dejvz - Jag XXXar din stjärt.mp3
yo yo yo, abo o allt sånt.. ny ghettohit from the förort i skogen.. BEAT: AddSoul @ whoa. Text: dejvz "Rapp": dejvz "Mixning": dejvz yo www.micze.netwww.micze.netwww.micze.netwww.micze.netwww.micze.netwww.micze.net mixningen blev inte så jefla bra, skitlurar från koss eller nåt.. kastar upp texten också: refrääääääääääng: Jag knullar din stjärt - å jag ser att du njuter av det- jag knullar din stjärt - och jag vet att det är så du vill ha det- Jag knullar din stjärt - ja jag vet att du vill ha mig där bak- jag knullar din stjärt - ser i dina ögon att du har det bra- VEERS: Jag är dejvz och jag kickar det tightast- jag är inte så snygg, jag behöver banta- Men jag är stilrent klockren i sidled- och du är skitsne men bit mer så du kan bli fet- som jag, som min stil som min bil- som mitt mickstativ och som hela mitt liv- yeh, jag är så jävla ball när jag sänker fjantar- står stadigt på jorden, ja jag behöver ju banta- upprepar mig själv för att kunna komma ihåg- du skrek i telefon och bad mig komma igår- jag kommer ihåg, att det är mig du vill ha du vill ha mig där bak, men du kan ta dig där bak- För jag har stil, väljer min flicka själv- mitt lokalsinne är kasst, jag måste hitta hem- Världen är knullad, precis som dig, *censur?*- hoppar ner i min säng och runkar av *ännu mer censur?*-
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
|