I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chroome - Case Closed (Album) 4 Free !

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-10-07 17:46

Chroome - Case Closed (Album) 4 Free !

Chroome - Case Closed

Whuz good people, bestömde mig för o ge ut den här plattan gratis o de e ba en varning innan mitt officiella släpp som ja komma ha i November..Den plattan heter "Deserved Hype" komma innehålla a whooole bunch of hot shit ! så ja tycker ni borde peep that one out when it dropps !
Annars så är det här en platta som ja ger ut gratis som sagt
Inspelad sen i sommras..Så sen sommras så har den legat o vänta på o bli släppt..Hade ett antal bolag som nappade på den..Men de tog för låång tid på sig..Så ja sket i allt o släpper den gratis just för att folk runt i världen har tjatat om den !

Allafall så är det 16 heta spår på denna platta som är värda o spränga dina högtalare med !
Ja har bara två feats på den..De e mina X T P felluz, Joze och Chriss Legacy.

Min hemsida har en ny liten layout, som mah man Cyllic Inc gjorde just för denna platta..Så ja tackar honom fett för de !

Recorded In: X T P Studios

Mixed & Mastred By: Chroome ( X T P Entertainment )

Executive/ C/o Producer: Chroome & X T P Entertainment

Så in o tanka..O lägg lite kritik o säg va ni tycker om projektet

Download it here: http://www.chroomeonline.com

Other Links: http://www.myspace.com/chroomemusic

Tills vidare...

Hollah

/ X T P Entertainment

..:: X T P Entertainment & Records ::..
® X T P Studios Recordings™.
© X T P Entertainment 2005/2006.

2006-10-07 18:35
Yes.. Riktigt jävla härligt, har längtat och längtat och längtat.. Var nära på att glömma bort dig men sen kommer du med det här och det låter sjukt bra :)

Total grymma beats och din röst och ditt flow är så totalt överlägset inom hiphopen..

Kommer mer med kritik senare, ska lyssna igenom alla först =)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Redaktionen

2006-10-07 18:43
tankar...
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2006-10-08 17:15
thats all good bwoiii  ey brush du har gjort beatsen också va? vi får ta ett snack över msn need to ask you something

and oh    missa inte detta whoa för i helvete
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2006-10-09 16:44
Thank ya´ll people..

SIMPO P-1

Tack så mycket man. Chroome har jobbat arslet av sig när det gäller denna platta. Men som sagt de är en prewiev skiva in för den kommande..U got´s to cop that shit.
Vi väntar på din kritik så de e ba o komma med den då du har tid.

Tack !

mcbusta P20

Tackar mannen. de värmer oss o höra !
Yepp, han har producerat allting du hör på skivan.
När ska folk inse att han gör allting själv på sina låtar ? Hah. Yepp de e är ba o höra av sig.

Ännu en gång tack så mycket !

För övrigt så har chroome platta blevit nedladdad 150 - 200 gånger under två dagar. Men de ba fortsätter mer o mer för varje dag..!
Så missa det inte people !

Tack ännu en gång !

/ Xtp Entertainment
..:: X T P Entertainment & Records ::..<br> ® X T P Studios Recordings™.<br> © X T P Entertainment 2005/2006.

2006-10-12 22:27
Damn, inga fler som har tankat här från whoa?

Upp nu muthafuccaz !

Don´t sleep on this.

/ X
..:: X T P Entertainment & Records ::..<br> ® X T P Studios Recordings™.<br> © X T P Entertainment 2005/2006.

2006-10-19 12:44

sidan funkar ju inte.

Imorgon blir idag igår.

2006-10-23 18:21
Sidan funkar korrekt grabben ?
Kolla igen ska du se .
Tack

/ X - Fam

2006-10-23 18:32
Diggades, fast phonecallet haha , det va väldigt försvenskning på vissa ord där. ;) . Men tummen upp peace.
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
Skivsamlare

2006-10-23 18:36

tycker flowet är fett tråkigt alltså..

nice att du släpper gratis dock.

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2006-10-23 19:16
Tack gott folk, fast änn alla kan inte gilla de andra gör så upskattas de att ni lyssnar..
Fortsätt bara !
Fler som ha peeped it out ?
Ja mena de ha vart fett dött några dagar nu..Få upp detta !

/ X - Fam