I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Eminem - Won't Back Down ft. Pink

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2010-06-05 13:24
Personligen tycker jag att låten i helhet, beatet och Ems verser är överfeta.

Sen måste man älska de mongon som påstår att folk är dumma i huvet för att de har andra åsikter än de själva, välutvecklade människor där ja.

2010-06-05 14:26
även jag ger props till Ekvivalent, mycket bra skrivit tyckte även jag!
håller faktiskt med dig på vart enda punkt om man tänker så! du fick mig se fram emot plattan ännu mer nu dessutom.
Men trots detta; jag tycker eminem droppar det bra, men sen samtidigt så håller jag med fbws lite att han måste tänka på vad han droppar verserna över?
men jag känner mig lite kluven här, för jag är en av dom som gillar när eminem gör ngt nytt, men ändå så gillar jag inte denna låten fullt ut, men som sagt så kollar jag helheten på plattan istället för att dömma efter 1-2 låtar! tror detta kommer bli fet!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-06-06 02:33
Jág har druckit lite o snurrar o läser lite halv mellan raderna men
Men hallå? Det är dåligt mixat osv kan jag hålla med om. Men som någon sa, det är förhoppningsvis inte fullversionen. Låten växer. Döm inte inte hela skivan efter att ha hört detta säger jag bara, det kommer att vara en jävla vatioation på låtanra.

2010-06-06 11:52
skit

2010-06-06 18:49
Riktigt bra, både beat och text mässigt, tycker även att pink passar in i refrängen, hennes röst passar enligt mig grymt bra in på beatet.
Klart bättre än not afraid säger jag.

2010-06-06 23:21
hahaha, va? denna låten är den skönaste låten från Eminem på länge.
pistol

2010-06-07 00:07
alltså måste fan säga att ja ändrat åsikt rätt bra, dock tog de sisådär 20+ lyssningar. men ja kan faktiskt tycka att låten e riktigt soft nu! tror dock att den e långt ifrån bästa på plattan, men den e grym. den har en härlig känsla, tror den skulle va grym att träna till t.ex! de är nice ös liksom! :D haha

men som sagt, så tror ja denna kanske kommer tillhöra bland de sämre på plattan!

2010-06-07 04:20
Kan ni uppdatera länken? funkar inte för mig.
Rappare

2010-06-07 12:43
Andra lyssningen och den växte rejält från första lyssningen. Men tyckte Not Afraid var mycket bättre
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-06-07 13:50
Jag tycker att beatet är väldigt klumpigt. Någonstans handlar musik om att göra någonting som är behagligt för öronen... Jag älskar mycket eminem gör och har gjort men den här 6taktshistorian var inge vidare.
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu!
www.thosedamn.se
www.randombastards.com

2010-06-07 16:37
Jag tycker att låten är helt klockren. Den är inte ens nära klassiker som "Criminal" och "I'm Back" (väljer att jämföra låten med dom då även det är "punchline-låtar"), men samtidigt kan man inte bara blicka bakåt. Eminem kommer ALDRIG att bli samma artist (eller lika bra om man väljer att se det så) som han var mellan 2000-2003, men om man går in med den inställningen så inser man att hans nya grejer fortfarande pissar på 90 % av skiten som släpps idag. Man kan klaga på att hans punchlines inte är lika fyndiga som förut, men hur stor skillnad är det egentligen på rader som "Settle your fuckin' ass down, I'm ready for combat, man. Get it? Calm Batman?" och "And I was just checking the mail. Get it? Checking the 'male'?"?

Det jag stör mig mest på med den här låten är Eminems delivery faktiskt. Det låter för ansträngt och han skriker nästan. Dock gör det sig ovanligt bra på just den här låten då den har en "rockigare" feeling överlag. Om det kommer en musikvideo så kan jag se Eminem i ett garage typ, med en mikrofon i handen uppbackad av Travis Barker på trummor. Smutsigt, punkigt och skrikit. I like.

Förövrigt kan jag tipsa om att beatet, som folk verkar klaga så mycket på, är helt magiskt när man är "under the influence", men samtidigt har jag kommit på mig själv med att sitta och digga till Crazy Frog när man är stekt, så det kanske inte säger så mycket, haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-07 16:44
Det jag stör mig mest på med den här låten är Eminems delivery faktiskt. Det låter för ansträngt och han skriker nästan. Dock gör det sig ovanligt bra på just den här låten då den har en "rockigare" feeling överlag. Om det kommer en musikvideo så kan jag se Eminem i ett garage typ, med en mikrofon i handen uppbackad av Travis Barker på trummor. Smutsigt, punkigt och skrikit. I like.

Förövrigt kan jag tipsa om att beatet, som folk verkar klaga så mycket på, är helt magiskt när man är "under the influence", men samtidigt har jag kommit på mig själv med att sitta och digga till Crazy Frog när man är stekt, så det kanske inte säger så mycket, haha.

HAHAHA! du fick mig att brista ut i skratt högt för mig själv med denna liknelse!
så jäävla klockrent så de finns inte ^^

för övrigt så måste jag säga att OM de skulle komma video till denna, så hade de varit riiiktigt fet med exakt de du beskrev faktiskt!
och jag håller faktiskt med dig nu, de tog faktiskt jävligt många lyssningar, men ja diggar som fan nu!

2010-06-07 17:55
fixa länken då

2010-06-07 17:57
ja fixa för faaawn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-07 18:03
checkade upp låten och vart fett besviken.

2010-06-07 18:06
tyckte det var fett, men snälla byt beat, någon sno acapellan och läg det på ett fedt beat ist.