I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att köpa en skiva = Idioti?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2008-09-18 18:36

Att köpa en skiva = Idioti?

Har verkligen VÄLDIGT svårt att förlika mig med att folk faktiskt går och köper skivor fortfarande. Detta är för mig HELT OBESKRIVLIGT SJUKT!

Kan förstå att folk blir provocerade av detta , men det är inte det jag är ute efter. Jag blir fan lika provocerad själv när jag ser att folk klankar ner på nerladdning.

Okej om man tycker att de är fel att ladda ner, och vill göra rätt för sig (vilket ja iofs knappt respekterar) men då kan man väl betala för skiten på nätet och komma undan jävligt mycket billigare, och samtidigt slippa dra sig ner på stan (även detta är ju rätt präktigt)
Ett till undantag kan ju gälla svensk musik. Dessa artister BEHÖVER faktiskt pengar för att fortsätta.

Men resten då? Vad fan har ni för jävla anledning att punga ut 200:- för en jävla skiva du kan få HELT GRATIS, TIDIGARE ÄN DEN SLÄPPS I AFFÄR, OCH DESSUTOM UTAN ATT RÖRA DIG UR STOLEN.

Jag fattar verkligen inte! Jag kan inte förstå det, ni måste vara RIKTIGT jävla dumma i huvet.



Varken jag eller mina vänner har köpt en skiva på många många år.. Ändå känns det som att alla kommer tycka motsatsen här!