asså det enda negativa ja kan komma på om låten nu efter hört den så mkt. är bara uttalet. texten,flowet,beatet,reffen och videon framförallt är riktigt bra! fattar inte uttalet bara :S och sen så fattar ja inte va ni stör er me på rösten ?! ja hör inget störande, inte på encore heller.. ni e får trångsynta. den eminem ni vill ha va för snart 10år sen. hade han fortf. kört på den stilen hade ni klagat på att han inte ändras. för fan sluta va så krävande. nu väntar vi tills albumet och ser hur resten låter...!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2009-04-08 17:26
så jävla kul när folk precis köpt en mick :D då suger hela världens rap-eliter :P
Jag antar att det är uttalet som alla hänger upp sig på..
det finns en chat! missa inte den...
Haha jag skiter it, uttalet är askul.
Straight from the Suarn!
But Lindsay, please come back to seeing men Samantha's a two, you're practically a ten I know you want me, girl, in fact, I can see a grin Now come in girl hahahahahHZHAAHHAHAH
Blunted in stockholm
fet video som fan! o gillar fan låten, älskar att han driver med de mesta..
vafan.. skit i de du!
Fuck, nu börjar jag gilla den här låten efter att jag lyssnat på den ett par gånger. Det trodde jag aldrig.
Haha jag säger det samma.. jag hatar fortfarande uttalet.. men beatet och refrängen och catchigheten och humorn sätter sig på hjärnan lol..
det finns en chat! missa inte den...
Efter att ha lyssnat ett antal gånger så kan jag bara säga att den blir bättre och bättre. Texten är bra, flowet är bra, videon är fan skit rolig. Sen är det ju uttalet som stör mig så in i helvete men fuck it! Eminem är tillbaka och jag kommer köpa skitet bara för att det är han.
You keep believing, I'll keep evolving
Hur många tror att denna låt kommer toppa Billboard ett par veckor? *Räcker upp en hand*
*Räcker också upp en hand*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allt är bra förutom uttlaet som sagt. jag kommer hooka skivan i vilket fall :)
# teevee; hur kan man INTE gilla Eminem? något för CSI tror jag...
alá ShadyStyle!
*räcker upp alla händer jag har*
alá ShadyStyle!
Som vanligt måste man in här och säga åt er att ni är så dåliga. Han gör en skämtlåt varenda gång han ska släppa ny platta, här har vi den och den är galet bra.
http://famousbefore.tumblr.com
varför kan jag inte kolla på den?
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Länken under är för folk utanför USA
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Fan tycker inte om Eminems stil, vill ha tillbaka oooooold :(
Trust me when I say this The Relaspe is to Em like what The Black Album was to Jay . but only better no shots ,, im jus sayin be patient. Note to fans please dont believe that "We Made You" is a sign of whats to come,Im mad at Em but I understand why he chose this as a single ./ Royce da 5'9" http://twitter.com/NickelNine
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mexiflexi you made my day
Måste hålla med om att rösten är så sjukt jobbig, men jag stör mig inte på den lika mycket som förut, första gången så höll jag på att kräkas pga skiten.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
mexiflexi: you made my YEAR! :D
mexiflexi; You made my life!!! ;D (haha,måste va värst^^) Nämen de uttalandet fick mig verkligen att längta mkt mkt mer asså!! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
ohhh fett uttalande ifrån Royce, höjde förhoppningarna ännu mer =))
BAHA!
vad är det för snack om att låten e wack?? har ni ens öra för musik?den är hur äckligt feet som hellst längtar verkligen efter albumet!
www.myspace.com/glidish
vad är det för snack om att låten e wack?? har ni ens öra för musik?den är hur äckligt feet som hellst längtar verkligen efter albumet! jag diggar låten som fan! bryr mig inte ens om uttalet mer!
men ja hoppas på ännu bättre saker från albumet. för ja vet att han kan såå mkt bättre.
psykterapi P20: Nu är du juh bara 20 år men en vacker dag lär du dig med kanske att alla har olika smaker, din tid kommer med lilla pojke.
BAHA!
Producent
2009-04-11 16:21
Jag hade hört att den här låten skulle vara dålig, men den här var ännu sämre än vad jag trodde.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
tyckte låten va rätt dålig första gången man lyssna, men efter ett antal lyssningar så är den faktiskt skön.. längtar grymt mycket till skivan!
fbg
tyckte låten va rätt dålig första gången man lyssna, men efter ett antal lyssningar så är den faktiskt skön.. längtar grymt mycket till skivan! tycker att dom flesta säger samma sak. även ja sa så..
ge låten en chans ett tag så.
Laten var inte wack, men har inte vi hort/sett detta ett X antal ganger redan? :S Kanns som en repris pa nastan alla hans forsta-singlar. Nej tack.
At the gates of Eternity...
Laten var inte wack, men har inte vi hort/sett detta ett X antal ganger redan? :S Kanns som en repris pa nastan alla hans forsta-singlar . ursäkta nu men är du helt off eller?!
de kan ju va så att alla hans första singlar är i denna stilen ju?! för de är hans image?!
fett mycket bättre variation av Em än nästan alla andra rappare där ute. deras låtar är ju samma skit hela tiden i princip.. tråkigt
Fattar inte att inte alla redan förstått vad han håller på med? Sen när speglar Eminems Första singel resten av skivan?? Skivan kommer bli sjukt bra!
jag håller tummarna för att Royce pratar sanning annars kommer jag förmodligen sitta och grina medan jag lyssnar på relapse och hör hans jävla tillgjorda röst...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
BandDiT : Don't get me wrong, I'm an Em fan. Tycker bara att det borjar bli lite trakigt nar man redan sett det 5 ganger innan.
At the gates of Eternity...
Hoppas plattan inte kommer låta som detta.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
BC99 P25 > klart man kan känna så, men förstår varför han inte ändrar ett vinnande koncept..
riktigt fett! jag ber till gud att skivan inte ska vara lika usel som encore
http://www.myspace.com/akinonline
Angående vad folk säger om Eminems singlar... bara för det gör jag nu en lista om vilka singlar jag tycker är bra och dåliga och kom nog fram till att de flesta singlarna är bra: Bra singlar: SSEP - Just Don't Give A Fuck SSLP - My Name Is, Guilty Conscience, Role Model MMLP - Stan, They Way I Am TES - White America, Cleanin' Out My Closet, Sing For The Moment Encore - Like Toy Soldiers, Mosh, Mockingbird = 12 st ;) Dåliga singlar: SSEP - SSLP - MMLP - The Real Slim Shady TES - Without Me, Superman Encore - Just Lose It, Ass Like That = 5 st + D12 singlar: Bra: Devil's Night - Purple Pills, Fight Music D12 World - How Come = 3 st Dåliga: Devil's Night - Shit On You D12 World - My Band, 40 Oz = 3 st + andra: Bra: Curtain Call: The Hits - When I'm Gone = 1 st Dåliga: Eminem Presents: The Re-Up - You Don't Know (dock skulle det ju bara bli ett Mixtape o hela plattan sög i stort sätt) = 1 st Så enligt har det blivit fler bra än dåliga singlar :P Har jag missat någon förutom de som han bara gästat me nångon refräng eller bara varit med i videon ? ;)
Hahahah, detta är ju sånt man vill höra (: Fan va galet bra, och släng hat på mig. Men jag hoppas skivan verkligen blir i detta stuket (även om de verkar luta att de inte blir så) Finns bara ett ord, Underbart!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
jaojao_ fint att du lägger ner så mycket tid på detta, men DU avgör väl inte vilka singlar som är bra eller dåliga? The Real Slim Shady, Superman Just lose it och You don't know e riktigt bra enligt mig.
D12 - Shit On You är bland de fetaste låtarna någonsin och beatet är ett mästerverk. em dödar allt i sin väg. skönt att han är back. blir ett fett hip hop år!
e det bara jag, men om ni lyssnar noga i 3e versen så har han ju näst intill droppat dialekten helt? det är bara enstaka rader som han låter så skumt? eller?
Dialekten avtar genom låten, den e egentligen bara "störig" dom första sekunderna om man tänker efter
fett skön låt,grym text haha,skönt flow som fan,beat är jävligt gungigt åxå...hoppas skivan har lite mörkare å allvarligare låtar för på såna är eminem oftast riktigt tung med texten.............peaceeeeeeeeeee
Herregud, denna site är ju FULL av Eminem stans, det är ju äckligt. Att man kan med att jämföra denna låt med Real Slim Shady och Without Me fattar jag ju inte, ni verkar inte alls ha förstått ironin och satiren i de låtar om ni helt serriöst tycker att We Made You är i samma klass... Det ända We Made You har gemensamt med de två låtarna är att det är en radio vänlig pop låt. De två andra låtarna trackar inte kändisar "bara för att", det finns en mening i det och hans argument är JÄVLIGT sanna och jävligt roliga. I denna låt trackar han bara kändisar utan någon anledning. Inte undra på att han har blivit sämre, han har så många jävla dickriders som lyssnar på hans musik vare sig han gör bra eller dåligt ifrån sig, att han aldrig mer behöver göra ett bra album.
Så här säger Dawaun Parker i ett av hans twitter-inlägg, co-producent på Relapse: "I feel compelled to remind ya'll. Relapse is an ill, dark album. Ya'll know the formula. Just be patient."
Jävligt bra och rolig låt och musik video!! Men Eminem har gjort mycke bättre!!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Taztylicious läs igen, jag skrev en lista om vilka singlar jag tycker är bra och dåliga