tack :) upp
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Jävligt bra texst och flow Bästa låten du har gjort Som sagt vad kannon låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är synd om alla som drabbats av kriget, mor och far föräldrar som gått bort osv :/ Men man måste även tänka på att det inte bara var judarna som blev drabbade. I hela kriget dog ungefär 29 miljoner människor Det dog 6 miljoner judar Det dog 20 miljoner ryssar Istället för att tycka synd om en viss grupp människor under kriget, lid med alla. Fred till världen
http://www.norliekkv.se
det var över 9 miljoner som gasades ihjäl.. dvs. förintades.. varav ca 6 miljoner judar.. men siffror har inte så mycket det att göra.. tänk bara EN människa.. nån du känner.. dödas... bara de är en livstragedi
Nej det är klart, det går inte att värdera en människa, det är hemskt att skiten hänt överhuvudtaget. Vill säga det igen, låten är bland de bästa. Bra jobbat Rikard.
http://www.norliekkv.se
HELT UNDERBAR LÅT! lätt en av dom bästa du gjort! fortsätt såhär mannen! Helt fantastisk! texten var fett grymm! PZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack så mycket Begge
Inlägg - - Skrivet av Marianne - - lika bra som vanligt Rikard bra innehåll i texten och ett härligt flow ;)... helt bra helt enkelt;)....... MOBBARE:P peace bree
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Ikväll startade jag datan bara för att lyssna på låten. Så tragiskt ämne men så stort. Om detta inte är det bästa du droppat har jag inte hört allt. Tjockt fin.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Grymt fint låt vill jag lova.. Gillar när det är ett sånt här bra budskap!! Fortsätt såhär.. fred
http://www.myspace.com/quizze
Dekoy P16 Om detta inte är det bästa du droppat har jag inte hört allt. Tjockt fin. Jag vill bara pussa dig :D Marianne tack så mycket din lilla smygbög :) och tack så mycket plonning.. jag lovar.. jag ska fortsätta :)
riktigt bra måste jag säga
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
tack troder :)
hupp
Älskar reffen ! Annars är den också jävligt bra, men reffen. OOSCH Säger ja !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Den va la nice, gilla refrängen som fan Ovanligt dåligt flow från dig Richard Textmässigt nice mannen Men flowet va inte riktigt bra Brukar aldrig ogilla det.. Men i denna var det inte riktigt tight.. Inget illa menat, bara ärlig!! Aight?? Ta de lugnt kompis ha de bra Michael
jao, rikard tycker du har blivit väldigt bra nu d sista alltså :D sånt gillas annars e d en väldigt bra låt
Geez
funka nite :(
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
skoja..
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
mjorå.. rätt soft tycker jag faktiskt!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Moderator
2006-04-30 14:27
äpple vad fan menas me det?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
najz.. tack allesammans.. och micheal med, bra att du är ärlig
Vad fasiken lite folk som skriver? Bra låt för fasiken.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
upp nu folks
Tack för bra kritik remuz tak sokol och sweet_t :) peace upp och hej då
Bra jobbat Rille i Källaren! Fint ämne och cool sång av Hannes.. fint jobbat!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
tack ska d ha din halvnorska norrlandssame :D
Fy fan va bra låt ! helt sjukt mannen
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
Alltså, när jag slog igång låten så njöt jag som satan, många tankar singlade runt i huvudet på mig, tills refrängen kom, då tänkte jag bara: WTF? Så kom versen igen.. och nästa refr. var underbar, förstår inte.. Texten är så djup att jag inte kan förklara den med ord.. Flowet är inte bästa jag hört, men sitter ändå där det ska. Refrängen är underlig, men SJUKT skön, han sjunger mycket annorlunda, och jag gillar det! Beatet var passande.. Bra att du gör låtar om så djupa ämnen, du lyckades iaf få mina tankar att börja spinna runt och grubbla över förintelsen igen.. Vad som slog fel och så.. Fortsätt göra sånt här Rikard, big up.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Bra jobbat RMK och HANNES :) Teext , klockren typ. Reffen är tuung! TUNG... Flowet sitter guuutt =) Upp!
ville_du_nåt F14 fan va nice.. det värmer som fan! bra att den sätter sprätt.. och jag håller med.. alltså flowet är inte det bästa.. det som betyder nått för mig med denna låten är själva tanken med den.. men de glädjer mig att den fastnar hos folk ändå :) nossebrow.. tack så mycket.. jag ska hälsa hannes :)
tycker du har gjort bättre än det här.. fastna inte... men det är väl bara en smaksak.. ha d bra gangster :)
http://www.myspace.com/akinonline
It´s on tha mp3 änna =)
jag håller med daj akin :) soft nosseposse
den va tung mannen!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
tack pappa :)
djup som fan, som ville_du_nåt sa; Bra att du gör låtar om så djupa ämnen, du lyckades iaf få mina tankar att börja spinna runt och grubbla över förintelsen igen.. Vad som slog fel och så.. så jävla sant..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
nice.. tack så mycket :)
Sweet Rickard gillade den =*
najs :D
EY lägg upp texten? :]
Joel 1 3 (Rikard) Vers1: Aldrig glömma det som hänt, för minnen lever kvar och de som hänt måste vi minnas än i dag för kvinnor och barn, fanns inga gränser kallblodigt mord och nu finns dom inte längre höga stängsel, folk utan känslor hur fan kan dom ens med att kalla sig själv mäniskor för när krig gör industri av männskoslakt när krig blir lik och rök varenda natt från brännda kroppar, rök ur skorstenen himmlen färgas svart och livet för dom som ser den trots regeln, för skriken hördes nog och minnet som finns kvar är grinden och dödens port på löpande band, dom vet dom ska duscha men kommer ut döda och kremeras i ugnar alla håller andan, försöker ta de lugnt men singlar ner till marken när gasen blir för tung (Hannes) Reff: Och alla som håller andan I väntan på en kung Som inte finns till hands När gasen blir för tung (Rikard) Vers2: de starka fick jobba, lyfta sten ett tag det sista dom gjorde var att gräva sin egen grav bara tegel kvar och levande skrik att minnas där står man på en plats där flera liv förintats svårt att fatta, hur man kan komma på att döda en mamma med en son på bara åtta år och fler med dom, miljontals kom till dödslägret och dog samma dag höger och vänster, jobba eller dö stört att sånt händer, hoppas att du hör för det som har hänt får inte hända igen och vi får inte heller förtränga det som hänt för de kunde hänt nu de kunde varit du så hedra de som dog och ge dom en tyst minut alla ville ut, så blunda för sakens skull och låt oss minnas de som dog när gasen blev för tung (Hannes) Reff: Och alla som håller andan I väntan på en kung Som inte finns till hands När gasen blir för tung (Rikard) Vers3: En liten pojke, stor nog att jobba skiljs ifrån mamma, han tror och han hoppas att få se sin mor igen, men allt är förgäves nu är han ensam där och vart han ta vägen soldater, folk i långa led dom ska jobba tills dom rammlar ihop och inte orkar mer kan han inte jobba, ska han dödas med andra han förs bort och möter samma öde som mamman (Hannes) Mellanspel: Ett ekande skrik duschrum i panik (Hannes) Reff: Och alla som håller andan i väntan på en kung Som inte finns till hands När gasen blir för tung (Rikard) Vers4: de här var flera år sen men tänk på idag se dig runt omkring, folk för i tusental Ett krig är historia, men minnet finns kvar av mord på män, miljontals kvinnor och barn 1939 till 1945 två årtal som vi måste känna igen gör mig en tjänst och glömm aldrig det som hänt men titta sen på nuet för det händer igen
Thx dude! <3 kan inte sluta lyssna på den alltså!
reffen är det fetaste i låten ville jag bara säga. sköön röst!!! texten är bra och rappen duger lite likt fonkey fresh annars bra:) pz
whazzup?!
tack.. nej jag låter inte som fonky :)
båda tummarna upp på den här
Rizzla om blatten själv får välja
tack folks!
Riktigt bra!, du gjorde det också bra på min brors text äkta kärlek. Keep it up man!
The thing is, we cant separate our feelings..
Apriori.. helt rätt detta är en ny version av låten.. lite upphottat beat och nyare text.. så du har hört helt rätt tack foolks