and that´s ma girl!
www.femtastic.se
_Chili_ F17 hehe. Han på haga ;)
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
för mycket attityd för att vara tjej! hahahah oj oj oj
www.femtastic.se
han ska få se på attityd, eller hur?
www.femtastic.se
Missaoui F18 haha yeah :) du vet vi får inte ha för mycket attityd , haha nej men ärligt jag lyssnar inte ens på sånna kommentarer =) But we are going to keep our heads up sistah .
Som vanligt är Hanna lika fett ring i veckan så festar vi!
http://www.myspace.com/giftedproduction http://www.myspace.com/Thasubliminalthoughts
hel fet skäna rim ;) !!! fett me lite brudar som e bra också!!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
ahah feeeet, me liik this alloooot, keep it going guurl.
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Hallåå! tjena! sjukt grym rappare! jag vill ha projekt med dig om du vill! så jag ber dig att adda min msn..,
[email protected]
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Tack för era ord det värmer !
_Chili_ F17 Det jag menade var att du borde dissa finnen på haga :P
whipper : aha haha då fattar jag ;)
Upp med händerna för hiphop !
baah skriv gärna vad ni tycker :)
Ärligt talat , ingen som vill kommentera?
nej?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allvaligt, jag förstår inte varför sån här musik får uppmärksamhet? Du låter fruktansvärt osäker, måste lära dig att dra efter andan utan att det låter. Finner inte riktigt en röd tråd, vad är ditt budskap? Flowet är faktiskt helt okey men det känns som du bara skriver texten så allt ska rimma, inte för att säga ngt. Blir lite tråkigt i längden....
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Jag fattar inte heller något om låten, men den va endå bra! Fast så va det de där me andningen då (;
Fejna fezken!
Sooft :D . En rapp brud diggar jag ;)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
lilla elsa chilla för fan, är det inte så att vi rap bitches borde stötta varandra vilket som? kom igen nu för fan. ryck upp dig. haha peace
www.femtastic.se
lilla_elsa En sak har jag lite svårt för, det är människor som ska försöka lära upp andra genom att klappa någon på huvudet och hävda sig själva. jag respekterar dina åsikter och tycker det är bra när folk komenterar vad man kan förbättra, men tona ner attityden , så ska jag ta åt mig på ett positivt sätt nästa gång. Peace Missaoui F18 Men kan man förvänta sig något mer haha? folk här är störst bäst ocgh vacrkast syftar inte på någon speciell , men det ska vara en sådan tuff attityd här, fuck it. Take care sis ! Tack alla ni andra :D
nej man kanske inte borde det. men hon ÄR JU BRUD FÖR FAN! tänkte att jag borde kunna förvänta mig nått av henne .. men inte det. wack bitches! keep it up sissy!
www.femtastic.se
Missaoui och _chili_ - spelar ingen roll om det är kille eller tjej som gjort det, jag tycker fortf likadant. klart att det är kul med brudar (big ups!) som gör musik men jag tycker inte man ska behöva ha överseende med om det är en tjej eller kille som gjort musiken. Sen behöver man ju inte ta förgivet att alla inlägg på whoa är otrevliga, hade jag lägt till en ledsen gubbe eller en glad gubbe hade folk ansett att det var ett trevligt inlägg med konstruktiv kritik, så... Allvaligt, jag förstår inte varför sån här musik får uppmärksamhet? Du låter fruktansvärt osäker, måste lära dig att dra efter andan utan att det låter! ;) Finner inte riktigt en röd tråd, vad är ditt budskap? Flowet är faktiskt helt okey :) men det känns som du bara skriver texten så allt ska rimma, inte för att säga ngt. Blir lite tråkigt i längden.... :(
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
lilla_elsa : Nu var det ju inte så att Missaoui menade att man ska ha överseende när det gäller tjejer. Shit the same, tänker inte göra en stor sak av det här iaf. Men men rätt attityd kan man komma långt.
lilla lilla elsa Allvaligt, jag förstår inte varför sån här musik får uppmärksamhet? med en glad smiley hade nog ingen tagit det på ett annat sätt alla fall. JO det spelar roll om det är en kille eller tjej. vi kan ju fortsätta låtsas som det inte gör det, men faktum är ju att det faktiskt är så. men ok vi lägger ner detta. kul att vi alla håller på med musik. bla bla bla. lycka till bithez!
www.femtastic.se
it´s all about the pussy
www.femtastic.se
FEEEEEET
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha mina bröstproblem.. du kan ju rappa i takt, du kan rimma.. men var e helheten? vissa rader ganska b, som glider in som glidmedel.. keffaste beatet typ.. inte bra.. tyvärr, ibland massa kackla er backar er trackar er, o sen massa politik o sen har du genomgått abort sen vill du jobba med journalistik o har inte betygen.. nää
www.twitter.com/mzamora036
kunnta P20 haha , jag vet att det inte finns någon röd tråd i den låten, och det är inte meningen heller, kände bara för att bubbla ur mig massa skit som jag satt o tänkte på, och som grädde på moset orkade jag inte skriva massa deep shit, så då blev det väldigt mycket ironi och en smula allvar ;)
smileys är trevligt
WWW.ISMEN.NU
mickelito P19 ;P var den soft? :P
smileys är jävligt svennigt
www.femtastic.se
-ALI- lixom ba glider in å glänser med en konstruktiv kommentar:)... sånt gillar vi...
What would macgyver do?
-ALI- Din idiot, öppna inte käften om du inte har något vettigt att säga, jag svär att du lyssna på ''suck my dick bitch, lick alot of pussy yeah yeah musik''¨egentligen och uppskattar den , men när en brud öppnar käften och överdriver då är hon slampa? Ja så kort och gott kan jag väl säga, ''you can suck my titts if you dont like my shit nanana ''
Ähh fan va folk ska börja diskutera för att det är en tjej liksom..ingen som kan tänka att det är vilken rappare som helst.. synd.. jag tycker du ska fortsätta iaf och du har attityd vilket är bra. allt går att träna. keep it up yooo
här får du lite kärlek
lilla elsa rockar fett !!! hon är bäst
WWW.ISMEN.NU
Hey! gillade den .. du har en bra röst , lagom kaxig . hur länge har du hållit på ?! hade velat höra dig på nåt soft,lite lugnare beat där du hade kunnat artikulera mer .... men all props,absolut..
TREETOP- mer än en livsstil !!
Jag gillar inte riktigt sån här låtar.. Inte heller din röst riktigt... Du andas för hårt, värkligen... Tat lite lungare? ^^ Men texten (rimmen) och flowet var fin fint! ;)
herreguud
http://www.thesound.ning.com join today!
asså kom igen vafan! ingen på whoa är riktigt proffesionell så lite omtanke måste man ha jue.., kan ju inte jämföra alla med org 12 eller promoe precis
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape