dejvz - De största uppförsbackarna i livet....
Nåja, testvers.. jag är ganska nöjd med den.. Kalla det nedskräpning , kalla det vad ni vill.. Jag rensar mig själv från överblivna tankar & sånt .. Klicka här... Klicka här... Och som vanligt texten här nedan.... hans liv här på jorden är en förberedelse för döden- lever enligt sin egna tro med överseende för ödet- hela hans liv är förstört, men går alltid att ta igen- komma sig upp på benen igen med en framtid att va skribent- skriva ut känslor på papper och formge dom med ord- så dom delvis lämnar kroppen som omges av deppression- För han blev lämnad av alla som betydde nåt för han- och dom bara skyllde på massa bekymmer som inte fanns- hans välstånd försvann och han brydde sig inte längre- om någon, han blev hatad för han tyckte sig inte ha vänner- en ensamvarg som självständigt kämpar sig genom livet- mot oddsen som är väldigt keffa me han hela tiden- ingen att vända sig till, han är själv mot hela jorden- Klarar han av det? Kanske väljer bort flera ord här- Han skrev texten här i tredjepersonsprespektiv- och allt han skrivit här handlar egentligen om mitt liv!-
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
|