production: aight, tackar iaf :D
hej..
sådär
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
kan tyvärr inte säga att jag diggade det här nå vidare mkt. Ni låter för okoncentrerade & vissa rimm är verkligen dåliga. Annars tycker jag texten var rätt grym i helhet. Max la det rätt bra, tycker dock inte du utvecklats så mkt.. Andra killen i versen lät lite nybörjaraktig pga stelheten och flowmissarna. Ett upp för beatet. keep it. Puss
tomkar: tack endå :D suzie: okej tack! njae spelade in och skrev texten på typ 2 timmar ! ,hehe men tack endå!, word pz
hej..
ok soft tråkigt beat men annars är det soft som vanligt skyst och se att ni håller i gång en men du få hörra av dig så får jag gör alite fetta beat till er
Musikstudio pannrummet CR
djfatboy: tack my man ;) nice, jo gör vi!
hej..
Kimppa:ne ok. jo vi skall komma tillbaka och crunka så mycket att våra grills ramlar ur
hej..
lägger upp nytt shit snart som e fetare!!! UPPPP
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
skön faktist:)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
mackan_gurkan: tack det värmer :$ :D
hej..
tack för kritiken alla...
naah asså, de låter för tråkigt.. allt går likadant hela tiden..
414. Klubb Knutby
jaja mannen chock tungt låter fett nice ju:)
ersmajestät: jo kan hålla med men det som var menigen typ :P hehe Muerten: tack kul att du diggade :D
hej..
LOL NI VET ATT LIVETS ORD E SÅNNA GUDA ÄLSKARE OCH E TYP PEDOS muffakkas
ÄGD KANSKE?
haha jo men vi är inte så serriösa och vi hoppas att folk fattar ironin i namnet
hej..
öpp
Refrängen var keff tycker jag.. Alldeles för lite delivery. Sen första killen hade inget flow. Hackade skiit mycket och den andra låg off då och då.. Visst skön style på låten och jag gillade reverbet på adlipsen. Soooooft..
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
aleks_: tack :D det värmer! :P totte2:okej :P hehe skall jobba på flowet, hehe :) tack alla keep it :D
hej..
okok :D de e ju bra för dom riktiga e knäppa i huvet!
ÄGD KANSKE?
liquide: jo faktiskt haha :)
hej..
boeboe
hmm...
Now shall I proceed to blow ya head up of ya spinalchord..Cuz playas that fuck around wit my click is known to come up short
Bara jag som tänker på raden "ett bevis på att Fattaru är en kunglig grupp " ?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Lyricist
2006-06-08 10:45
psycoless: hm, nej vi döpte låten efter den var klar, och tänkte inte på att fattaru hade sagt det i "mina hundar" spela roll? hur många låtar har inte titeln " hip hop" , en rad liksom damn haha hållkäft: kan ju säga att det är ett halvkasst försök. la ner kanske en timma på text å mix å allt sånt! fegon: tack
hej..
kåven: skall tänka på de :) thnx
hej..
orkade bara höra några sekunder, sen blev ja less.. gillas inte alls, ni låter som nybörjare! kanske ni är vad vet jag.. vet jallafall att låten inte förkänar så här mycke uppmerksamhet.. peeijs!
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!
Gillas ej av mig, för mycket gangstah.. haha ne men, inte min stil alls.
akii_l: för mycket gangsta tar vi bara som propps haha, chrisL: ok :P
hej..