I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Första låten - Illegala Änglar - Beskriv det

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-12-31 14:47

Första låten - Illegala Änglar - Beskriv det

Ta gärna å lyssna på denna och ge lite kritik!

www.soundclick.com

Realize me...
Realize Worlds....

2005-12-31 14:54
Acapellan va litte för hög .. Du har absolut ingen känsla känns inte som du menar ett skit av de du sejjer o NEJ DU KAN INTE SJUNGA! Men aa textmässigt för att va första låten o grejjer va det bra Fortsätt iaf

2005-12-31 15:02
tack, jo visst, jag vill höra massa skit, och jag förvöntar mig en massa skit :P.
jag sitter hela tiden och försöker få det å låta som jag har känsla men det är svårt som fan =)

tack Sircuz
Realize me...
Realize Worlds....

2005-12-31 15:47
tack tack
Realize me...
Realize Worlds....

2005-12-31 15:49
Illegala Änglar?
Stör mig på såna "djupa" namn som inte har någon innebörd, bara ska låta djupt.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2005-12-31 16:25
men det har en innebörd :P

min mormor kallar faktiskt mig för Ängel :P
dock har hon ingen anning om allt bus jag gör, hon tror jag är en jätte vacker liten pojke som pluggar och tecknar bilder :P

men en Ängel som dricker, snusar vilket många ungdomar gör är inte helt en Ängel men kallas ändå för Ängel, blir en Illegal Ängel :P

är det fortfarande ett Oförstående namn?
Realize me...
Realize Worlds....

2005-12-31 16:37
Detta är väl mer spoken-word? Sången var inte så bra, tycker jag.. Försök vara mer naturlig när du sjunger så ska du se att det blir dunder..

Texten var bra, för att va första tycker jga det är bra.. : )
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!

2005-12-31 17:35
jag har inte spelat in nått föränn denna, grejen är ju att jag skrivit en hel del texter ändå.

det är ju inge kul att sjunga in en massa låtar föränn man sett att man skriver någorlunda bra lixom....
Realize me...
Realize Worlds....

2006-01-01 10:34
sant .. Vill du få propps för första låten håll på å skriv texter ett tag innan Men sammtidigt du blir bättre o bättre ju mer du spelar in

2006-01-01 11:54
Tycker det är mer som spoken-words? :S Och sången var keff..men fortsätt! Du blir bättre ju mer du rappar/sjunger!
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2006-01-01 18:30
tackar, bra kritik allihopa =)
Realize me...
Realize Worlds....