Chroome - Live Now Die Later (album)
It´s finally here people ! Albumet är klart och detsamma med min hemsida.. Albumet innehåller 15 spår. O allt är producerat utav mig. Jag har mina boys från the Xtp family some feats.. Så ta en titt på sidan och tanka plattan ! Designen står mah man Cyllik för o hans company ! Hope u like what u see & hear ! Recorded In : X T P Studios Produced By : Chroome Mixed & Mastred By : Chroome Link : http://www.chroomeonline.com Do Not Miss This People !
..:: X T P Entertainment & Records ::.. ® X T P Studios Recordings™. © X T P Entertainment 2005/2006.
då ska vi se! :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
tung LP.. dina beats är sjuka, man känner westcoast viben.. enligt mig är producing din starkaste sida, nästan överlägsna sida inom hiphop. keep doing that vicious shit. dina texter är väl okay.. inget jag faller för, men d funkar.. ditt flow har jag alltid stört mig på lite, d hackigt.. hoppar upp o ner.. som om du klippt i orden.. mixxingen ligger på topp, no doubt. din röst är mycket skön att lyssna på, det är något jag gillar mycket med din rap.. din röst hjälper mycket.. fett album, d bästa jag hört från dig.. det märks att du arbetat mycket med detta arbetet.. peace
www.soundcloud.com/arionmusic
Yupp.. Som vanligt så var även det här riktigt fett från dig, som alltid, kan inte säga att man inte gillar din röst för den är riktigt skön, beatsen är jävligt härliga dem med, Diggade fan hela LP:n och ditt flow är det verkligen inge fel på, sköna texte och sånt med och din nya hemsida var riktigt fräsh, kul att se att de är i rullning för dig och att du snart öppnar en shop, längtar redan efter ditt solo album.. Men nu ska jag pumpa 15 låtar i min stereo.. dem varar nog jävligt länge.. sköt om dig.. Pz
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Det är fett mannen, det tar sig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thank you people ! Lovly to hear that you like it, all of it ! Keep hittin´chroome with the good info ! He´s done a major job on this project ! Hollah at us / X - Fam
..:: X T P Entertainment & Records ::..<br> ® X T P Studios Recordings™.<br> © X T P Entertainment 2005/2006.
Den här tråden kan Ju inte försvinna så här snabbt :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Thank ya´ll people :) 600 besökare o nedladdningar på en dag ! :D Now how about that succa´s ? :D Upp whoa !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tankar nu... och jag vill bara göra saker o ting klara till folk som säger typ : Diggade fan hela LP:n det är ingen LP ju =) skitsamma.. är säkert soft! återkommer!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
hmm har lyssnat igenom allt lite fort... engelskan är inte på topp.. produktionen är helt klart din skarpare sida!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
fan chroome, kunde du inte ha valt ett bättre namn din spjuver :D
Thanks people ! Fan whoa e riktigt efter när man ha droppat nått nytt verkar det som ! Upp nu..Nough said !
fan jag måste ha missat din tråd kom ju bara till hemsidan i det du skicka i gb´n det va nice man har du proddat dina egna beats också? plus där isåfall keep em comin dawg blaaawwww whoa is under rated ya know
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
ronnback P16 yes, en sak jag också tycker.. engelskan är du inte en jävel på, det måste du öva.
Thanks people mcbusta P20 Yepp dude allt har jag proddat själv, o de står det där uppe med ;) Read next time boey ! :) Allafall thanks mannen ! kid-b P5 " engelskan är du inte en jävel på, det måste du öva. " E de mig eller till han du skrev de där till dude ? Tack för övrigt. Keep up people !
jag menade dig.. en sak bara som jag hade glömt skriva innan när jag skrev allt jag tyckte i mitt förra inlägg.. din engelska svänger, det är en sak du måste öva.. testa öva in en känd låt med någon rappare med bra engelska + bra flow .. tex eminem.. öva in nån låt av honom du gillar, hooka instrumentalen o testa spela in på den.. asså hans text osv, förösk låta som honom om det nu är han som är din inspirations källa.. det kommer hjälpa dig med dom två sakerna jag anser att du har lite problem med, flow & engelskan.. d får dig att flyta mycket bättre och även ge dig fucking grymm engelska .. säger inte nu att du precis ska ta eminem, men ta nån du gillar med bra flow & engelska.. peace!
kid-b P5 Där var du pinsam mannen, jag har höllit på sen 99, och ja ha snackat engelska i hela mitt liv..Ja ha lite amerikanska rötter i mig tillome.. Skumt att folk i sverige klagar på engelskan när folk runt om i eu o us, diggar de man säger o gör..Hehe aja men de e din synpunkt Tack allafall
Thanks peops, lovly to hear that u like it ! :D Inga fler som ha checkat sidan o plattan ?
har lyssnat igenom albumet typ... lite snabbt... tycker beatsen är bra som fan... rappen va oxå bra men inte min smak direkt... men bra jobbat... ett lyckat verk av dig... hoppas folk inte sover på dettta .... UPP
Thank ya´ll people ! But don´t sleep on this whoa, c´mon now wake the fuck up !
..:: X T P Entertainment & Records ::..<br> ® X T P Studios Recordings™.<br> © X T P Entertainment 2005/2006.
Thanks people ! Brain_Sleepy P18 Naah mannen, de e två helt olika saker så ja fattar inte va du menar me att ja ha bajtat `? Men tack allafall OCtavo P18 Thanks dawgh, joo sidan blev fan riktigt stilig tillslut :) Skivan, jaa va ha ja o säga om den..Ok plane & simple..Ja gör de jag gör o de ja kan göra..Vilket är o få fram bra resultat ;) Don´t u agree ? Haha Fler som har upptäckt denna tråd ?
Thanx dude, kul att du har lyssnat. Aaa år 06 är mitt år ;) Hollah
feeettt skön sida dålig musik
www.youtube.com/prendel
Thanks dude, alla kan inte gilla de man gör :)
Äre dött här nu eller what´s goin´on ? Upp nu muhafuuhaz !