Ra The Rugged Man ska enligt honom själv släppa skiva nästa år. Den vill jag ha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag lyssnar heller på dres chronic & 2001 än ems och 50s album jag tycker om att lyssna på dre , han har en skön röst. Sen är hans album the chronic på 137de plats av 500 Greatest Albums of All Time. Det kan eminem aldrig slå. Dr.Dre är ett geni och jag är en jävlig stor dre fan. Det hade varit skit bra om dre bara hade snoop,nate , ice cube och dogg pound på detox då skulle den vara en banger.
så att du menar att klassikern som chronic är klassisk pga betasen?? Huvudsakligen ja. The Chronic med andra rappare på hade varit lika bra. The Chronic med samma rappare men en annan producent hade varit en helt annan skiva. På låtar som Deep Cover, F'ck Wit' Dre Day och Nuthin' But A G Thang får Dre till verser som passar bra till beatsen, smälter in fint. Men jag kommer aldrig se honom som huvudsakligen en rappare. Det är inte vad han är känd för. 2001 tyckte jag inte var något klassiskt album, men det finns några feta låtar. Pga beatsen.
Klart man hellre lyssnar på The Chronic än på 50 Cent. Vet inte varför du drar dessa ständiga jämförelser med folk som 50 Cent, Snoop osv. Det är itne artister jag lyssnar på. Däremot kan jag ju säga att Jay-Z på Dr. Dres beats är trevligt.
Dre är en producent som rappar lite grann som extra krydda, som jag ser det. Vet inte om jag orkar dra detta fler varv nu.
the chronic på 137de plats av 500 Greatest Albums of All Time. Det kan eminem aldrig slå enligt VEM är ju alltid frågan ;P finns ingen lista som är lik den nästa.. : ) förstår inte varför du hatar på Eminem så jävla mycket, du yttrar dig då en hel del med att trycka ned eminem i varje mening du nämner Dre.. En sak som är säker är ju att Eminem ÄR en bättre rappare än Dre, bara en väldigt ignorant människa hade sagt annat ;P menmen.. orkar inte fortsätta prata om detta, Dre har gjort bra låtar.. men han huvudsakligen en producent, som lyckas med någon vers då och då :) varför The Chronic är en sån sjukt bra skiva, är pga gästerna och beatsen, det är vad jag känner ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Ser nog inte fram emot nån skiva. Alla gamla hjältar fortsätter att göra skittråkig musik, alla nya försöker tävla med dom i tråkighet. Eller tja, ny de la soul hade jag i alla fall lyssnat på. Killer Mike, Prodigy och Rza har jag inte förlorat hoppet på än, men heller inte hört om något nytt direkt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Ya Boy - Facelift såklart!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jay rock - follow me home nipsey hussle - r.a the rugged man madlib plattor speciellt simpson plattan detox givetvis big boi ot - the e väl allmänt känt att dre har rätt många som spökskrivit åt honom genom årens lopp, sen e han ju givetvis en bättre producent än rappara, ja han har fet röst o jag gillar honom, men det e hans beats som e legendariska, inte hans rap.
just det, strong arm steady plattan med madlib finns ute
Jag hörde Critical skulle släppa något, en varning var fet så nu e jag taggad på nästa. Som troligen kommer 2010 om jag fatta honom rätt!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Method Man, Ghostface och Raekwon skiva. Rugged Mans om den kommer och såklart Eminems.
You keep believing, I'll keep evolving
the e väl allmänt känt att dre har rätt många som spökskrivit åt honom genom årens lopp Yup. Det brukar talas om Cube, Snoop, DOC, Jay-Z och Royce 5'9" bl.a. Och Eminem, såklart.
Glöm inte Knoc-turn'al, han har ju skrivit mkt för Dre..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Twin Gambinos dubbelplatta - the infamous QB längtar jag äckligt mkt till.... Wu Massacre.... Hoppas på nytt från Blaq Poet Nygz... Melanin 9 (triple darkness) soloplatta.... skulle vara kul om Teflon kunde släppa ngt också...var ju snack om att han hade en soloplatta på g...
BOIA CHI MOLLA
Ra The Rugged Man ska enligt honom själv släppa skiva nästa år. Den vill jag ha. - hoppas verkligen han släpper!
TURN IT UP!
Bone Thugs N Harmony - The Worlds Enemy Nas & Damian Marley - Distant Relatives Inspectah deck album GFK, Raekwon, Meth - Wu Massacre Eminem - Relapse 2 Obie Trice album
Jag är sugen på att göra DETOX. undrar om den klarar att leverera, med tanke på hur mycket det har snackats om att det ska bli den bästa jävla plattan någonsin. Men jag tror fan inte att den lever upp till ett skit... Men men, man vet aldrig. Jay-Z ska också släppa ett nytt album, som han själv säger är bättre än blueprint 3. Nas & Damian Marley - Distant Relatives. Det kommer nog att bli år 2010's hårdaste och grymmaste album, tror jag, nej jag är ganska säker på det! och sen också The Game - The R.E.D Album, blir nog feta hetslåtar.
Eaten bread is soon forgotten.
"och sen också The Game - The R.E.D Album, blir nog feta hetslåtar." alltså jag kan ha så jävla fel, men jag har för mig att det fanns på spotify för några dagar sedan men försvann igen.
Hoppas på nått fett från Sean P, han ligger i toppen imo. Ang Detox så tror jag inte det blir så bra, med all hype o all väntetid, man tappar verkligen suget. Det blir antagligen som på senare tid, okända feta artister kommer upp o släpper nån riktig banger, det är vad jag tror iaf. Sen varför så många ser fram emot Eminems album förstår jag inte riktigt. Han har en jävligt jobbig röst bara, man pallar inteee Blir nog mycket intressesant! Just nu har ju södern titeln imo
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
Twin Gambinos dubbelplatta - the infamous QB längtar jag äckligt mkt till.... Intressant.. inget jag visste om.
Erykah Badu - New Amerykah Part Two (Return of the Ankh) 23 feb 2010
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Chamillionaires VENOM The Games R.E.D. Album Eminems Relapse 2 BRING IT ON!
The only time you feel alive is when you're dead
alltså jag kan ha så jävla fel, men jag har för mig att det fanns på spotify för några dagar sedan men försvann igen.Albumet?
Har den läckt?
DETOX !! och förhoppningsvis nått nytt med mobb deep
Känns som Mobb Deep har gjort sitt i gemet. Kommer aldrig bli vad d vart Prelude vilket album snackar du om?
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
Flesh-N-Bone - Going Out In A Blaze Of Glory !!! kommer bli sjukt bra
Öh, Eminem? AOTP The Unholy Terror?...
Längtar också till Nipsey Hussles South Central State of Mind
The only time you feel alive is when you're dead
Känns som Mobb Deep har gjort sitt i gemet. Kommer aldrig bli vad d vart Prelude vilket album snackar du om? the game's red album...
ser också fram emot ännu ett skivsläpp ifrån Eminem.
Tror dock inte på DETOX i år heller.....
När släpps madvillains album?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
relapse 2 erykah badu's the roots - how i got over d'angelo - james river (skulle kommit i år men jag hoppas vidare...)
www.riffknives.com
Producent
2010-01-06 02:47
NYGz platta e ja bra sugen på asså.
Beaten som 50 tacka nej till e fan grym! (den som han senare drog en freestyle på)
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
Producent
2010-01-06 03:00
och en ny INS platta
https://soundcloud.com/macdusty - SP1200/S950
Nas & Damien Marley - Distant Relatives Saigon - GSNT Method Man, Redman & Raekwon - The Wu-Massacre
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
och Busta rhymes nya och ludas
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Bara jag som längtar efter Bishop Lamonts platta?
Hamilton: glömde nämna bishop skulle exakt göra så såg jag dig göra men aja, just nu är de väl ba vi två haha
The Unholy Terror och Assassins Creed!
Fuck karma, I don't need karma!
Skribent
2010-01-07 14:40
har inte checkat hela tråden, så vet inte hur många av dessa som e nämnda, men detta e dem plattorna jag ser fram emot. kan hända att några inte droppar 2010, men hoppas på det! ingen rangordning: Ro Spit - The Closest Thing to Him Slum Village - Villa Manifesto LP Pharoahe Monch - W.A.R. (We Are Renegades) The Roots - How I Got Over Black Milk - Album of the Year Crown Royale (Buff1 & Rhettmatic) - TBA Kenn Starr - Two Track Mind Common - The Believer vill gärna se att Frank Nitt släpper en LP snart också!
beatheartsblog.com - freshness!
ser fan fram emot den skivan :)
Pharoahe Monch - W.A.R. (We Are Renegades) Word up!
Pharoahe Monch - W.A.R. (We Are Renegades) Även jag säger "Word" på den :)
Twin Gambinos dubbelplatta - the infamous QB längtar jag äckligt mkt till.... Wu Massacre.... Hoppas på nytt från Blaq Poet Nygz... Melanin 9 (triple darkness) soloplatta.... skulle vara kul om Teflon kunde släppa ngt också...var ju snack om att han hade en soloplatta på g... Bra lista, men angående Teflon har inte han slutat med musiken och har öppnat ett gym eller nått sånt!??
Rockz: vet faktiskt inte hur det är med Teflon men hört lite rykten iofs ett tag sen om att han skulle göra en soloplatta....men du kanske har rätt han kanske lagt ner..trist isåfall ...my will är en av mina favoritplattor...
BOIA CHI MOLLA
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Tycker det är märkligt att ingen nämnt The Unholy Terror ännu(aotp). Sen Bottom's Up med Obie Trice ska bli intressant att se om han fortfarande har det, gillade inte albumet där han lät MoSS stå för alla produktioner.
Om Jay Electronica släpper i år....
Slum Village Pharoahe Monch (får väl se om w.a.r kommer i år med tanke på tiden det tog för desire att droppa) The Roots Sadat X Erykah Badu och säkert en hel del andra artister som ska släppa i år som jag inte har koll på.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Big L - Return of The Devil Son LP som förmodligen kommer ut 2010..kanske 2011..
"Rap ain't shit if it ain't real kid"- Lord Finesse