Chino XL dissar Tupac och Biggie
I sin låt "Riiiot!" dissar Chino XL både Biggie och Tupac. http://www.youtube.com/watch?v=A1BI-muB5FQGovernmently engineered like E Bola for this rap garage sale by this industry, I'm trying not to get fucked like 2Pac in jail Punchlines with more elasticity than Biggie's stretch marks Chino X sparks, mad urban Kom Chino undan med dessa rader utan vidare? Finns det någon som helst sanning i att Pac skulle blivit knullad i fängelset? Är det ens ett rykte?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Daterat: Idag 02:34 Hmm okej. Är detta som i filmen när en man vaknar upp 10 år bak i tiden?? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Hit Em Up kanske? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
riiiot är för övrigt bästa spåret på lp'n, ras kass piskar. måste lyssna nu.
pac fick bazz jao len
njut
Lyricist
2008-10-25 10:47
Pac svarade väl bara med "and chino xl, fuck you too" i hit em' up men det va ingen beef om det e det du undra.. Och "rape-ryktet" vad jag vet finns det inget som talar varken för eller mot det
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Tupac var ju jättebra på o dissa: "Chino XL fuck you too" väldigt genomtänkt och fiffigt på alla sätt, smart kille!
Hangaround
2008-10-25 12:06
chino xl hade inget med saken att göra, han började dissa för hype..varför skulle tupac ödsla tid och energi på honom?
gore: no matter what så är ju fortfarande "Hit 'Em Up" en av dom tyngsta dissarna någonsin och det genomfördes på ren känsla och ilska. där handlade det inte direkt om några kluriga rader och det behöver det heller inte alltid göra för att det ska bli bra...
Keep CD alive
Tycker inte man har så mycket att säga till om när man ser ut så här:
Fuck chino!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
HAHA aldrig sett snubben förut.. Vilken FUL jävel
Om det var någon som såg ut som en bög var det ju ändå Tupac själv, herrgud haha =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Någon som vet om chino kommit ut ur garderoben än?
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
sveningmar: Säger du fuck chino för du har något personligt emot honom eller för att han en gång i tiden dissade 2pac? Om det är så kanske det är du som borde hoppa av pacs kuk och komma ur garderoben.
njut
Lyricist
2008-10-25 15:42
jag fattar inte hur nån av er kan säga nåt om chino, en av dom bästa lyricists geonom tiderna, killen har grova skills och det kan nog ingen här säga emot, så jag föreslår att ni lämnar era propagandaliknande pacblowande teorier och lyssnar lite på hans musik och dömer han efter det, istället för hans "hypekåthet", "beef me pac", och hans utseende.
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
no matter what så är ju fortfarande "Hit 'Em Up" en av dom tyngsta dissarna någonsin och det genomfördes på ren känsla och ilska. där handlade det inte direkt om några kluriga rader och det behöver det heller inte alltid göra för att det ska bli bra... Håller med, är ju en av dom bästa disslåtarna.
Om 2pac blev våldtagen i fängelset undrar jag med men det kommer vi väl aldrig få reda på, men det är ju inte precis ovanligt i USA.
The_Dictionary: Det är omöjligt att inte ta upp Chinos utseende när man diskuterar honom. Man blir alltid lika förvånad över att han som lägger det så ultrafett på en låt ser ut som han.
njut
En av de bästa disslåtarna kan jag inte hålla med om. Inte så svårt att påpeka att ngn är tjock eller att säga "fuck bad boy records". Tycker de bästa dissarna är de som är mer genomtänkta, smarta och roliga.
Lyricist
2008-10-25 17:03
Explict P21 hehe okey det kan jag nog fan hålla med om, men tycker ändå på nåt sätt att han ser rätt skön ut (om man bortser från glasögonen så verkligen ser asfula ut på han)
Mjo, enligt Pac himself så blev han våldtagen i finkan!
Det är rätt intressant hur mycket svenska killar hakar upp sig på hur "bögiga" personer ser ut. Det måste ju komma från någonstans, eller hur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är väl snarare att Tupac inte vågar säga så mycket när chino ser ut såhär:
Mucklig kille!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jäävligt cool är han också
Music-Of-Steel P19
Mjo, enligt Pac himself så blev han våldtagen i finkan! Nej.. om du snackar om audio grejen som finns på internet så är den fejk.
Kul att visa av er snackar som kvinnor och drar upp hur en snubbe ser ut.
Gore Menar du att; "Governmently engineered like E Bola for this rap garage sale by this industry, I'm trying not to get fucked like 2Pac in jail" var en smartare rad? Den raden e bara en utdragen version av vad tupac sa.
´2pac disasde ju chino xl så varför skuille han inte svara, big vet jag inget om.....
When thugs cry...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Lyricist
2008-10-25 21:21
rätta mig om ja har fel men va det inte så att pac sa ganska stenhårt att han INTE blev våltagen medans chino påstog ha sig nån homeboy inne som sa att han blev det, så vafan, det e en död mans ord mot en annan snubbes ord för 10+ år sen. och jag tror inte att whoa kommer kläckan gåtan i ett diskutionsforum..
´2pac disasde ju chino xl så varför skuille han inte svara, big vet jag inget om..... tror att det ska va tvärt om, eftersom chino startade det? samtidigt som han(chino) sa att det inte är nån beef.
betaform du får gärna förklara va du menar ^^
everydayhooker: hahah du menar att det skulle vara ett svenskt fenomen?? ..glid över till vilket hip-hop forum du vill så finns det en mängd liknande kommentarer, "No Homo", etc.. hip-hop är helt enkelt väldigt anti-homo.
Keep CD alive
va fan haha börja snacka om att chino e ful haha då måste man ju verkligen veta hur grym han är men hata han och börja snacka om att han e ugly, finns jävligt många rappare som är fan så mycket fulare. go chino
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Tupac lever, han kommer lätt å komma tillbaka när han känner för det. Han är SÅ inte död..
Och du är SÅ inte oidiot
Hangaround
2008-10-26 14:05
e inte grabben med i mensa också? skulle inte dissa ett muskelberg med mensa intelligens i första hand.
life is still a bitch.... but sometimes to unwind she lets me feel her tits.
"Pac died, and I cried but I'ma represent it.. When it come to this and my shit I make Makaveli sound like the macarena" //Chino XL - Lyrical Jesus Kommer för övrigt ihåg nån intervju med Pac där han snacka om fängelset bland annat o han sa "I got beat, I got raped".....ifall jag inte kommer ihåg helt fel
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Jag brukar inte bry mig så mycket om musikers utseende eller personlighet osv, och tycker det är väldigt dumt att göra det. Men nånstans får man ändå dra en gräns. KOLLA HUR FUL HAN ÄR PÅ BILDERNA OVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer aldrig lyssna på han igen
Lyricist
2008-10-26 17:48
utseendet är väl en smaksak rapping? kanske finns flera som tycker att du e asful också, eller kanske skitsnygg fan vet jag men e dumt att döma efter looken, och
Kommer aldrig lyssna på han igen tycker jag är en jävlit blind synvinkel. killen har ju mer lyrisist skills än nån här på whoa och jag tror inte det e många som tar honom på det han gör, tycker bara det är en löjlig diskution och ett riktigt löjligt uttalande. Krs, big pun, fat joe, russel simmons är ju inte heller så jävla vackra men det har ingeting med deras musik att göra.
SilverSoul P21 e det sant, så ett riktigt fett word på den
rapping du har skrivit jävligt mycket korkat men om du va seriös så tar fan detta priset. Btw hur fan kan man tycker chino e så jävla ful? haha skulle jag göra en top 10 lista över dom fulaste rapparna skulle fan inte han va me.
fan va snygg Chino är!! .. NOT! han låter ju skitcool men han ser ju ut som en jävla redneck!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Jo som jag började mitt inlägg med är det självklart skitkorkat att resonera så. Man är tillomed rätt jävla DUMIHUVET om man bedömer nåns musik efter hur artisten ser ut ifråga.
MEN!!!!!!!! TITTA PÅ FANSKAPET!!! Btw hur fan kan man tycker chino e så jävla ful? haha skulle jag göra en top 10 lista över dom fulaste rapparna skulle fan inte han va me. SHIT DRIVER DU ELLER? jag har sett en bild på Scott Storch som va JÄÄVLIGT ful men de här tar fan ALLA PRISER.
Nånstans får man dra en gräns för hur långt man orkar tänka rationellt.
okej rapping jag ska hitta nåra fula fan sen jävlar ska du få se.
skitsnygg eller hur?
förjävla snygg.
också jävligt snygg.
fuck brother ali han blev halv
fete fucking joe e inte heller en skönhet.
fan man skulle kanske starta en tråd med dom fulaste rapparna.
haha sen när är utseendet en faktor på hur bra en rappare är? ni låter som en bunt bögar helt ärligt.
Lyricist
2008-10-27 10:06
asså det e ju så jävla löjlig diskution, att ens ta upp det, och ännu värre, försvara det. Om vi gick på utseendet, skulle rappen vara död för länge sen. Det finns ju så in i helvetet fula rappare haha kohler ska man ju göra fett roligt, ja slänger upp en tråd om det inte redan finns en haha
Jag är ledsen att behöva säga detta till alla Pac Dickriders. Men chino's Lyrics & Flow >>>> 2pacs.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Det är ju totalt OMÖJLIGT att hålla en sån här diskussion objektiv, men det är väl lite av charmen antar jag...Fanboys vs. Fanboys. Jag har inte hört så mycket av Chino XL's musik/texter men Tupac som lyricist måste nog vara jäkligt svårslagen överlag, ärligt nu. Han var fan så bra på att använda "RAP" i sin sanna mening - "Rythmic Amercian Poetry" Läs detta stycket och försök hävda med rak rygg och handen på hjärtat att det är dåligt... "The preacher want me buried why? Cause I know he a liar Have you ever seen a crackhead, that's eternal fire Why you got these kids minds, thinkin that they evil while the preacher bein richer you say honor God's people Should we cry, when the Pope die, my request We should cry if they cried when we buried Malcolm X Mama tell me am I wrong, is God just another cop waitin to beat my ass if I don't go pop? Memories of a past time, givin up cash to the leaders, knowin damn well, it ain't gonna feed us In my brain how can you explain, time in D.C. It's hard enough to live now, in these times of greed They say Jesus is a kind man, well he should understand times in this crime land, my Thug nation Do what'chu gotta do but know you gotta change Try to find a way to make it out the game I leave this and hope God can see my heart is pure Is heaven just another door? I leave this here I leave this and hope God see my heart is pure Is heaven just another door?"
Haha det va ju chino som rapea han, kolla så fikus han ser ut, jag trodde efter jag såg bilden på han att tråden hette "Chino XL, gay or not?" haha
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Mister C ja ingen har påstått att tupac e dålig, bara att chino rent flow o rimmässigt e bättre. För det e han ju de e bara att lyssna på vilken låt som helst nästan.
just listen.