Toppen Ft Estet - Puss puss
Ibland kommer det bara, och idetta fall blev det såhär! komentera gärna! Pusspuss! Vers 1 / Toppen Vers 2 / Estet hem.bredband.net
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Första killen har skön röst, fin text & allt sånt, väntar på att andra snubbens vers ska komma........ ........andra snubben har skön röst, överflowar på nåt vis i början, kan täkna mig att han stod o svängde på stjärten ganska fint när han spelade in, har prövat detdär jag me.. så.. I helhet var det bra :)
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
andra snubben har fin text också
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Tack så mycket! :)
Fett nice!!! Pz
http://www.myspace.com/quizze
kul att höra :P
tack :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Upp :P
kom igen nu, langa en komentar.! :P
Ahfan, detta gillar jag riktigt fina verser båda två. och skönt beat sött flow! stay cool =] var några ord som jag inte hörde för det blev för otydligt lägg ut texten så man får checka :)
fuck it...
Tack ska du ha :) ska kolla om texten finsn tillgänglig :P Toppen va tror du?
fiiiint grabbar :D maxi du måste säga till mig ju när ni har langat nya låtar
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!
för jag får bara höra dina låtar
Max e inte me på dom här låtarna ? :P
Nå, hur blir det? :) kommer texten upp?
fuck it...
Har tyvär bara min del här! :P kan inte röra mig, nu sitter jag fast / i min ensamhet och tänker på de minnen vi haft / hur kommer detta sluta undrade alla / nu sitter jag varända kväll och tänker på våra stunder tillsammans / och varge minne av dig fälls av en tår / och när vi kramades, det känns som igår / vet inte vad det var för skjukt jag väntade mig / du är borta men jag kan inte sluta tänka på dig / jag älskar dig, det står som skrivet i pannan / du försvann, och nu känns det som att livet har stannat / och efter allt så fick du mig att gå sakta mot botten / jag försökte tänka framåt, men jag tappade hoppet / så nu sitter jag ensam hemma med klumpen i halsen / och inser att det aldrig hade funkat tillsammans / jag vaknar upp och tror att drömmen är sann / istället ligger jag ensam i sängen och sen glömmer jag allt /
Och jag har tyvärr bara min me ;) Tänkt så många gånger på en andra chans / men hur jag än gör så vill det sig inte alls / kanse va det jag som gjorde bort mig / svek mig gågn på gång, vad är du för jävla tjej / jag har delat med mig tankar men du kastade bort alla / hur ska jag kunna försöka när du fastnade för andra / jag va med dig och jag levde för kärlek / och hur mycket vi försökte så blev de förjävligt / känenr mig sjuk jag orkar inte mera / varför bryr jag mig när jag vet att det finns flera / och efter alla försök så känner jag kännslan / av att jag har gett allt men ändå lämmnas jag ensam / tanken är väll bara den att jag borde väll fattat / att du lämmnade mig när du skulel ha stannat / tror du seriöst jag orkar leva såhär / kan du svara mig varför blev jag så kär /
Härligt grabbar :D
fuck it...
lungt ;D
estet nej jag vet men han vet väl om när ni droppar nya :) å han säger bara när han har gjort nya låtar :P men ni e skönare än han fan vill höra era ju
det va nice gillar beatet :).. ....toppen de va bra men gillar inte att du tar en liten konstpaus mellan raderna om du inte skulle göra det så skulle du få bättre flow! Estet det var nice du hackar lite men de va rätt bra iafl hyffsad låt överlag :)
X-Art hahah ok tack då sötnos ;)
Tack akse :P
UPP! :P
styr upp en länk :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
länken funkar inte :'(
One in a milli-on.
Estet ma mann :P upp me ny länk nu :D
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
fixa ny länk.. samla ALLA era låtar på något ställe så att man kan tanka:)
länk ma!
Eriksson1337 ftw!
Fixa länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
länk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa länk
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Tack så j*vla mycket simon :P
den va sköön killar =)
One in a milli-on.
haha varsågod :P
söööt.
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
är et detta som kallas onödig uppning av länk eller?:P aja ingen ide att försöka för denna är minst 2 år gammal
www.myspace.com/naturmusic
snacka om utveckling på toppen damn
remember my name<br>you'll be screaming it later!
det finns ju en länkjävel som funkar!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
och samma med estet
helsoft som vanligt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
dam va nice som fan grabbar
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
hmm, helt Ostadigt flyt, iaf på estet.. låter typ .. mupp. toppens var okej, men inget speciellt med denna låt
matojjos nästan 2 år gammal :D
Den var skön, Bra flow :) Men nu är ni 67.000 gånger bättre :D Hoppas på mer låtar !PEACE
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
tur för dom, tappade helt respekten för dom när jag hörde denna.. Men nu såg jag att den var upplagd 05.
Nja, gilalr inte denna ...
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
man märker att det var två år sen ...:P
http://www.herrbitter.blogg.se/