Vilka album ser ni fram emot 2010?
Drake - Thank Me Later Eminem - Relapse 2 Joe Budden - The Great Escape Lupe Fiasco - Lasers
Slaughterhouse släpper förhoppningsvis sitt andra album nästa år också.
Ser fram emot två album som redan är släppta på CD som kommer på skiva nästa år: Raekwon: Only Built 4 Cuban Linx, Pt. II - Jan 12 2010 Edo G & Masta Ace: Arts & Entertainment - Jan 15 2010
Hörde något om ett nytt Madvillain-album, det lär bli bra. Stoney Jackson - Kommande Strong Arm Steady skiva, släpps på Stones Throw, helt producerad av Madlib. Har dålig koll på kommande skivsläpp.
PS. Your cunt is in the sink
Dr. Dre - Detox (?) Eminem - Relapse Drake - Thank Me Later
lol, sen när slutade CD att vara "skiva"? mest av allt ser jag fram emot NYGz kommande, "Hustlers Union" på Year Round, 100% producerat av DJ Premier. känner på mig att det kan bli en masterpiece där faktiskt. Method Man, Ghostface och Raekwon samarbetet känns ju jävligt lovande efter "Meth Vs. Chef Pt. II". Sen har vi ju "Funky Technician: The Remix Project" från Finesse som självklart är ett givet köp vilket även gäller andra släpp från DITC campen. annars har jag inte så stor koll på vad som är på G just nu känns d som.
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Vet bara en skiva jag ser fram emot nästa år och det är Eminem - Relapse 2 sedan lär det komma en hel del under året som alltid =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
OK, sorry, på vinylskiva. Satt i engelskspråkigt forum precis innan, tänkte på engelska record/disc.
claaaa_7: F.ö. hoppas jag på allt på din lista. Hopas att mkt av det verkligen kommer -10 också. Särskilt Finesse remix-projekt, men det har väl varit i den så kallade pipelinen sen -04 typ? Men det vore ju onekligen gräddsås om det kom ut nästa år.
Konsertbesökare
2009-12-13 10:34
Reflection Eternal - Revolutions Per Minute
Drake Kid Cudi Lupe Fiasco Example Mike Posner U-N-I
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Själv är jag grymt taggad inför Guilty Simpsons nästa släpp, O.J. Simpson , som ska vara helt producerat av Madlib.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
SSII: angående Finesse remix projekt så är jag hyfsat säker på att den faktiskt kmr droppa 2010. det är ju nämligen 20-års jubileet på "Funky Technician" då och enligt Finesse själv är just detta anledningen till att han skjutit upp den så länge. att döma av 12"an med Preem och Large Pro mixarna lär den bli hur fet som helst!
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Method Man, Ghostface och Raekwon samarbetet Saigon - The Greatest Story Never Told (om den kommer) Black Milk, Guilty Simpsons och Sean Price projektet Sen har jag ingen koll på vad som kommer nästa år.
claaaa_7: Har inte hört nån av mixarna sen han gjorde dem live när DITC var här senast...2005? Men jag minns det som fräscht som fan. Hoppas du och Finesse har rätt ang. numerologin. Verkligen på tiden!
Saigon - The Greatest Story Never Told (om den kommer) Ord. Ord är band!
Madvillain Method Man, Ghostface och Raekwon - Wu Massacre (heter den så?) Otis Jackson Jr. och Guilty Simpson - OJ Simpson Kid Cudi - Cudder De La's nya. Kanye kanske släpper något, inte helt omöjligt. Tar nog en titt på Drakes platta samt den där med Black Milk, Guilty Simpson och Sean P. War Axe eller Black Axe eller vad den nu heter. Allt med Madlib också. Han har varit lite ojämn dom senaste åren. Hoppas på en fet comeback med nya klockrena skivor.
Blir väl först och främst att vänta på att Crooked I inte släpper något album då heller..
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Om Big Boi bara får släppa sitt album. Fy fan alltså. Fem singlar ute just nu och samtliga är ren hetta.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
just det, glömt att skapa en tråd om det men Madlib kommer ju släppa ett nytt street album varje månad under hela 2010 kallat "The Madlib Medicine Show" genom Stones Throw. dessutom ska han ju producera Guilty Simpsons kommande album (ser jag grymt mkt fram emot) och Strong Arm Steady's kommande. mycket från den mannen att längta till nästa år med andra ord!
Method Man, Ghostface och Raekwon skivan. Lovar 100% att den kommer bli the shit och bästa plattan nästa år. Precis som jag sa om Cuban linx II. Wu is back!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Method Man, Ghostface och Raekwon skivan. Lovar 100% att den kommer bli the shit och bästa plattan nästa år. Precis som jag sa om Cuban linx II. Wu is back! Haha nej, lär bara vara urvattnat shit från dom gamlingarna..
Drakes album kommer vara tio gånger bättre.
^ haha, ska du dissa får du ju iallafall dra till med nån hyfsat spännande artist.. Drake är ju bland de allra mest pinsamma just nu, skäms!
Om din definition av spännande är Madlib så är det inte så svårt.. =) Varför är han pinsam?
jeppehehe P20 Haha, ska jag ta dig seriöst man?
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
sveningmar, GFK:s senaste album var visserligen nytt och tungt, men förväntar mig samma uttjatade grejer från dem i övrigt. BBKing, ja, men Detox kommer inte 2010.. Kanske 2020.
jeppe... man måste få hoppas ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
red album med game :d gillar inte han så mkt men hoppas det blir lika chill som l.a.x
hiphop was made out in the dark
Haha nej, lär bara vara urvattnat shit från dom gamlingarna.. Drakes album kommer vara tio gånger bättre. Tyckte Raekwon kanske stod för detta årets fetaste skiva. Blackout 2 va ju också tung. Däremot gick Ghost lite vilse men får han spotta lite street grejer blir han nog lika farlig som han brukar va... Drake hahaha
OB4CL var ett av de fetaste skivorna under några år nu ja. Men Blackout 2 tyckte jag inte alls var så intressant ;o Förstår inte heller hatet över Drake, har kan när han vill ;)
jeppehehe P20 om dre släpper sin skiva om 10 år så blir han 55 är gammal. Tror att han kommer att släppa ski´van nästa år. Vem vill höra en 55 år gammal gubbe skrika fuck the police eller fuck bithes ? han är ganska gammal nu med men 55 är för gammalt.
Detox is the upcoming third studio album by rapper and record producer Dr. Dre. It was originally due for a 2004 release, but was not completed because Dr. Dre wanted to concentrate on producing for artists that were on his Aftermath Entertainment record label, the album is slated for a 2010 release. Dr. Dre has stated that this will be his final album.
Vem vill höra en 55 år gammal gubbe skrika fuck the police eller a) Han skulle kunna låta andra sköta rappen. Ingen har väl nånsin tyckt att Dre var en bra rappare, det är väl beatsen folk vill åt?
b) Även om han rappar skulle han kunna köra lite mognare ämnen/teman. Se på Diamond D, Sadat X, Edo G eller Masta Ace som låter sina rim mogna/åldras med värdighet. Och Dre skrek väl itne Fuck The Police så mycket på 2001 heller?
Soul_Survivor_II P31 jag tycker att dr.dre är en jävligt bra rappare han e bättre än de flesta rappare har du hört hans klassiker?? av 20 låtar så rappar han inte på ca 4-5 låtar. Beatsen?? vad fan vill man hör på hans beats så kan man lika gärna lyssna på de kassa rapparna som 50 och eminem som gör låtar för 5åringarna. <jag vill höra Dr.Dre och hoppas att han släpper låtar i stil med still DRe, forgot about dre, next episode och de gamla cgronic låtarna som let me ride. Fuck 50 och fuck eminem jag vill höra dr.dre och nwa rappa tillsamman.
Sean Price - Mic Tyson Madvillain Random Axe (Sean P, Guilty o Black milk)
jag tycker att dr.dre är en jävligt bra rappare OK, det här gäller tydligen inte alla. Men om man säger såhär då: de flesta är väl mer fans av hans beats än hans rim?
har du hört hans klassiker?? Vet inte exakt vilka klassiker du menar, men jag har hört det mesta med WCWC, NWA och Dre solo. Har hört flera klassiska beats (Deep Cover, Express Yourself och F*ck Wit' Dre Day är mina favoriter), färre klassiska rim. Men OK, vissa tycker han är en bra rappare, point taken.
Stoney Jackson - Kommande Strong Arm Steady skiva, släpps på Stones Throw, helt producerad av Madlib. - Fan va kul! visste jag inte om, men lär vara riktigt fett. tycker madlib är som bäst när han får till sina bästa beats med rätt typ av rappare. hoppas det blir fett!
sen ser jag självklart fram emot
OJ Simpson -plattan (Madlib och Guiltys).
Även
Random Axe (Sean Price, Black Milk och Guilty Simpsons, som jag väntat på hur länge som helst).
Blev mycket Madlib :p men sen finns det en hel del anra intressanta släpp också såklart...
TURN IT UP!
Sean Price - Mic Tyson Word!
har du hört hans klassiker??? HAHAHA vad kul det var att se någon fråga SSII om han har lyssnat på Dre's klassiker
förövrigt BBKing.. Tror du verkligen att man rappar om bitches och skriker fuck the police när man är 55? ;P.. Senast han skrek "Fuck the police" i micken var typ -88... :
förövrigt, finns det något officielt om Slaughterhouse ska släppa något album 2010? :P det lär dom ju göra, men om det finns något sagt om det ;)
Nas & Damian Marley - Distant RelativesThe Game - The R.E.D Album !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
^ läste förresten att "Distant Relatives" har fått datum den 15:e Mars 2010.. ett tag till men förhoppningsvis värt väntan, kmr definitivt kollas in i vilket fall!
Producent
2009-12-15 04:22
Dr.Dre - Detox Eminem - "Relapse 2"
One Day.
Eminem - Relapse 2 One-2 - TBA Big Sean - Finally Famous Saigon - GSNT Kanye - TBA
Soul_Survivor_II P31 håller inte med dre bruka mörda eminem på hans låtar och snoop dogg med hehe
BBKing P22 Va? Säger inte att det kanske inte har hänt, men att han brukar mörda eminem eller snoop är väl lite överdrivet?
BBKing: Det var rätt länge sen jag orkade hetsa upp mig över nån vers Snoop eller Eminem la. Att man lägger märke mer till en Dre-vers på en låt än en av de två behöver inte betyda att han är en grym MC. Sen var inte min poäng att säga att Dr. Dre var en dålig rappare - min poäng är att han är en legendarisk producent som även rappar. De som går och längtar efter Detox som om det vore Jesus återkomst brukar längta efter ett helt album producerat av Dre, inte just specifikt att han ska rappa på varje låt. Även om det kanske bidrar lite till atmosfären. Snubbens fame bygger ju inte på hans mic skills.
Tydligen ska Rah Diggas The Big Ten släppas i april. Tio år efter Dirty Harriet, som jag spelar än idag. Den ser jag fram emot också!
Soul_Survivor_II P31 så att du menar att klassikern som chronic är klassisk pga betasen?? låtar som Fuck Wit Dre Day, Let Me Ride och Nuthin' But A "G" Thang är bara klassiiska beats?? dre producerade och rappade och det e hans skiva. Håller med om att hann är producent men han är en jävligt bra rappare med. Tror inte att någon kan göra det dre gjorde på 90-talet. Låtar som still dre, the next episod och forgot about dre gör dre jävligt bra ifrån sig och det är inte många rappare som kan göra det dre gjorde för 10 år sedan. Sen dödar dre snoop på låten imagine , hans vers är mycket bättre än snoops och han dödade eminem på låten hell breaks loose. Så dre kan fortfarande göra bättre ifrån sig än alla dessa fake ass rappare. Dre didnt fell off
BBKing... jag blir arg av att läsa dina inlägg.. men jag antar att alla måste få ha sin åsikt ;P dre är bra.. men så bra är han inte, oftast jävligt tråkig faktiskt. Jag likt många andra längtar efter hans produktioner, självklart vill man höra han rappa också, men en hel låt med BARA dre är fan inget värt i mina ögon. menmen, alltid kul med folk som tycker olika så ska inte hata =)
The chronic är en klassiker främst pga beatsen, enligt mig... Humor att du hela tiden ska klämma in "kassa rapparen eminem" i varje inlägg också. Hylla dre bäst du vill, men han blir inte bättre av att du hatar på em.