Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-04-07 13:23
hahaha, skönt med massa humor i videon. bra låt, grym video!
Han väljer ju bara tråkiga porrstjärnor :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fet video som fan!
...och det är det som är så fint med whoa!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, sämst. Jag är STORT eminem fan men detta va "a la my band" shit och det sög. Hatar rösten i första versen. Men eminems första singlar brukar ju vara lite av en joke så..
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Hahaha fett tycker jag, rolig som vanligt iaf :D Tror ju inte hela plattan låter så, men han brukar ju ha såna singlar som sagt.
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Videon var ju nice. Men beatet är ju helt uselt. Är det Dre som proddat? Låtar som det vore någon 16åring i audioforumet här på whoa. Sen att han inte kan släppa det där trista monotona uttalet alltså. Kanske inte blir det där steget tillbaka till de två första skivorna som man hoppats på...
ha ha ha videon är rolig som fan ha ha
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Jag hade byggt upp någonting i min hjärna som fick mig att tro att "Em's back" men oj vad fel man hade! Det här var en av hans absolut sämsta låtar någonsin, ENLIGT MIG!
tycker den är bra som fan, han kör på nytt flow.. videon är rolig :) låten är dock för mkt "mainstream"
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Redaktionschef
2009-04-07 16:29
haha, man måste ändå gilla att han är tillbaka. Tycker refrängen var för svag dock. Kul att 50 cent och Dr.Dre är med i videon :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Taggat inför låten nu ett par veckor, vaknar vid 14:00 går in på AftermathMusic och möter en besvikelse.. Rolig video, men inget som jag kommer pumpa oavbrutet till 19 maj tyvärr. hoppas inte hela skivan låter såhär!please Em' don't let us down
alá ShadyStyle!
Måste ju tillägga att, hur fan lyckas han få så bra texter fortf.. sitter och lyssnar på texten mer nu, och haha "And I invite Sara Palin to a dinner then, nail her and baby say hello to my nut freind" och det innan, är ju så sjukt skönt haha :P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Haha skön snubbe alltså =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Han anses ju inte som ett musikgeni för inget lixom :P
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Ser faktiskt fram emot Relapse skivan. Tycker det är jävligt skönt att han har sitt Slim Shady sound nu igen..Eller va man ska säga..Hans mer humoristiska och roliga sida av hans låtar. Tröttnade på hans gangsta grejer osv..
HAHAHA! jag diggar fett mycket! som många sagt vad kan ni förvänta er?! em har alltid haft oseriösa skumma första singlar. även om jag JUST NU tycker att detta va sämsta första singlen. men sen så har ja oxå bara sett/hört den en gång. återkommer efter fler lyssningar! hoppas på Relapse nu! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tyyng video! Orka de uttalet asså!
Highfive anyone, anyone?
MÅSTE hålla me om att ja fattar inte riktigt varför de uttalet?! kanske för att bevisa att han kan skriva och rappa sjukt grym även med så fult uttal? :P haha
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Okej, låten sög kuk men det gör ju som sagt alltid hans första singel. Hoppas fortfarande på en fet skiva.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
älskar hans humor! men fattar inte varför han kör den dialekten eller va man ska kalla det
Jobbig låt.. Sjukt irriterande hur han gör tills sin röst typ.
Hahaa han är ju rolig som få altså. låten Växer hela tiden och videon e ju rolig som fan.. Skönt att han e tillbaka, samma concept som förut, rolig , fullständigt oseriös första singel, tung andra, Tung skiva...
Sjukt roligt video, fantastiskt att han spelar på den där hemska bilden från sin ungdom.
Synd bara att låten var tråkig, fattar inte vad han håller på med musikmässigt.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
E de verkligen jessica simpsson i reffen ? eller e det ett av hans skämt?
Texten för den som vill. riktigt ball ändå! :DEminem Ft Jessica Simpson - We Made You guess who? You missed me? Jessica Simpson, sing the chorus! When you walked through the door, it was clear to me (Clear to me) you’re the one they adore, who they came to see (Who they came to see) You're a... rockstar (baby) Everybody wants you (everybody wants you) Player, Who can really blame you (who can really blame you) We're the ones who made you Back by popular demand Now pop a little Zantacs, for antacid if you can You're ready to tackle, any task that is at hand How does it feel? Is it fantastic, is it grand? Well look at all the massive, masses in the stands Shady, man, no, don't massacre the fans Damn, I think Kim Kardashian's a man! She stomped him, just because he asked to put his hands On her massive, gluteus maximus again Squeeze it, and squish it, then pass it to her friend Can he come back as nasty as he can? Yes, he can, can, don't ask me this again He does not mean to lesbian offend But Lindsay, please come back to seeing men Samantha's a two, you're practically a ten I know you want me, girl, in fact, I can see a grin Now come in girlChorus The enforcer, looking for more women to torture Walk up to the cutest girl, and “Charlie Horse” her sorry Porsche, but what's Ellen DeGeneres, have that I don't are ya telling me tenderness Well I can be as gentle, and smooth as a gentlemen Gimme my Ventolin inhaler and two Zenerdrin And I'll invite Sarah Palin out to dinner then Nail her, baby say hello to my little friend *scratch*(?) Ok lets cut off the middle-men Forget 'em or you are gonna, end up in the hospital again And this time it won't be for the Ritalin binge Forget them other men girl, pay the middle attention and little did I mention, that Jennifer's in Love with me, John Mayer, so sit on the bench Man I swear them other guys you give 'em an inch They take a mile, they got style, bigger than SlimsChorus Bridge and that’s why, my love, you'll never live without I know you want me girl, cuz I can see you checking me out and baby, you know, you know you want me too don’t try to deny it baby, I’m the only one for you (obligatory fart noise) damn girl I’m beginning to, sprout an alph alpha why should I wash my filthy mouth out you think that’s bad, you should hear the rest of my album never has there been such finesse and nostalgia Mancast , I don't mean to mess with yo gal but Jessica alba put her breast in my mouth, bro wowzers, I just made a mess in my trousers and they wonder why, I keep dressing Elvis lord help us he's back in his pink Alf shirt looking like someone shirked his outfit, I think he' bout to flip Jessica rest assured superman's here to rescue ya can you blame me? I’m your Amy you're my Blake matter fact bake me a birthday cake with a saw blade in it, to make my jail break maybe I think, u just met your soul mate no break it down girlChorus Outro so baby baby get down, down, down(x8) oh Amy, rehab never looked so good I can't wait, I’m going back, Haha WOO, Dr.Dre, 2020, yeah…
.. Em fell off.. :( *sätter på the chronic* _( :( Rolig video dock, men sån här jävla mesig skit vill jag inte ha av honom..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
.. Em fell off.. :( *sätter på the chronic* _( :( Rolig video dock, men sån här jävla mesig skit vill jag inte ha av honom.. hans första singlar speglar aldrig av sig av hur resten av albumet kommar se ut...
"why should I wash my filthy mouth out you think that’s bad, you should hear the rest of my album never has there been such finesse and nostalgia"- 'Eminem-we made you' thats a dope qoute...
Vad hade ni väntat er? ingen wow upplevelse direkt... men... Eminem's singlar har ju sällan varit bra. Men jag tycker det är riktigt fett beat som dre knåpat ihop, härligt att slippa en jävla massa euro tecno och trummorna e typiska för doktorn. låten är extremt med ryckande efter några lyssningar och kommer såklart bli en stor hitt vare sig man vill eller inte.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Men skönt att humorn är tillbaks:)
sen är flowet helt av kroken....galet!
sen är flowet helt av kroken....galet! right on asså! man måste ju ändå facineras av att han flowar och rappar som han gör med det uttalet, rätt galet ändå asså! killen är ett geni faktiskt! :D
I LOVE THE TRACK :)
mfs Admin "Men beatet är ju helt uselt. Är det Dre som proddat? Låtar som det vore någon 16åring i audioforumet här på whoa. " Verkligen inte min typ av beats men det är helt klart välproducerat. Finns ingen 16 åring på whoa som kommer i närheten av detta. Vet inte vem som proddat men skulle väl kunna vara Dre.
Skiter i att resten av hans album kanske inte kommer låta som denna låten.. Detta var ju värre än någonsinn! Men man kan la hoppas, hoppas på lite feta Dre producerade låtar med.. G FUNK!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator
2009-04-07 23:14
Haha, videon är ju underbar! Och låten är inte heller dum. Som någon sa tidigare så växer den lite efter varje gång. Jag är redo för plattan, nu!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
det är inte jessica simpson på reffen utan det är Dina Rea, hon har vart med på mängder av Em´s låtar
videon är nice, låten suger kuk
haha dne va ju tung... Gillar inte riktigt uttalet men reffen och videon va nice, skummaste när han står på nån jävla Guitar Hero skit ? :P
han är faktist en jävla tönt som inte kan göra sin första singel med sin egen röst o uttal fan ska han göra sig till för han är ingen spanjor eller från södern...förstår inte grejen med honom
Först så hatade jag låten av hela mitt hjärta, men efter ett par igenomlyssnignar så tycker jag att den är okej, trots hans röstläge. Den är iaf bättre än Encore-skiten. Och jag älskar videon. Kul med parodier på kändisar, speciellt Palin-parodin. Inte helt säker, men jag tror att det var porrstjärnan Lisa Ann som spelade Palin i videon.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Tillagt: Det var Lisa Ann som spelade Palin i videon.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Underbar låt för fan, flowet e sickt, raderna likaså, även beatet e bra. Ända år ju rösten som är lite jobbig men han lär ju inte köra med den på resten av plattan. Fan va man vill ha skivan nu asså :D
Nu har jag lyssnat på låten säkert 20 gånger och min åsikt är att den är bra. Inte jättebra, men ändå en bra låt. Den tillgjorda rösten drar ner betyget som fan, sluta rappa som en indier för guds skull. Flowet är riktigt sjukt, likaså rimmen, vilket känns jävligt kul! Den spelas redan på The Voice och kommer nog göra vad den är till för; sälja skivor. Jag tror Eminem kommer leverera med det här albumet!
Synd bara att han använder sig utav detta uttal.. för den e jävligt rolig och videon e skön.
det finns en chat! missa inte den...
Absolut inte vad jag hade hoppats på. Samma jävla dryga röst som på Im having a relapse och Crack a bottle. Hoppas det är de enda 3 låtarna med den på.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
som många har sagt, jag stör mig på att han ska bryta påå indiska eller vafan han pysslar med! texten är juh fet dock...
BAHA!
Dock skön text!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Jag har aldrig riktigt gillat Eminem men denna låten är jävligt bra tycker jag!
:)