddie chatt i alla jävla trådar från skellefteåbor? :S Skriv en kommentar om låten sen håll keften.. fattar inte vad det är som är så svårt? yeye, till låten! Allihopa lägger det bra, mest imponerad av Jocke! Nice som fan!
http://www.lospalindromas.com
Fett grappar :P nu fick ludd3 så han teg eller?
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
thx ponkar ;)
Var schysst beat och deliveryn sitter väll där den ska men jag känner mig lite fundersam nu i efterhand för jag tyckte inte att det var så mycket till battle-text det här. Det var ingen punchline nånstans som fick mig att le eller skratta så, och det är det enda jag värdesätter i disslåtar för då man kickar våldsironi på det här sättet då känns det rätt ihåligt. Vet inte vem som rappat vad, men var en flowmiss för mycket. Enjoy!
facebook.com/idiomatisk - fan page
"vi alla kan lägga det mycke bättre än så... men du däremot. snakcar om att du rappar i tack när du egentligen ligger i otakt när du väl säger det. skäms!" Snälla, halva detta var ju offbeat. :/ Okej, schyst delivery var det väl, och ok beat. men offbeat av några (hör ingen skillnad på joker, jocke och jorven, tyvärr. ;P så jag kan inte säga vem som var offbeat. ) Men skitsamma, vi får väl vänta på Frihets svar och se om ni kommer med rond två SKEHAMN! :P
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
skillnaden är att ingen av oss säger att vi ligger i takten osv... jag sktier väll i om jag ligger offbeat... jag säger inte att jag ligger i takt för att det gör jag inte och absolut inte i denna låten.. och de kan jag stå för....
aight..
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
jag vill väll knappt på stå att någon av oss la det bra.. men jag skiter i... skojj iaf :D
spela roll om nån av oss ligger otakt vi gör det endå bra och gör det mycket bättre änn vad vissa skulle göra även om vi ligger offbeat Ok WENMEC vadå yo gangster från skelleftehamn har nån ens sagt att vi är det ? för att vi rappar är vi inte gangster och för att vi är från skelleftehamn betyder det inte heller att man är gangster tänk efter innan du öppnar keften och en sak till alla som har tyckt att de var en dålig diss hitills är kompisar eller kontakter till wenmec och inter så kan ingen annan säga nått värt och till alla ni som undrar Joker Jorven Chasse Schizo den ordningen ligger det men tack alla som gillar ! har fått allt mitt sagt nu så peys
haha btw grymt gjort Wenmec och Inter hahah att ta bort mig från eran KompisLIZTA hahaha
Wooow "Skelleftehamn" Fan vad ni fjantar er , "Jävla fittor" Osv. Alla vet att pelle är utvecklingsstörd btw.. Och hasse som nyss gillade luddes musik , anar någon som hostar efter fame , Jens la det inte i närheten lika bra som han brukar , hasse sluddrade genom hela sin vers . Jorven var inte ens lite cool när han skrek jävla fitta ska sparka in ditt ansikte för det skulle han aldrig göra irl. Jocke var grymm , men håller ni på med sånhär skit kommer ni aldrig ta er ur skelleftehamn... Hasse kom ut ur grottan ffs.
Element 208 Up in this !
hahaha joppi säg mig nån gång jag gillar ludd3s musik ? jag har proppsat den men har aldrig haft 1 enda låt med dom på datorn Pelle är lång ifrån utvecklingsstörds osv om jag sluddrar mig i genom min vers vafan gör du då ? varför ska vi ta oss ur skelleftehamn ? vi kanske trivs här eller ? säg mig vilken grotta jag ska ut ifrån så kan du hjälpa mig ut du som vet och kan allt ? Varför ens bli så jävla sur har vi ens sagt nått dumt om dig eller ? förbannat vad folk ska gnälla jävla groupies och jag söker inte fame eller nått annat , för att man lägger ut en diss så ska alla "räppers" från skellefte kasta skit aaah shit get a life !
ska inte kallar er groupies tar tillbaks det
Chasse, det ända jag har att säga till dig är : Du sa förut du inte skulle dissa mig, så mitt svar går till dig :) ta det som en man, puss!
www.myspace.com/WenMec
Finns det nätt bra skäl till varför ni dissar dom? :P
haha nice grabz .. varför dissa =P ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah, låten va då jävligt bra!
jag tar det som en man , har inte sagt nått annat så
tack till alla som gillar allafall
att nån kan tycka detta är bra
vad whinar ni alla om? ni alla nu som tycker att det suger kuk osv.. ä med på luddes å johans diss tillbaka då... snacka där.. det ska ju inte vara nå problem för vi är ju endå så dåliga.
hahaha fattar ingenting fan va roligt ska det bli ett sånthär ske-hamn rappare mot alla andra igen eller?!!!! alla som inte blev nämnda i dissen behöver inte heller yttra sig förutom om att säga om låten var kass eller bra... jag tycker texterna var grymma ifall =)) förövrigt har jag kört igång nu igen... och det kommer en ut en fet låt snart:D peace
tack pöjk :P vi väntar ;)
vi får väll hoppas på det :D
Joppelitoow är fan mannen y0y0y00y0y0y0y0y ! diggar dig . det ska du veta ! så ludde du ska svara ändå? varför svara du inte till mig då?:S:S:S:S:S:S:S:S:S: herrå