Livets ord - Vi är en kunglig grupp [crunk]
hej idag återförenade vi våra musikaliska talanger och splelade in en låt, ja och jocke, det blev lite crunk laydback snusk rap typ ? jag första versen jocke andra. glada för kritik och spara på onödiga kommentarer, tack! /livets ord ndclick.com
hej..
Lyricist
2006-05-25 22:59
yeah...detta var nice som fan tycker jag! Något av det bästa jag hört med dig på svenska mazer och jocke la det tight som vanligt. Beatet är american style och ni flippar det fett på det:) Mazer kunde sagt vissa ord annorlunda för att det skulle låtit ännu bättre men hey, det var inget större. Jocke försvenskade "up" i fucked up på sista raden typ? det är det enda jag egentligen kan klaga på:) Men detta diggades i alla fall peys
detta va la aight
http://www.myspace.com/deadlykanha
T- style:tack som fan det värmer :D same old: tack! Spitbull: jo möjligtvis använt var tänkt som intro så man inte skulle tänka på det hehe, tack! jo det värmer breeeef: tack :D steve o : tack D:
hej..
feeett! Då räknar jag med Livets ord på valfri scen på midsommar! :D
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
haha låter klubbigt, vet dock inte hur mycket crunk det är över den hehe:D lite mer fiddy cent kanske. vad vet jag, inte så insatt i poppens värld hehe;). men heöt klart en låt som funkar på fester o.s.v vilket jag kan tänka mig var tanken bakom det hela
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt sooft! Aldrig hört nått från er innan, men är imponerad. Keep it up!
Gröna å vita hjärtan som glöder
livets oroodd
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
tack alla det värmer ! :)
hej..
Skivsamlare
2006-05-26 11:38
Jag gillar inte.
http://www.soundcloud.com/adamkross
synd att du inte gilla :/
hej..
jofan, de va bra det här...:) jag ska inte ge för mkt kritik, för jag e keff själv..men hör att det är lite hackigt flow på vissa ställen..men vem bryr sig om detaljer;D de va soft peys!
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
den hära var riktigt skön fan :D
totten : tack :D det värmer snake_shjit: tack :d det kommer sig sö :D
hej..
helt ok gillar raderna i låten.
Skiter i vem du e var du bor.
t style: skön comeback tack :D bumse: tack man
hej..
t style tack en engång
hej..
Gillar inte den här stilen, varken beatet eran attityd med text, men det är ju bra och ni låter rätt softa annars kul gruppnamn, Länsman är också kul..
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
den andra killen (Mazerfaka?) läspar ibland...
inkorrekt: synd att du inte hookar feelingen , naa länsman är den andra snubben i låten, "mazerfaka" jag, är den första hehe.. pz
hej..
Måsfacker: ah okej du säger "Mazerfaka, du vet vem jag är" trodde länsman snackade till dig men jag hajjar nu, dumt tänkt.
ah okej, hehe njae blev lite fel :$
hej..
ja lespar ibland för det låter fett laid back och så:D
det är lite shazzam stuk ibland men bara pytte lite men men inte illa menat det a va coool..ja gilla låten!
kommentera mitt beat tack...peace
aj_blingbling: är de? haha ballt nejdå det visste vi, vi har ungefär samma principer så det är passande.
hej..
varför sitter alla o kommenterar och ger komplimanger som det va värsta för ni låter som ett par stureplansbögar som försöker leka ghetto med dåligt tråkigt flow och ni låter bara allmänt löjliga, diggades INTE
helt ok, lite flowmissar här å där kanske men den va fett G' endå :P.. yeye nice låt iaf... peace yo!
skön låt , men på vissa ställen känndes de lite segt som om de va en flowmiss , men jaja i helhet e det en skönlåt , keep doin' this shit mazer . Peace mannen
Vestin kolla killen raka motsatsen ti skit fin\\
naprod: word , big up ! hooka nån dag? justeatme: tack :D blev lite snabbt inspelat å sådär :P tack :D jok: tack det värmer!
hej..
haha na-prod: word!!!
maz blir bara bättre å bättre... Länsman var soft oxå, men maz var bättre här... diggar dock inte sånn här sots hip hop...
http://www.myspace.com/akinonline
skön låt! kallar ni er livets ord, hah tungt men flummit haha keep it up!
akin: tackar, nje kan tänka mig det, vi kör stilen som inte kommit till sverige än hehe :P hiho samir: tackr :D woord
hej..
Mazerfaka P17 kommentera min tråd då :(
http://www.myspace.com/akinonline
du har utvecklats max, men det visar du inte här... lite tråkigt flow från båda två.. jag ska vara helt ärlig.. och jag gillar inte alls
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
RMK: tack ! , jo min hjärna tänker snabbare nu som jag snusar!. hm kanske inte du heller är redo för sveriges nya sound! synd iaf. pz!
hej..
tkr den var rätt skön fakitkt! brukar inte gilla det ni gör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah okej kekke nice :D tack woord
hej..
maza och jocke ceep it comin...put std on the map
mazerfaka.. eller så är det helt enkelt inte bra i mina öron?
textmässigt så va de så där.. inte riktigt nåt jag gillade nåt extra iaf. flowmässigt så.. ah.. gick bra för de mesta men neråt på en del ställen med.. mixningen va inte riktigt så nice..
::::: Daniel Hulth ::::: |www.myspace.com/danielhulth|
fast nmå crunk äre väll inte riktigt.
word kekke
lill altino: tack :D pz djnolle: kej synd att du inte digga tack! rmk:ah okej :) pzz kekke: nae vet itne lite crunk typ med alla EYEY fast nästa banger kommer vara så mycket crunk att man inte kommer höra nått typ :D
hej..