Jag tycker att låten är helt klockren. Den är inte ens nära klassiker som "Criminal" och "I'm Back" (väljer att jämföra låten med dom då även det är "punchline-låtar"), men samtidigt kan man inte bara blicka bakåt. Eminem kommer ALDRIG att bli samma artist (eller lika bra om man väljer att se det så) som han var mellan 2000-2003, men om man går in med den inställningen så inser man att hans nya grejer fortfarande pissar på 90 % av skiten som släpps idag. Man kan klaga på att hans punchlines inte är lika fyndiga som förut, men hur stor skillnad är det egentligen på rader som "Settle your fuckin' ass down, I'm ready for combat, man. Get it? Calm Batman?" och "And I was just checking the mail. Get it? Checking the 'male'?"? Det jag stör mig mest på med den här låten är Eminems delivery faktiskt. Det låter för ansträngt och han skriker nästan. Dock gör det sig ovanligt bra på just den här låten då den har en "rockigare" feeling överlag. Om det kommer en musikvideo så kan jag se Eminem i ett garage typ, med en mikrofon i handen uppbackad av Travis Barker på trummor. Smutsigt, punkigt och skrikit. I like. Förövrigt kan jag tipsa om att beatet, som folk verkar klaga så mycket på, är helt magiskt när man är "under the influence", men samtidigt har jag kommit på mig själv med att sitta och digga till Crazy Frog när man är stekt, så det kanske inte säger så mycket, haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.