Hannah - Skuggan mitt på dagen
Shu. Rap & text = Hannah Beat = Något freebeat kommer inte ihåg vart ifrån. chaotic-music.com Konstruktiv kritik tack, inget annat.
yeah baby:) you know i like it. diggar dina rim som fan haahha soft peace
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
grymt...härlig röst,fortsätt kicka!!!
Anfall är bästa försvar
redigt niice ;D ! påminer mig lite om Fröken B ! Den va niice ! piiiiZ
Redaktionen
2006-03-28 16:51
Producent
2006-03-28 20:49
fan helt ok, finns potential helt klart!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
riktigt grym men andetagen e lite retanden men denna va bra...
S-s-S-sHineybWooooI
yeah den va riktigt schyyst syrran ;) fast ja gillar inte sånna låtar men texen o flowet funka på riktigt bra ;) PEACE syrrisch(L)
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
tycker du låter som en kåt fjortåring, vill du ha mitt nummer? :P LUNAR next :P *fnizz*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oweee P17 klart jag är ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-asma P19 Är du ännu en i mängden som inte fattar ironi? Då är väl Organism också en kåt fjortonåring? Tack till er andra.
jag är en i mängden och eftersom du frågar om jag fattar ironi är det du som inte fattar det, för jag var ironisk yao ;)
-asma P19 Nej jag fattade inte din ironi, och jag står för det :) Puss
Nice nice nice! Du har bra delivery och en del sköna rim, ditt flow är clean, så det finns ju inte mycket att klaga på här! Det enda jag inte gillade speciellt mycket var beatet, lite för livlöst.. Aja, fortsätt droppa! Tja
-asma P19 fy vad du är mogen då ;)
Fett nice (: FET BRUD ! Abrakadabra, girl keep deliver yaa (Y)
hoes over broes ..
tycker de låter lite gnälligt å som du stönar fram rappen men ändå bättre än de flesta brudrappare jag hört på whoa X )
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
tack. Någon mer som har kritik ?
lyssnat igenom lite utav din musik, rätt mycket hetts to be honest, även om det funkade helt ok stundtals. Rätt okej texter, vet inte varför men gillade låten fadersgestallt. Nån kombination av timingen och texten, sen var refrängen helt ok.
hanna softar på micken som vanligt. Najs!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
PataDa59 P19 haha baby, brum brum brum busted ;)
go girl !! fett
WWW.ISMEN.NU
Nice shiiet:D Big UP
DD Productions 2oo7
äckligt nice flow o skön text, d gillar jag ;D keep on doin it! peys!!
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
Tack det värmer att höra!
den va skön diggar chicks som rappar ja gör mkt musik sj, ja vill ge dig ett tips om mixning, dina andetag på audio delen man hör at du andas in djupt ofta försök att sänka dom så de inte hörs så att du andas mellan orden o lägg på lite reverb efter så kommer du var den kungligaste du får gärna höra av dig till mig för nåt session lr nåt vidare hadde vart nice
[email protected] mvh Falle 431produkT AB
hehe tajt, kul med brudar som kickaaaaar!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
paraknas Tack, men det är inte jag som mixar eller sköter inspelningen, jag rappar endast!
"Frihet på min skiva" hah ;) det är klart det blir så
JohnnyBee
YEA Inter de ska du veta ;) Frihet and Hannah on the CD man!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
YEAH and you know it :]
JohnnyBee
Du flyter på bra.. Lyricen är najs asså.. Men de låter lite som om de är inspelat på datamick? Sen så tyckte ja inte om när du andas så där, för ofta.. Men helt okej !! Fortsätt :=)
Highfive anyone, anyone?
Niito P17 Tack mannen, Nej den är inte inspelad med en datamick, som jag skrev tidigare så är det inte jag som sköter inspelning eller mixning! och det där med andningen är en mixningsfråga.
_Chili_ F17 dissa finnen ;)
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper, vilken finne haha ?
Du låter freaky! Du har alldeles för ansträngd och osäker röst... För mycket attityd för att vara tjej, men det är bara vad jag tycker=)
<3
rätt najs faktiskt..bra jobbat(Y) pz
För mycket attityd för att vara tjej .. får dom inte a lika mycket attityd som boys ?? why not
Fettokissen Haha jag håller med dig vadå för mycket attityd för att vara tjej det va det roligaste jag hört på länge.
oj, fuck råkade uppa, förlåt ;)