Haha asså va?! ska ni klaga på hur jag skriver okej sorry. Men dmat du stavade mitt namn fel hur menar du med det? Ta ett andetag läs saktare nästa gång. skitsamma jag menade, vill eminem vara kung är han kung. Formulerat bra? Var kanske inte på min pigga skrivnings sida imorse om jag får be. Men fortf varför ens kommentera om du inte fattar? Är du alltid ovanför folks huvuden och svävar? Men men ajaj whoa.nu signing out
skitsamma jag menade, vill eminem vara kung är han kung. - extremt välformulerat!
haha ditt sista inlägg var lika skevt som tidigare. fan mannen jag tycker synd om dig. du försöker ju trots allt så gott du kan.
http://www.johnlemon.se - varje dag
kan ngn länka låtarna?
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Haha, det var ju ingen som menade att vara taskig, men du måste verkligen lära dig använda punkt och shit. För vi vill förstå dig. Vi vill verkligen det...
Jag läste någonstans att Hell breaks lose ska bli singel men kan inte understryka det med någon källa tyvärr.
Jag vet inte ens varför jag klickade in i den här tråden.. Bara fanboys som kläcker ur sig saker som "Ni måste förstå att han har det annorlunda nu" och rabblar ur sig ursäkter ÅT eminem. Självklart är jag en hater men jag kan för mitt liv inte se vad som är så bra med det här. På PRECIS samma sätt som jag inte kan förstå mig på hur sån småbarnsmusik som lille wayne och t-pain går hem. Det kanske är samma publik? Jag är ingen bakåtsträvare (jag diggade dock slim shady-plattan) men det jag reagerar på är hur rikskass han är! Tråkiga beats, texter som man inte orkar lyssna på i längden och noll självdistans, det är saker som han kunde förut som han inte kan längre. Han är inte ensam rappare om att bara ha släppt en bra platta, men han är den som sålt mest av de keffa skivorna som följde efteråt. Skitsamma, tråden fick mig att garva i alla fall "det var först senare han började med det då folk började erbjuda honom..." var det gulligaste för dagen. Det finns hopp!
"Ni måste förstå att han har det annorlunda nu" och rabblar ur sig ursäkter ÅT eminem. Du har rätt. Folket här ska vänta på att Eminem ska logga in på whoa.nu och förklara sig istället.
Roethlisberger: Bilden äger
VErbose: Det pinsamma måste nog vara att du kommer in och kritiserar honom som artist bara för att han inte faller dig i smaken. Det är sjukt pinsamt att du måste in i tråden och skriva din sjukt pinsamma åsikt om att han inte är bra på det och det och det. Att han skulle ha NOLL självdistans är ju bland det pinsammaste jag läst när Eminem är en kille med sjuk självdistans, se rollen han gör i Funny People där han driver och gör parodi på sig själv till exempel. Det säger en aning om att han faktiskt har självdistans. Vad du baserar på att han inte har det, har jag ingen aning om. Även om du inte gillar Eminems image, texter eller stil kan man även om man bara uppskattar creddad undergroudn hiphop uppskatta killens sjukt genialiska rimscheman och flyt. Det är fakta hur du än vrider och vänder det på att han har sjukt avancerade rimscheman. Uppskattar du inte dem, är du pinsam och borde inte lyssna på hiphop överhuvudtaget. Det där med om att han "blev erbjuden senare" var dock sjukt pinsamt. Det håller jag pinsamt nog med om. Ja, jag överanvände ordet pinsamt för jag ville inte slita ut synonymer på någon som leker creddig.
Haha jag älskar whoa :D PrinsMio, ok jag hajar, jag är pinsam. Pinsam, pinsammare, pinsammast (mest pinsam?). Testa att variera språket lite, folk kan tro att du är lite enkelspårig. Jag tycker mest du verkar vara en keff fan boy. Och för att förtydliga så är sjukt genialiska rimscheman inte fakta, inte flyt heller. Fakta är att du är en keff fan boy. Det är underhållande att du kallar mig creddig med allehanda påhopp när allt jag gjorde var att snacka lite om din... ja vad är Eminem för dig? Idol? Förebild? Runkobjekt? Men efter att jag sågat snubben, tror du jag kommer sätta mig och kolla in hans jätteroliga parodi på sig själv? Att man ö h t kan göra en parodi på sig själv brukar väl mest vara för att man inte brukar ha någon självdistans, men men. Kul att du kör. Glöm inte att borsta knäna och torka mungipan när du är klar bara. Jag går vidare på din linje och har nu sen 20 minuter tillbaka slutat lyssna på hiphop, fattar inte vad jag tänkte riktigt. Antar att ett simpelt "förlåt" inte är på tal. Här kan man kanske inflika att du borde kanske lyssna lite MINDRE på hiphop, kanske till och med ta en paus från Eminem.
Hehe, som sagt var använde jag inga synonymer till pinsam eftersom jag inte tyckte du var värd att slösa sånna på. Missade du det eller? Du är ju uppenbarligen en kille som springer runt med baggypants och NE Keps och är jättemycket hiphop, hyllar undergroundrappare som ingen annan än du hört talas om och skiter i hur skillade dem är, det viktiga är att de är "äkta". Faktum är att jag inte lyssnar speciellt mycket på Eminem. Jag gjorde det när jag var yngre och jag lyssnar alltid på hans nya när han släpper någonting. Relapse förvånade mig väldigt mycket eftersom han inte släppt nåt så genomarbetat på länge och även om jag inte runkar till hans grejer så kan jag lyssna igenom hans skiva och säga "wow", om du inte kan det så borde du faktiskt släppa hela tanken på att ens yttra dig i en sån här tråd. Jag lyssnar som sagt var inte på Eminem. Han finns inte ens på mp3spelare om jag ska vara ärlig. Där snurar mest Saigon, One2 och Emilio Rojas för tillfället, men jag kan ändå aldrig säga att Eminem inte skulle vara skillad, att han är lätt topp 5 någonsin eller att det är "kuksugande" att säga det. För vet du vad? När allt kommer omkring kommer Eminem vara ansedd som en av de bästa genom tiderna. En av de som sålt mest och en av de som många tycker varit en av dem bästa. Att du inte håller med tyder inte på att du är "speciell" "inte mainstream" eller bättre vetande än alla andra. Det tyder på att du är smått ignorant och bryr dig mer om att vara creddig än att inse att alla andra nog har en poäng i det dem tycker...
PrinsMio, haha, du kör ju över snubben totalt. Förmodligen är han dock för dum för att själv förstå hur mycket han skämmer ut sig.. Eminem är som sagt en av de bästa rapparna som någonsin levt. Fråga Jay-Z, Rakim och Royce Da 5'9'', de säger samma sak. Skulle inte förvåna mig om verbose-snubben snart dyker upp här inne igen och kör sitt "asså, alla som gillar Eminem är Stans och bögar"-snack en gång till.. Haha, vilket tragiskt slödder. =D Props för att du lyssnar på One-2 förövrigt, sjukt talangfull snubbe och hans rapp över Komplex beats låter alltid ruskigt bra.
Yeah :D Aah, One2 är riktigt skön faktikst. Fick en chock när jag såg att killen hade bott i Sverige. Han är nog den "upcomming rapper" som jag tycker är bäst och tycker att det är kul att L.A. äntligen kan få fram en riktigt bra rappare :)
Jaaa internetbeef! :D PrinsMio Ska jag vara helt ärlig så skiter jag i hur många sätt han kan rimma och rappa på, det är ju skittråkig musik. Sen var det inte så mycket mer du ville säga antar jag. Jeppe Skön du är. Jag skiter helt i om eminems fans är bögar eller inte, men det är verkligen inte nyttigt att avguda någon som ni verkar göra.
Vad bra, nu vet vi alla här i tråden din åsikt! Du tycker att Eminem gör tråkig musik. att du hävdar att alla som hyllar honom avgudar honom tyder ju på att du har åt slags mindervärdeskomplex. Fick du stryk som liten av nån som lyssnade på Eminem eller vad föreligger dessa känslor? Strunta i att svara på det. Jag vill inte ens veta.
Det är vanligtvis vid det här laget någon ska vara Bror Duktig och skriva att vi "alla är korkade, pinsamma och han/hon inte fattar hur vi orkar hålla på så här." Tänkte bara få det ur vägen så vi slipper denna person som känner på sig att han är på väg att skriva något liknande. Ett forum är ett forum.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Så jävla fet förutom sin indiska dialekt eller vad det är han har börjat med på sista tiden. Trots detta sätter jag betyget 9/10.
och noll självdistans, Om det inte vore för just det där påståendet hade jag möjligen sett tendenser av vett i det du skrev.
PrinsMio P24 Jag håller med Verbose , till viss del. Eminem är sån jävla pajas, istället för att beefa med nick cannon, och göra massa töntiga videos kan han väl växa upp, och göra lite mer seriösa grejer, tricks are for kids. För han har skills och är riktigt jävla duktig. Men han kommer bli ihåg kommen som den roliga killen som alla barnen lyssnade på. All for the money!, Och jag springer inte runt i baggy pants, och lyssnar knappt på deppig underground rap längre, so.... Och WirrWieD Haha=) kan inte annat än att hålla med, har läst, grubblat, läst igen och försökt förstå mig på dina inlägg, var nog inte din dag helt enkelt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej, vad kul att du håller med honom. Jag har sagt min åsikt och respekterar alla andras.
Haha sicken jävla pajas den där Verbose, gör oss alla en tjänst och ta bort ditt konto illa kvickt
BLEV . LITE . SMÅTT . IDOL . HÄR . INNE. ELLER? haha Jag vet inte vad som hände, men klarar av att veta att jag inte skriver bra. Men seriöst ni som skriver inlägg, Som det vore till en nyhetstidning, klart man blir förvirrad. Ni snackar bara massa jävla skit om jag ska vara ärlig, Samtidigt som man börjar fundera varför man kommenterar ens,? Så säger då mina kompisar som inte har användare på detta forum, pågrund av intelligens nivån. Dom kollar en tråd utan att läsa alla inlägg, inte för att se vem som skrev bäst&Smartast&snyggast ;) "Även om det var jag som sänkte den med min skrivning" =) Whoa måste vara den enda sidan med så mycket hat mot hiphop.* Sen mkt OT: BORT MED ALLA PIANOBEATS I SVENSK HIPHOP! Något nytt för er att diskutera, sorry till icke läskunniga,.
Jag vet inte vad som hände, men klarar av att veta att jag inte skriver bra. Men seriöst ni som skriver inlägg, Som det vore till en nyhetstidning, klart man blir förvirrad. Ni snackar bara massa jävla skit om jag ska vara ärlig, Samtidigt som man börjar fundera varför man kommenterar ens,? Så säger då mina kompisar som inte har användare på detta forum, pågrund av intelligens nivån. Dom kollar en tråd utan att läsa alla inlägg, inte för att se vem som skrev bäst&Smartast&snyggast ;) "Även om det var jag som sänkte den med min skrivning" =) Whoa måste vara den enda sidan med så mycket hat mot hiphop.* Sen mkt OT: BORT MED ALLA PIANOBEATS I SVENSK HIPHOP! Något nytt för er att diskutera, sorry till icke läskunniga,. haha din lilla fågel varför blandar du in intelligens och läsförståelse? jag har mvg i svenska a,b och c men för att tolka din skrift måste man ju fan vara utbildad lärare för dyslektiker. handen på hjärtat har jag har inte märkt någon i tråden som försöker stila med språket heller för den delen.
ödmjukaste hälsningar / en som försöker
kan någon länka till en intervju som gjorts nyligen? missat den o hittar inte :/
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Whatever jag har kanske dyslexi vid tangentbordet. Men det jag skrev läste jag upp för en grupp människor, Dom förstog mig så jag kommer då att leva vidare mitt liv. Jag lovar er! Tack för att ni la minst lika lång tid på mina inlägg som att skriva eran kärlek till eminem. Men men hoppas Relapse 2 kommer snart iaf!
Förövrigt, vem är det som har producerat för Eminem på senare dagar? eminem show och framåt?.. Dre, han själv, porter(?) ooooch mer då? För inte är det då Jeff Bass, eller jag hörde dock att han hjälpte till med någon av låtarna på relapse, beautiful eller nått.. Näe fyfan vilken överaskning det skulle vara om det kom fram att Bassbrothers med hjälp av Dre och em själv har gjort R2... : p önskedrömmar asså..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Förövrigt, vem är det som har producerat för Eminem på senare dagar? eminem show och framåt?.. Dre, han själv, porter(?) ooooch mer då? För inte är det då Jeff Bass, eller jag hörde dock att han hjälpte till med någon av låtarna på relapse, beautiful eller nått.. Näe fyfan vilken överaskning det skulle vara om det kom fram att Bassbrothers med hjälp av Dre och em själv har gjort R2... : p önskedrömmar asså.. Jeff Bass producerade en låt på Relapse och det var Beautiful som du nämnde. I övrigt har Eminem i princip inte producerat en enda låt helt själv (på TES, Encore och Relapse) det är nämligen Luis Resto och Mark Batson som gjort det.
Håller med om att Bass Brothers borde ta hand om beatsen på Relapse 2, hade blivit sjukt bra.
Inte? :o alright :) Jo, då hade vi kunnat prata om en ny mmlp möjligtvis ; )
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Now your brains all haunted cause of all the shit you thought of Chainsaw slaughters turn your daughters into sawdust Eminem vet fan hur man lägger rader.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Eminem producerar ju visst mkt själv.. kollar man på "Slim Shady LP" var det alltid 'Produced by Bass Brothers; co-produced by Eminem' medans det med "Eminem Show" istället blev 'Produced by Eminem; co-prod. by (valfri kille Jeppe skrev)'. Det är ju samma med Dr. Dre - han producerar ju i princip ALDRIG ett beat utan någon co-producer men skulle ändå definitivt säga att han gör beats (ta dock en låt som "We Made You" där de fick beatet färdigt och levererat från Doc Ish och sen Dre piffade upp den lite och fick hela produktionscrediten hehe) "Relapse" och "Refill EP" är helt producerat av Dr. Dre med undantag för ett spår på varje och "Encore" var 50/50 mellan Dre och Em (plus co-producers).
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Hela infintite är ju producerat av eminem...
^ nej, d är väl Mr. Porter som proddat den är ja rätt säker på.
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Music Box var tung..resten ok
You keep believing, I'll keep evolving
tycker att han låter som cypress hill i "buffalo bill"!
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se